Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
8656 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Wat was Awakenings vet ja. :love: Ben het eigenlijk qua alles wel met Indy eens. Had alleen zelf wat minder met Rush.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Indy wrote:Sow wat een avond zeg! :love: Eerste keer Gashouder en zeker één van de vetste locaties waar ik geweest ben. Keith Carnal en Shlomo was al flink pompen. Daarna Charlotte de Witte die een mega dikke set draaide met een paar Hardtrance en Bonzai platen, heel dik! Wist niet zo goed wat ik van DJ Rush moest verwachten, maar deze set heeft me positief verrast. Vervolgens Rebekah & Paula Temple, wat ongekend hard snoeien was! :drool:

I Hate Models viel best tegen eigenlijk, had er meer van verwacht want z’n eigen producties zijn heel dik. Afsluiter van SHDW & Obscure Shape was ook gewoon goeien handel. Om 08:00 uur richting huis gegaan! :)

Al bij al een top avond gehad met een leuke gezellige groep, flink gelachen! :D
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Intercell was dik! Kobosil :worship:

Edit: Best grappig dat het FJAAK invites was, terwijl 2/3 van die koekenbakkers er zelf niet eens waren :lol:
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Indy wrote:
Koever wrote:Morgen dan toch eindelijk mn eerste techno feest: Afterlife! Ik ben zeer benieuwd ^^
Lekker man! Benieuwd wat je er van vindt. :D
Best een mooie nacht/ochtend gehad eigenlijk.
Geluid was echt dikke prima, kwamen een paar klappen uit die boxen, bizar! :bomb:
Vond het best geruststellend dat ik geen dj kende en daardoor ook helemaal niet met de tijd bezig was.
Ik zal het thuis niet zo snel opzetten, maar paar keer per jaar een techno feest lijkt me best leuk voor de afwisseling. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Afterlife, zowel het label als de mainstage bij hun ADE feest, is techhouse. Maar goed, fijn dat je het leuk vond. :P
Fantastisch label wel, vond hun feest vorig jaar tijdens ADE ook prachtig.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
View on YouTube

Was mooi
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
View on SoundCloud

Goud.
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
^ Vind het altijd nogal frustrerend klinken om omlaaggepitchte tracks te horen :P

Keer beukplaatje van mijn kant
View on YouTube
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Joey wrote:View on SoundCloud

Goud.
Iemand die weet hoe die plaatjes op 21:10 en 51:00 heten?
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
21:00 is Cherry Moon Trax- Needle Destruction, andere is Coyu ft. Green Velvet - Last Generation.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Joey wrote:View on SoundCloud

Goud.
:drool:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Deze uit Charlotte's Awakenings set. Tering wat een plaat! :drool:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Fluxion wrote:View on YouTube

Was mooi
Deze set. Helemaal mijn ding binnen de techno. :worship:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Exact dat, ik vind dit zelf ook het beste wat techno te bieden heeft, helaas zoek ik het niet meer om ver te reizen voor dit soort line-ups. Lekker de thuiswedstrijdjes bijwonen zoals Bauhauz 10 november :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 25 minutes ago
Khadber wrote:Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Volgende week Rebekah All Night in Basis. Hopelijk dit keer met minder felle strobos, bij Ansome stonden ze in het publiek gericht en ik werd er helemaal naar van, ondanks dat ik maar 3 bier op had ofzo. Zelfs de nuchtere beveiliging kon er niet mee omgaan.
Volgende week ook aanwezig op Rebekah All Night samen met Urban Designer :D
Verder hier nog mensen aanwezig?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Indy wrote:Deze uit Charlotte's Awakenings set. Tering wat een plaat! :drool:

View on SoundCloud
:worship: :worship: .

Of deze die ze gooit als afsluitplaat, gvd wat dat losmaakte in de zaal was ongekend.

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Khadber wrote:Vette set van Paula Temple en Rebekah. De Rush set op Soundcloud vond ik ook super.

Stroboscopen zouden idd permanent uit feestlocaties verboden moeten worden..........
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Unknown wrote:

Stroboscopen zouden idd permanent uit feestlocaties verboden moeten worden..........
Ik vind strobos niet zo'n groot probleem en het kan extra effect geven, zeker in een tent als Basis waar het hele lichtplan draait om donker/licht contrasten. Dus daar past een stroboscoop prima bij. Echter deze waren dusdanig fel, de zaal niet supervol en de strobots dicht op en vol in het publiek gericht vanuit het dak, het was echt niet prettig meer. Ik moest echt met mijn rug naar de lichten achter een paal staan om er niet helemaal gek van te worden en dat heb ik echt nog nooit gehad. Heel bizar.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Stroboscopen die over het publiek heen gaan kunnen prima, richt die dingen dan ook aub minstens 3 meter van de vloer af zodat niemand het direct in zijn gezicht krijgt.

Maar een feest zonder die dingen zou me vrij weinig uitmaken.
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2019
Na half jaar eindelijk dé track van Laurent Garnier op DGTL gevonden

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
View on SoundCloud

Wat een achterlijk lompe set is dit :drool:
Hardtraxx Veteran
5115 posts member since 2017
last seen 25 minutes ago
Paramod is in essentie gewoon lomp haha. Zelfde met HAEDES, achterlijke ram platen.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
View on SoundCloud

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Beetje de Malice van de Techno-scene.