Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2015 20:44 

Hardtraxx Veteran

Waar meeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 09:47 

Hardtraxxer

Gisteren Awakefestival geweest, blijft altijd een leuk festival
Hoogtepunten tochwel de sets van dave clark en nina kraviz, heerlijk tempo op het laatst in de X tent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2015 12:00 

Hardtraxx Elite

Dit blijft toch wel een van mijn favoriete tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:41 

Hardtraxxer

Awake was genieten gisteren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

Wat was collabs3000 allemachtig gaaf zeg !
Pan-Pot, Nicole Maudaber en Karenn ook erg lekker !

Heerlijk dagje gehad met mn vriendin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Bevindingen van de zondag editie van Awakefest. copy-paste van partyflock:

Pffff. Waar begin ik.. Ik denk maar met lof te spreken over de grootste verassing van zondag (persoonlijk). Recondite. Een heerlijke combinatie van diepe, mellow beats wat toch ontzettend dansbaar was. Unieke vibe zoals ik hem nog nooit ervaren heb.
Ook noemenswaardig was de niet-zo-tamme opener Subjected in de Z. Wat een kicks vlogen me zo vroeg al om de oren :kwijl:­ Shifted live viel me eigenlijk een beetje tegen. Had wel een hele vette opener van zijn set wat heerlijk uitbouwde, maar ik kwam er toch niet helemaal in. Ik blijf even met mijn gedachten in die hete tent zo naast het water. Wij kwamen met de groep aangelopen om Karenn te bezoeken, en AnD waren daar met hun laatste plaat bezig. Wattafak was daar aan de hand!? :p­ Fucking 162 BPM telde ik. AnD waren op Awake Electric Deluxe in de gas een waardige afsluiter, maar zo midden op de dag echt totaal niet gepast. Veel te lomp. Karenn daarintegen was weer mega super genieten hoor. Doordat ze toch helemaal live muziek aan het maken zijn word het gewoon een verhaaltje. Sublieme act blijft het.

Ook nog even Pan-Pot meegepikt en die waren weer Tip-Top aan het draaien hoor. Het viel me op dat ze constant contact aan het zoeken waren met de mensen om daar op in te spelen. Iets wat ik niet gek vaak zie binnen het genre. Had het gevoel alsof er een bijzondere klik ontstond tussen de dj's en het publiek. Jammer dat ze maar een uurtje mochten draaien :(­

Ook voor het eerst HardTechno en Schranz meegemaakt live. Wat een impact heeft dat live! Die vlammende kicks bleven maar gaan en gaan en gaan en echt iedereen ging volledig uit zijn plaat. Vind het echt fantastische muziek, maar ik snap wel dat Rocco Awakenings hier langzaam vanaf wil zetten. Had het idee dat het hele festival op elkaar aansloot qua muziek en dit was gewoon iets zo compleet anders. Qua BPM, opbouw (oftewel geen. Contant rammen :P­), sounds, het ligt dichter bij hardcore dan techno.

Over het festival zelf, zeker met mijlenver afstand de beste productie wat ik ooit heb meegemaakt. Overal niet langer dan 1 minuut ergens voor wachten, overal was superdik geluid, leuke aankleding, goede looppaden, zieke lineup, leuke mensen (die in tegenstelling tot hardcore/style feesten wel verantwoordelijk met drugs om kunnen gaan), iedereen was overal aan het dansen, Goed parkeren, snel weer weg, ik kan denk ik nog wel even doorgaan. :P­ Alles gewoon echt dik in orde. Het feit dat ik tijdens het schrijven al bijna tien minuten constant kippenvel heb van de flashbacks zegt misschien dat dit een van de vetste evenementen is geweest die ik ooit bezocht heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Contant rammen... is dat rammen met 4 euro in je broekzak? :P

Verder sluit ik me aan bij Jordi zijn verhaal. Dag 1 was ook leuk, maar had wat mij betreft minder sfeer (wat wss lag aan de mensen die ik om me heen had, was niet echt een hechte groep)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 12:10 

Donateur

Beetje vierkant contant rammen in de tweede climax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:12 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
162 BPM

Op de filmpjes van Raad De Plaat meet ik 156 van hun laatste track, desalniettemin een beetje ongepast dat opgeschroefde bpm, imo. Wat een slagveld moet dat geweest zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 13:26 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
AnD waren daar met hun laatste plaat bezig. Wattafak was daar aan de hand!? :p­

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:26 

Hardtraxx Elite

Tering zeg, valt dit nog wel techno te noemen?

Vind het overigens wel echt een hele zieke track :o

edit:

Of deze _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Word een zwembroek zaterdag aantrekken @ Verknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2015 01:19 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe van Cryptik :loving: Wat goed

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 11:46 

Hardtraxx Veteran

Poeh, verknipt was geweldig. Overal geweest en de dj's die ik wou zien waren top. Bart Skills (eindelijk Drumcode :love: ) , Ben Sims was ook heerlijk en als afsluiter Perc en Truss, geen woorden voorm :worship:

Tja, die hele set van Perc en Truss was :loving: hier een impressie

https://www.facebook.com/Hansszo/videos ... =2&theater

Heb deze dag ook aardig wat tracks gehoord die ik eens live wou meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 18:22 

Hardtraxx Addict

Ik ben techno nog maar net aan het ontdekken. 'Vroegah' dachtte ik altijd dat een slome kut meuk was 'hardstyle 4 evah' enzo. Nu ik wat jaartjes ouder en wijzer ben geworden ben ik door Geck-o's 4 deck techno mixen zeker geintereseerd geraakt in het genre.

Wat een heerlijk fijne muziek is dit eigenlijk. :)

Hoe spacender hoe vetter ik het het over het algemeen vind:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 10:30 

Hardtraxx Veteran

M Unic schreef:
Hoe spacender hoe vetter ik het het over het algemeen vind

Dan zou ik me vooral eens verdiepen in artiesten als Rrose, Ancient Methods, Mike Parker, SNTS, Paula Temple.
Voorbeeldjes:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 18:22 

Hardtraxx Elite

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:14 

Hardtraxx Addict

Fothermucker schreef:

:loving:

Thanks voor het sharen. Deze dude heeft een paar nice tracks zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:56 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 16:43 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Music for illegal techno partys..

aldus onze grote vriend Energetic-X
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ik word al weer warm voor ADE ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 12:17 

Hardtraxx Elite

ff fappen jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 13:44 

Hardtraxx Addict

Tweede dag Awakefest de hele dag achter de bar gestaan tegen over de Drumcode stage. Wat saai zeg pff. Snap niet dat sommige mensen daar een hele dag staan terwijl er zo veel ander leuks is. Alleen Maceo Plex en Adam Beyer & Ida Engberg waren de moeite waard.

18hrs festival was ook gruwelijk. HOSH overdag, Slam en Dosem snachts. Erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2015 14:42 

Hardtraxx Addict

Strep schreef:
Tweede dag Awakefest de hele dag achter de bar gestaan tegen over de Drumcode stage. Wat saai zeg pff. Snap niet dat sommige mensen daar een hele dag staan terwijl er zo veel ander leuks is. Alleen Maceo Plex en Adam Beyer & Ida Engberg waren de moeite waard.

18hrs festival was ook gruwelijk. HOSH overdag, Slam en Dosem snachts. Erg goed.

Ik vond Dosem juist tegenvallen. Niet echt lekker geprogrammeerd was echt een stap terug na Slam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 18:37 

Hardtraxx Veteran

Iemand een idee over de laatste track van deze set?

:worship:
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek