Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ansome, Perc, Ghost In The Machine, Tim Tama, Falhaber, Manni Dee, Scalameriya, Truss/MPIA3

Wat namen die harde techno maken en ik kan waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 02:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Iemand met nog een paar namen die in het straatje van KRTM en Rebekah passen?


AnD live is ook echt een gekkenhuis :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen Smeerboel! Kijk met name uit naar Lövestad, N'to, SNTS (helaas tegelijk, kijken hoe het bevalt). Andere namen die jullie aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Morgen Smeerboel! Kijk met name uit naar Lövestad, N'to, SNTS (helaas tegelijk, kijken hoe het bevalt). Andere namen die jullie aanraden?


Ik zou zelf iniedergeval zeker bij Fjaak, Kobosil en Ansome, Ayarcana & Ossian een kijkje nemen. Ligt er natuurlijk ook aan of je "beuk" techno kunt waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan ik zeker :). FJAAK op By The Creek gezien, dat was toen heel erg leuk! Kobosil een jaar geleden in de Was gezien, was ook wel tof. Diverse sound, draaide ook onder andere The Prodigy - Smack My Bitch Up, heel vet. Perc Trax artiesten kunnen heel leuk zijn, maar ik heb Ansome twee of drie weken geleden in de Basis gezien, toen vond ik het iets minder mijn stijl, misschien een beetje te chaotisch? Vind bijvoorbeeld Perc of Ghost in the Machine veel interessantere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat kan ik zeker :). FJAAK op By The Creek gezien, dat was toen heel erg leuk! Kobosil een jaar geleden in de Was gezien, was ook wel tof. Diverse sound, draaide ook onder andere The Prodigy - Smack My Bitch Up, heel vet. Perc Trax artiesten kunnen heel leuk zijn, maar ik heb Ansome twee of drie weken geleden in de Basis gezien, toen vond ik het iets minder mijn stijl, misschien een beetje te chaotisch? Vind bijvoorbeeld Perc of Ghost in the Machine veel interessantere artiesten.


Op Unpolished Ansome gezien. Moet zeggen dat ik het ook een beetje tegen vond vallen. Had vrij hoge verwachtingen wel aangezien ik zijn tracks echt mega vet vind. Vind die "chaos" in zijn nummers juist heerlijk.





Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

380Volt en GITM vannacht in de Convoi :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging nergens over inderdaad! Wat een klappers kwamen daar voorbij zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat kan ik zeker :). FJAAK op By The Creek gezien, dat was toen heel erg leuk! Kobosil een jaar geleden in de Was gezien, was ook wel tof. Diverse sound, draaide ook onder andere The Prodigy - Smack My Bitch Up, heel vet. Perc Trax artiesten kunnen heel leuk zijn, maar ik heb Ansome twee of drie weken geleden in de Basis gezien, toen vond ik het iets minder mijn stijl, misschien een beetje te chaotisch? Vind bijvoorbeeld Perc of Ghost in the Machine veel interessantere artiesten.


Kort verslag van de hardere technokant:
SNTS was tof, ongeveer 3 kwartier gezien. Vrij harde, continue techno met weinig breaks. Een na laatste plaat was Let My Flesh Be Your Sacrement, dan heb je wel een idee van de hardheid. 1.5 uur later weer in de tent geweest, laatste stuk Kobosil gezien, vond ik zwaar tegenvallen. Veel "edgy" schreeuwende vocals, geen drive in de set. Publiek viel ook een beetje stil. Fjaak was lekker, zoals ze standaard eigenlijk draaien. Simpel te volgen techno, beetje die oude rave sfeer. Ansome, Ossian en Ayarcana live was bizar. Ayarcana of Ossian (ik herkende Ansome, andere twee niet) was met drumstokken live instrumenten in aan het slaan en vocalen in aan het spreken die vervolgens in de loop bij Ansome & de derde persoon waren genomen, het geheel was heel chaotisch, maar wel goed volgbaar voor het publiek. Kicks die langs kwamen waren echt bizar hard. Heel cool dat zoiets live gecomponeerd kan worden!

Voor de rest nog Lövestad gezien, heerlijke Jazzy House, perfect om de dag mee te beginnen. Helaas stonden maar 4 man bij het begin van hun set (was om half 2 binnen en een van de eerste binnen, terrein was om 12 uur open). N'to was precies zoals verwacht, heel melodisch en gezellig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ayarcana of Ossian (ik herkende Ansome, andere twee niet) was met drumstokken live instrumenten in aan het slaan en vocalen in aan het spreken die vervolgens in de loop bij Ansome & de derde persoon waren genomen, het geheel was heel chaotisch, maar wel goed volgbaar voor het publiek.


Zag het voorbij komen op een livestream ja. Ontzettend vet. Degene die de vocals insprak en met de stokken bezig was was Ayarcana. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Khadber schreef:
Ayarcana of Ossian (ik herkende Ansome, andere twee niet) was met drumstokken live instrumenten in aan het slaan en vocalen in aan het spreken die vervolgens in de loop bij Ansome & de derde persoon waren genomen, het geheel was heel chaotisch, maar wel goed volgbaar voor het publiek.


Zag het voorbij komen op een livestream ja. Ontzettend vet. Degene die de vocals insprak en met de stokken bezig was was Ayarcana. :D

Toch wel, ik wist het niet helemaal zeker dus omschreef het maar zoals hierboven. Waar had je de livestream gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Let My Flesh By Your Sacrement

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie de typo nu pas haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Toch wel, ik wist het niet helemaal zeker dus omschreef het maar zoals hierboven. Waar had je de livestream gevonden?


https://www.facebook.com/artaphine/vide ... 814246772/

Hierzo. Vind dat ook altijd wel interessant om naar te kijken. Lijkt me ook leuk om eens uitleg te krijgen in wat er nou allemaal precies komt kijken bij zo´n live optreden en hoe ze dit precies aanpakken.



Zoiets als dit, maar dan nog een stukkie uitgebreider in hoe het in de praktijk gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens hier in dit topic staat wel een heel stuk over hoe Karenn dat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Khadber schreef:
Toch wel, ik wist het niet helemaal zeker dus omschreef het maar zoals hierboven. Waar had je de livestream gevonden?


https://www.facebook.com/artaphine/vide ... 814246772/

Hierzo. Vind dat ook altijd wel interessant om naar te kijken. Lijkt me ook leuk om eens uitleg te krijgen in wat er nou allemaal precies komt kijken bij zo´n live optreden en hoe ze dit precies aanpakken.

Ah, hij was dus degene die zo veel aan het filmen was op het podium. Ik dacht dat het iemand van de organisatie zou zijn haha.

Dankjewel voor de link! Cool om dit vanaf een andere hoek terug te zien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Khadber schreef:
Toch wel, ik wist het niet helemaal zeker dus omschreef het maar zoals hierboven. Waar had je de livestream gevonden?


https://www.facebook.com/artaphine/vide ... 814246772/

Hierzo. Vind dat ook altijd wel interessant om naar te kijken. Lijkt me ook leuk om eens uitleg te krijgen in wat er nou allemaal precies komt kijken bij zo´n live optreden en hoe ze dit precies aanpakken.

Wat dik dit. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

even buurten in het techno topic.

Volgende maand m'n eerste techno feestje bezoeken, kunnen jullie mij vertellen of ik een goede keuze heb gemaakt? xd Op 1 of 2 na (die ik alleen van naam ken) ben ik echt volledig blanco en weet ik er niks vanaf, ben fucking benieuwd.

https://partyflock.nl/party/350122:Connect
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awakenings en Time Warp zijn de top van de top qua techno-organisaties. Wat je gaat zien hier is 100% kwaliteit, maar niet die underground beuktechno die hier vaak wordt gepost. Of je een goede keuze maakt, is aan jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Awakenings en Time Warp zijn de top van de top qua techno-organisaties. Wat je gaat zien hier is 100% kwaliteit, maar niet die underground beuktechno die hier vaak wordt gepost. Of je een goede keuze maakt, is aan jou :P


Laten we zeggen, het Qlimax voor de techno? :lol:

Klinkt prima dan, al moet ik zeggen dat die vage beuk herrie mij ook juist wel trekt.

Maargoed, het was een voornemen om de standaard feestjes eens over te slaan en daarvoor in de plaats wat verder te kijken dan alleen hardstyle, dus dat gaan we nu maar eens doen :)

Ik rapporteer na die tijd nog wel eens terug om te laten weten hoe het beviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Laten we zeggen, het Qlimax voor de techno? :lol:


Mwaa beetje wel ja :P. Het is hier alleen niet dat de verschillen tussen begin en eind zó groot zijn qua bpm/lompheid etc. Ook kun je hier ook bij de mainstream artiesten altijd wel verrassingen verwachten, o.a. doordat het genre al een stuk ouder en groter is dan hardstyle/hardcore. Vorig jaar op Awakenings festival draaide Adam Beyer (1 van de meest bekende namen, voor een al vrij lange tijd) bijvoorbeeld uit het niets een plaat uit de jaren 80, dat soort shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Rickzel schreef:
Laten we zeggen, het Qlimax voor de techno? :lol:


Mwaa beetje wel ja :P. Het is hier alleen niet dat de verschillen tussen begin en eind zó groot zijn qua bpm/lompheid etc. Ook kun je hier ook bij de mainstream artiesten altijd wel verrassingen verwachten, o.a. doordat het genre al een stuk ouder en groter is dan hardstyle/hardcore. Vorig jaar op Awakenings festival draaide Adam Beyer (1 van de meest bekende namen, voor een al vrij lange tijd) bijvoorbeeld uit het niets een plaat uit de jaren 80, dat soort shit.


Ja verrast worden is wel één van de redenen dat ik hier naar uit kijk, na bijna 9 jaar hardstyle feesten bezoeken is dat wel iets wat ik mis.

Btw, dat feest duurt tot fucking 10:00 in de ochtend, welke dorpsgek bedenkt zoiets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die feesten die tot 10u duren, is echt typisch voor Duitsland :). De "hardste" naam die ik de line-up zie, is Nina Kravitz. Die kan wel beuken als ze er zin in heeft. Verder zijn Chris Liebing, Len Faki, Charlotte De Witte, Joseph Capriati en Rødhåd de iets stevigere namen.

Ik zou zeggen, laat het op je afkomen en geniet. En laat iets weten hoe het was :thumbup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, gaan we doen! Thanks ga ik op die namen wat extra letten :)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek