Toffler festival zeer geslaagd zeg

Organisatorisch tip top in orde. Geen lange rijen bij de barren en ook voldoende barren. 2 WC's, waardoor je daar gelukkig ook snel aan de beurt was en je mocht gewoon je flesje bijvullen, werd niet moeilijk over gedaan. Aankleding was niet bijzonder, maar gewoon prima. Geluid was goed hard en gelukkig ook zuiver. Ook fijn dat er gratis pendelbussen aanwezig waren!
Daarnaast ook gewoon hele gezellige mensen, gelukkig wat ouder publiek deze keer, ik voelde me zelfs een beetje een broekie met m'n 24 jaar

Gelukkig ook niet te druk, overal was er genoeg ruimte.
En dan het toppunt natuurlijk. De muziek! Heb overal van genoten. Dusky was heel erg tof, maar viel stiekem toch een beetje tegen voor mij, had gehoopt meer eigen tracks te horen. Wel Yoohoo en Inta langs horen komen

En zonde dat ze de 9T8 remix draaiden, had liever het origineel gehoord
Benny en Michel de Hey waren echt de helden van de dag. Zonnetje bleef lekker schijnen, sfeer kwam er steeds meer in, heerlijk! Verder gewoon een beetje overal en nergens geweest. Afsluiten bij Sluwe Vos gedaan, nondeju wat draaide hij hard! Kneiterharde acid techno platen voorbij horen komen waarvan de kicks zo hard waren, die doen hardstyle kicks degraderen tot wat schattige scheetjes.
Al met al een heerlijke dag gehad, top georganiseerd, kunnen andere organisaties nog wat van leren