Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 178  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 16:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intercell x Tommy Four Seven Do 18.10.18

Line Up:

Tommy Four Seven
AnD LIVE
Headless Horseman LIVE
Phase Fatale
VSK
Killawatt

Intercell x Perc Trax Fr 19.10.18

Line Up:

Perc
I Hate Models
Ancient Methods
Manni Dee
Ghost in the Machine
Loek Frey

Godver, keuzes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Wat vind je van de H7 dan? Ik hoor van meerdere mensen dat die locatie wat tegenvalt.

2 weken terug voor het eerst naar Shelter geweest met Vault Sessions, was erg dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 08:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Wat vind je van de H7 dan? Ik hoor van meerdere mensen dat die locatie wat tegenvalt.

2 weken terug voor het eerst naar Shelter geweest met Vault Sessions, was erg dik :thumbsup:


Het heeft zijn minpuntjes wel, de ingang zit dicht op de kluisjes en is niet breed, dus het is een beetje krap daar en naar binnen komen duurt vaak even. Bar is ook niet heel snel, of groot. Maar daar houden de minpunten wel op eigenlijk.

Veel zitplekken, goede WC's, ziek geluid, heerlijke atmosfeer, je kan gewoon water bijvullen uit een degelijke kraan in de WC's, garderobe's los van de kluisjes, het is nooit compleet uitverkocht en je hebt een half buiten gedeelte waar ze gewoon degelijk eten verkopen.

Vorig jaar Perc Trax in de H7 was een van m'n beste feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe die Perc trax night lijkt me wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Pfoe die Perc trax night lijkt me wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere afsluiter van Talismann gisteren.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 14:27 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
Na dit weekend ben ik helemaal om en ga ik zeker vaker Techno feesten bezoeken! :$

Ik overweeg dit ook al een tijdje, maar is er nog niet van gekomen. Lijkt me in de winter wel wat. Iemand tips? Zou de eerste keer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens ADE zijn er wel genoeg Techno feesten, ligt er maar net aan wat voor soort Techno je zoekt natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Indy schreef:
Na dit weekend ben ik helemaal om en ga ik zeker vaker Techno feesten bezoeken! :$

Ik overweeg dit ook al een tijdje, maar is er nog niet van gekomen. Lijkt me in de winter wel wat. Iemand tips? Zou de eerste keer zijn.


ja wat vind je leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2018 21:27 
 
Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
Koever schreef:
Indy schreef:
Na dit weekend ben ik helemaal om en ga ik zeker vaker Techno feesten bezoeken! :$

Ik overweeg dit ook al een tijdje, maar is er nog niet van gekomen. Lijkt me in de winter wel wat. Iemand tips? Zou de eerste keer zijn.


ja wat vind je leuk

Af en toe wel even bij een techno stage gestaan, maar ik ben er totaal niet mee bekend. Maar wil het gewoon keertje meemaken, sfeer proefen. Beetje mainstream feest misschien??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 08:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij bedoelt wat voor richting, lompe techno, industrial techno, funky, beetje melodieus enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IMO als je niet bekend bent met techno en je bent het gewoon om hardstyle te luisteren, kan je beter ineens richting stevigere techno gaan. Soenda 6 oktober in het Klokgebouw lijkt me daar wel wat voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
IMO als je niet bekend bent met techno en je bent het gewoon om hardstyle te luisteren, kan je beter ineens richting stevigere techno gaan. Soenda 6 oktober in het Klokgebouw lijkt me daar wel wat voor.

Die line-up is echt tof. Heb al een tijdje een ticket, nu alleen nog mensen vinden die ook gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan zelf alleen genieten van de hardere techno eigenlijk (liefste dan nog minimaal 135-140 bpm). Vind de tragere techno heel snel saai worden. Ben gewend om altijd los te gaan en als ik niet los kan gaan, verveel ik me vaak gewoon als er voor de rest niet veel gezelligheid is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2018 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tempo bomt me niet zo veel, ik kan persoonlijk normale techno, techhouse, house, melodieus of iets duistere techno wel waarderen, hoeft niet hard te zijn. Disco e.d. is ook prima.

Bijvoorbeeld een ROD, Len Faki, Maceo Plex, Blawan, Speedy J, Umwelt, Shlømo, Charlotte De Witte e.d.

Maar de softere funky techno en minimal, daar kan ik persoonlijk ook niet echt wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
nu alleen nog mensen vinden die ook gaan. :lol:


Maak je niet druk lieverd. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 11:51 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
IMO als je niet bekend bent met techno en je bent het gewoon om hardstyle te luisteren, kan je beter ineens richting stevigere techno gaan. Soenda 6 oktober in het Klokgebouw lijkt me daar wel wat voor.

Oke thanks!

Overwegen nu ook zaterdag 20e Awakenings ‘s nachts. Schijnt een dikke locatie te zijn ook. Is dat qua line up wat hardere techno of kunnen we beter de zondag pakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Jonas schreef:
IMO als je niet bekend bent met techno en je bent het gewoon om hardstyle te luisteren, kan je beter ineens richting stevigere techno gaan. Soenda 6 oktober in het Klokgebouw lijkt me daar wel wat voor.

Oke thanks!

Overwegen nu ook zaterdag 20e Awakenings ‘s nachts. Schijnt een dikke locatie te zijn ook. Is dat qua line up wat hardere techno of kunnen we beter de zondag pakken?


Dan kun je beter de zondag pakken, zaterdag is niet zo hard. Zondag ook niet extreem hard maar er staan wel wat namen die stevige techno (kunnen) draaien. De woensdag van Awakenings is het hardste.

https://partyflock.nl/party/362353:Intercell

Die kan je ook doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Joey schreef:
nu alleen nog mensen vinden die ook gaan. :lol:


Maak je niet druk lieverd. :kiss2:

:loving:

@ hierboven: Ik zit er ook aan te denken naar Intercell te gaan de vrijdag. Alleen vraag me af of ik twee technofeesten in 48 uur wel tof vind, haha. Heb me op Soenda en Awake geen seconde verveeld, maar aangezien de line-ups en de locaties zo verschillend zijn (alleen IHM komt overeen) lijkt het me sowieso een hele andere beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuis luister ik ook nooit "gewone" techno. Maar op een feest vind ik het wel gewoon chill. Ben vrijdag 20 juli naar de BASIS geweest met Sandeep en Folie A Deux. Kende ze beide niet maar heb me dik vermaakt.

Afgelopen zaterdag naar Verknipt geweest. Matig festival, maar wederom vermaakt. Scalameriya & VSK als hoogtepunt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Thuis luister ik ook nooit "gewone" techno. Maar op een feest vind ik het wel gewoon chill. Ben vrijdag 20 juli naar de BASIS geweest met Sandeep en Folie A Deux. Kende ze beide niet maar heb me dik vermaakt.

Afgelopen zaterdag naar Verknipt geweest. Matig festival, maar wederom vermaakt. Scalameriya & VSK als hoogtepunt :drool:

Hoe was Paramod & Falhaber? Baal er wel van dat ik niet geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Over een week 380 Volt en KRTM :D

Mooi bij Paradigm Festival de Convoi stage als uitvalbasis houden, staan alleen maar goede namen. Daarnaast ook langs namen als Abstract Division, Shlømo en Umwelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Thuis luister ik ook nooit "gewone" techno. Maar op een feest vind ik het wel gewoon chill. Ben vrijdag 20 juli naar de BASIS geweest met Sandeep en Folie A Deux. Kende ze beide niet maar heb me dik vermaakt.


Is geen techno, maar goed, Sandeep <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Intercell x Tommy Four Seven Do 18.10.18

Line Up:

Tommy Four Seven
AnD LIVE
Headless Horseman LIVE
Phase Fatale
VSK
Killawatt

Intercell x Perc Trax Fr 19.10.18

Line Up:

Perc
I Hate Models
Ancient Methods
Manni Dee
Ghost in the Machine
Loek Frey

Godver, keuzes.

Waarschijnlijk de vrijdag aanwezig met o.a. Zamble :)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 178  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek