In een ietwat duistere mood hard gaan op deze nummers:
View on YouTube
View on YouTube
Wat een beleving.
View on YouTube
View on YouTube
Wat een beleving.
Gaat genieten worden op VerkniptExoBassTix wrote:In een ietwat duistere mood hard gaan op deze nummers:
View on YouTube
View on YouTube
Wat een beleving.
Heel lekker.
Hiero! Ff meeten?urbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
Halverwege de set erachter komen dat ik hier gewoon bij wasJordi wrote: Om jullie oren ook even te strelen tijdens deze totaal onzinnige opmerking die tussen zoveel mooie muziek staat mijn favoriete techno set die ik ooit meegemaakt heb. Len- moddervokking- Faki.
Flinke eindbaas was hij deze avond jaJordi wrote:Hiero! Ff meeten?urbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
Om jullie oren ook even te strelen tijdens deze totaal onzinnige opmerking die tussen zoveel mooie muziek staat mijn favoriete techno set die ik ooit meegemaakt heb. Len- moddervokking- Faki.
Neem aan dat je ook bij Karenn aanwezig bentJordi wrote:Hiero! Ff meeten?urbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
Tuurlijk kerel!urbandesigner wrote:Neem aan dat je ook bij Karenn aanwezig bentJordi wrote:Hiero! Ff meeten?urbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
?
Ook dag 2, alleen nog even kaartje zien te fixenurbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
Beide dagen represzentzzzurbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
YesssSTAN- wrote:Beide dagen represzentzzzurbandesigner wrote:Wie gaan er ook naar awakenings dag 2?
Tim en Jordi, ik join jullie bij Karenn. En AnD, want daar zijn jullie beiden ook gewoon aanwezig natuurlijk.