Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was Awakenings vet ja. :love: Ben het eigenlijk qua alles wel met Indy eens. Had alleen zelf wat minder met Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Sow wat een avond zeg! :love: Eerste keer Gashouder en zeker één van de vetste locaties waar ik geweest ben. Keith Carnal en Shlomo was al flink pompen. Daarna Charlotte de Witte die een mega dikke set draaide met een paar Hardtrance en Bonzai platen, heel dik! Wist niet zo goed wat ik van DJ Rush moest verwachten, maar deze set heeft me positief verrast. Vervolgens Rebekah & Paula Temple, wat ongekend hard snoeien was! :drool:

I Hate Models viel best tegen eigenlijk, had er meer van verwacht want z’n eigen producties zijn heel dik. Afsluiter van SHDW & Obscure Shape was ook gewoon goeien handel. Om 08:00 uur richting huis gegaan! :)

Al bij al een top avond gehad met een leuke gezellige groep, flink gelachen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intercell was dik! Kobosil :worship:

Edit: Best grappig dat het FJAAK invites was, terwijl 2/3 van die koekenbakkers er zelf niet eens waren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 19:09 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Koever schreef:
Morgen dan toch eindelijk mn eerste techno feest: Afterlife! Ik ben zeer benieuwd ^^


Lekker man! Benieuwd wat je er van vindt. :D

Best een mooie nacht/ochtend gehad eigenlijk.
Geluid was echt dikke prima, kwamen een paar klappen uit die boxen, bizar! :bomb:
Vond het best geruststellend dat ik geen dj kende en daardoor ook helemaal niet met de tijd bezig was.
Ik zal het thuis niet zo snel opzetten, maar paar keer per jaar een techno feest lijkt me best leuk voor de afwisseling. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afterlife, zowel het label als de mainstage bij hun ADE feest, is techhouse. Maar goed, fijn dat je het leuk vond. :P
Fantastisch label wel, vond hun feest vorig jaar tijdens ADE ook prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 07:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Was mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

^ Vind het altijd nogal frustrerend klinken om omlaaggepitchte tracks te horen :P

Keer beukplaatje van mijn kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:


Goud.


Iemand die weet hoe die plaatjes op 21:10 en 51:00 heten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

21:00 is Cherry Moon Trax- Needle Destruction, andere is Coyu ft. Green Velvet - Last Generation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:


Goud.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze uit Charlotte's Awakenings set. Tering wat een plaat! :drool:


Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:


Was mooi


Deze set. Helemaal mijn ding binnen de techno. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exact dat, ik vind dit zelf ook het beste wat techno te bieden heeft, helaas zoek ik het niet meer om ver te reizen voor dit soort line-ups. Lekker de thuiswedstrijdjes bijwonen zoals Bauhauz 10 november :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.


Volgende week ook aanwezig op Rebekah All Night samen met Urban Designer :D
Verder hier nog mensen aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Deze uit Charlotte's Awakenings set. Tering wat een plaat! :drool:




:worship: :worship: .

Of deze die ze gooit als afsluitplaat, gvd wat dat losmaakte in de zaal was ongekend.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.


Stroboscopen zouden idd permanent uit feestlocaties verboden moeten worden..........
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Khadber schreef:
Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.


Stroboscopen zouden idd permanent uit feestlocaties verboden moeten worden..........

Ik vind strobos niet zo'n groot probleem en het kan extra effect geven, zeker in een tent als Basis waar het hele lichtplan draait om donker/licht contrasten. Dus daar past een stroboscoop prima bij. Echter deze waren dusdanig fel, de zaal niet supervol en de strobots dicht op en vol in het publiek gericht vanuit het dak, het was echt niet prettig meer. Ik moest echt met mijn rug naar de lichten achter een paal staan om er niet helemaal gek van te worden en dat heb ik echt nog nooit gehad. Heel bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stroboscopen die over het publiek heen gaan kunnen prima, richt die dingen dan ook aub minstens 3 meter van de vloer af zodat niemand het direct in zijn gezicht krijgt.

Maar een feest zonder die dingen zou me vrij weinig uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na half jaar eindelijk dé track van Laurent Garnier op DGTL gevonden

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Wat een achterlijk lompe set is dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paramod is in essentie gewoon lomp haha. Zelfde met HAEDES, achterlijke ram platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje de Malice van de Techno-scene.
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek