Dat dus ja 
HAEDES kende ik nog niet, bedankt! Ligt helemaal in mijn straatjeHekzitter wrote:Paramod is in essentie gewoon lomp haha. Zelfde met HAEDES, achterlijke ram platen.
HAEDES kende ik nog niet, bedankt! Ligt helemaal in mijn straatjeHekzitter wrote:Paramod is in essentie gewoon lomp haha. Zelfde met HAEDES, achterlijke ram platen.
Verklaar je nader?MelvinFR wrote:Beetje de Malice van de Techno-scene.
Staat hier ok al een paar dagen aan. Alles klopt aan die set gewoon.
En hoe was Rebekah's all nighter?Zamble wrote:Weer klaar voor een avondje BASIS
Ja was echt heel dik man. Zoals Khadber zegt was het vanaf het begin al kneiter lomp. Ze mixte echt de hele nacht vrij snel door, wat imo wel positief was. Maar van 5 tot 6 was het echt bizar. In een uur tijd drie korte breaks gehoord denk. Ze eindigde op 150 bpm met oa oude ISR releases.Jonas wrote:En hoe was Rebekah's all nighter?Zamble wrote:Weer klaar voor een avondje BASIS
Pff, wat een heldin is dat toch!Zamble wrote:Ja was echt heel dik man. Zoals Khadber zegt was het vanaf het begin al kneiter lomp. Ze mixte echt de hele nacht vrij snel door, wat imo wel positief was. Maar van 5 tot 6 was het echt bizar. In een uur tijd drie korte breaks gehoord denk. Ze eindigde op 150 bpm met oa oude ISR releases.Jonas wrote:En hoe was Rebekah's all nighter?Zamble wrote:Weer klaar voor een avondje BASIS
Veel KRTM spul het laatste uur. En deze: View on SoundCloudKhadber wrote:Je hebt enig idee wat er gedraaid was? Ik heb namelijk echt geen idee wat er allemaal langs kwam aan platen.
Dat laatste vind ik ook fijn aan techno. Aangezien ik amper platen ken is het vooral verbazen bij de volgende lompe kick die erin knalt.Khadber wrote:Ik dacht al iets van KTRM mogelijk te herkennen, maar ik ben nog echt niet geneog in Techno thuis om veel individuele platen te herkennen. Vond het overigens ook wel heel cool om eens niet te raden naar platen, maar me lekker onder te laten dompelen in de muziek.
Ik hoor de aankondiging van de MC al in m'n hoofd, full Hitler modeIndy wrote:6 december als het goed is naar Nachtcollge in BASIS met 999999999 en SNTS. Precies de Techno die ik vet vind, dus erg benieuwd naar! Weekend erna weer een weekendje Berlijn!