Na vanavond The British Murder Boys voor het eerst zien draaien, wat een drive zat er in die set zeg, treintjes techno op niveau. 
Related topics
- View the latest post: Broken Balance - Techno Industrial
- View the latest post: New Techno Industrial Mix, Mixed by dave
- View the latest post: Dj Thera @ Techno Parade, Paris, 24 September 2016 - LIVE VIDEO SET
- View the latest post: 24/09/16 - DREAM NATION - After Techno Parade – Paris - France
- View the latest post: B-Freqz - Techno
Active topics in Andere muziek
Moderators
Vorige week naar Verknipt geweest, voornamelijk zweven bij de Wonderland stage en rammen bij Chateau. Juan Sanchez als afsluiter bij de laatste en kanonnen wat ging dat hard. Bijzonder dat je na een half uurtje luisteren (zonder drugs) in een bepaalde trance raakt
Awakening woensdag sowieso aanwezig! Verder nog even aanzien. Waar ik voorheen meer de neiging had naar de hardere kant van tegen vermaak ik me tegenwoordig wel op alle soorten techno, zolang het maar dansbaar is. Een uurtje hele industriële/off-beat vind ik wel leuk, maar hoef ik geen hele nacht te horen.
Aankomend weekend lekker zweven op Loveland. Zowel zaterdag als zondag te veel keuzes die ik moet gaan maken.
MelvinFR wrote:Awakening woensdag sowieso aanwezig! Verder nog even aanzien.
Misschien, als ik toch al in de buurt ben, ik op donderdag er nog wel eentje achteraan plak! Intercell T47 of Reaktor DVS1 lijken me wel tof!
Baal wel echt dat Rotterdamse Rave festival altijd gelijk samenvalt met Decibel
. Als klap op de vuurpijl stranger als afsluiter met een oldschool classic set..
Morgen nog mensen van hier bij Onder de radar aanwezig?
Beetje laat, maar alsnog:
@joey; was een hele dikke set. Heel veel dikke platen: Black Widow, Sledgehammer, Extreme Voice, Shrink. Butterfly VIP net moeten missen.
Kaartjes voor Intercell x Perc Trax samen met Corneel ook in de pocket. Kaarten voor hard opening op woensdag ook al een tijdje aanwezig.
@joey; was een hele dikke set. Heel veel dikke platen: Black Widow, Sledgehammer, Extreme Voice, Shrink. Butterfly VIP net moeten missen.
Kaartjes voor Intercell x Perc Trax samen met Corneel ook in de pocket. Kaarten voor hard opening op woensdag ook al een tijdje aanwezig.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Voor het eerst sinds jaren Decibel overslaan voor Rotterdamse Rave, hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen. Aan de namen ligt het in ieder geval niet 
Vinden jullie het echt leuk om zoveel hardcore e.d te horen op een technofeest?
View on YouTube
Intense shit
View on YouTube
Intense shit
Pffff
View on YouTube
Damn, wat een verslavend nummer is dit
. Met dank aan Yannickvk en z'n industrial techno sets!
Damn, wat een verslavend nummer is dit
Ik luister die plaat ook vaak ja Jonas. Heerlijke plaat.
Aardig wat techno feesten op de planning:
15/09 BASIS - Noneoftheabove All Night
13/10 Planet Rose - Fjaak All Night
17/10 Awakenings ADE Hard Opening
19/10 Intercell x Perc Trax
10/11 BASIS - Rebekah All Night
Aardig wat techno feesten op de planning:
15/09 BASIS - Noneoftheabove All Night
13/10 Planet Rose - Fjaak All Night
17/10 Awakenings ADE Hard Opening
19/10 Intercell x Perc Trax
10/11 BASIS - Rebekah All Night
Aan Fjaak zit ik zelf ook te denken.
En volgende week zeer waarschijnlijk geen Q-Base maar Het Nest festival
En volgende week zeer waarschijnlijk geen Q-Base maar Het Nest festival
Soenda ben ik aanwezig. Tijdens ADE gaat me helaas niet lukken om een event te bezoeken dat me bevalt.Jonas wrote:Niemand hier die naar Soenda gaat?
ADE bij mij ook niet. Wat echt doodzonde is, want die line-up is ziek.Jordy wrote:Soenda ben ik aanwezig. Tijdens ADE gaat me helaas niet lukken om een event te bezoeken dat me bevalt.Jonas wrote:Niemand hier die naar Soenda gaat?
Ik ga wsl wel naar de editie in Eindhoven.Jonas wrote:Niemand hier die naar Soenda gaat?
Top! Kom ik je misschien wel tegenJoey wrote:Ik ga wsl wel naar de editie in Eindhoven.Jonas wrote:Niemand hier die naar Soenda gaat?
In The Zone mixjes zijn zo tering dik he! 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Iemand met nog een paar namen die in het straatje van KRTM en Rebekah passen?