Thanks! Ja daar was ik al mee bezig, maar altijd interessant wat anderen te zeggen hebben 
View on SoundCloud
randomer for presidentJonas wrote:Zo danyannickvk wrote:Nieuwe Randomer EP.![]()
Laatste plaat, Hidden, had zo een Therabyte plaat kunnen zijn.
https://bordelloaparigi.com/shop/upcomi ... -hs002-12/. Geen 1 plaat die me niet aanspreekt. En Stigma is me ook een partij lekker zeg!
Was dat vandaag al? Dat ging hard dan. Helaas! Volgend jaar beter of proberen met ticketswap te regelen.Zamble wrote:Unpolished kaart binnen! Eindelijk dat feest eens meemaken. Wie gaan er nog meer van hier?
Tering ja, wordt flink strijden die zondag.paperclip wrote:Jammer genoeg tegelijk met carnaval...
Die zondag is ook erg smakelijk:Indy wrote:Awakenings line-up op goede vrijdag, de tering![]()
The Friday before Easter will not only be good, but also filled with the hardest and deepest techno of all times.
Line-up:
999999999 (Live)
Fatima Hajji
Fjaak (Live)
Kobosil
Perc
Sandrien
SHDW & Obscure Shape
More info & tickets: awak.enin.gs/2rARI66
Nice! Plannen om Tresor te bezoeken? Daar zou ik echt heel graag eens heen gaan.Indy wrote:Vanavond weer naar Berlijn tot zondagavond.Als het goed is o.a. Boston 168, 999999999, Hector Oaks en UVB checken!