Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 192  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 10:44 

Hardtraxx Veteran

Techno?

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:19 

Potverjantjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

Heel dik, zowel die Makam als T47!

Laat ik ook maar weer eens een setje delen:
[zippy]http://www69.zippyshare.com/v/UPeoeubC/file.html[/zippy]

1 . Rrose - Envy
2 . Inigo Kennedy - Requiem
3 . Sawlin & Subjected - Open
4 . Monoloc - Things (Monoloc Edit)
5 . Jonas Kopp - Iconocry
6 . Woo York - I Am Against (O [Phase] Remix)
7 . Lucy - The Illusion of Choice
8 . Go Hiyama - Common Blank (OM Remix 2nd Edit)
9 . Stefan Vincent - I Would Give Everyting To Feel Nothing
10 . Hector Oaks - No One Tale
11 . Glos - Cut Troaths
12 . Clouds - Dread Networks
13 . Subjected - Krupp 5
14 . Nihad Tule - Svemir
15 . Uncto - Schinder
16 . Modular Phase - X File
17 . Under Black Helmet - Mute
18 . Stave - Hardened Choirs (Regis Remix)
19 . James Ruskin - Dilemma
20 . AnD - Deep Consciousness
21 . Rrose - Envy
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 19:35 

Hardtraxx Addict

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 07:01 

Hardtraxx Addict

AAAAA WTF

:bomb: :drool:

Die T47 plaat is ook een bommetje zeg. Fijn om weer eens iets anders van die held te horen buiten zijn waanzinnige Primate album :love:
En die Makam ook wtf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Iemand toevallig hier nog aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 10:46 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Planet Rose met Karenn was erg gaaf, maar Randomer sloot af en dat vond ik nog wel een heel stuk gaver nog, wat een tempo, kracht en hoog beukgehalte zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 15:38 

Hardtraxx Veteran

https://www.djbroadcast.net/article/120 ... n-maassilo

Ben benieuwd vanavond. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Planet Rose met Karenn was erg gaaf, maar Randomer sloot af en dat vond ik nog wel een heel stuk gaver nog, wat een tempo, kracht en hoog beukgehalte zeg :drool:

Ja? Hoe draaide Randomer dan? M'n vriendin en ik zijn vrijwel direct na Karenn naar huis gegaan. Wat een set hebben die twee weer neergezet zeg :loving: Tweede uurtje Ben Sims was ook genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 20:53 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Unknown schreef:

Ja? Hoe draaide Randomer dan? M'n vriendin en ik zijn vrijwel direct na Karenn naar huis gegaan. Wat een set hebben die twee weer neergezet zeg :loving: Tweede uurtje Ben Sims was ook genieten!

Hoe moet ik dat uitleggen :P Nja ik vond dat nog even een stukje meer tempo in zitten. Qua tracks ken ik eigenlijk veel te weinig dat ik daar een goed beeld over kan krijgen. Ben Sims vond ik ook erg gaaf, maar van andere Stan begreep ik dat hij de 2e helft van het 2e uur wat gas terugnam.

Ik heb jou overigens niet gezien, waar stonden jullie? Ik heb in het begin van Karenn aan de linkerkant van het podium gestaan bij de speakers, daarna ben ik naar het midden gegaan.

Overigens is Doornroosje mij super goed bevallen, dikke locatie, goed geluid, leuke sfeer, wel wat vergelijkbaar met het oude Doornroosje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
https://www.djbroadcast.net/article/120973/dvs1-bouwt-wall-of-sound-in-maassilo

Ben benieuwd vanavond. :)

Dit was muzikaal belachelijk vet. Alles kwam live zo goed door dankzij dat geluidssysteem, wát een geluid gehoord gister. Overtrof het Klokgebouw. Verder ook veel ruimte gehad, dus dit was een prima feest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 10:21 

Hardtraxx Veteran

Reaktor viel enigszins tegen, we kwamen binnen bij Makaton die erg vet draaide, Ancient Methods was ook gaaf en O/V/R was de set van de avond. Maar AX&P begon al zo ontzettend lomp, dat ik er gewoon weinig aan vond, dus vanaf dat moment maar veel heen en weer gelopen tussen de twee area's (in de Anagram area werd de hele avond wel tof gedraaid). AnD viel vies tegen, die begonnen sowieso weer op een te hoog bpm naar mijn smaak (145) en de sounds die ze live in elkaar zetten kwamen totaal niet overeen met het tempo. Toen de laatste 45 minuten bij Etapp Kyle gestaan, die wel heel gaaf draaide.

Had er toch iets meer van verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:31 

Artiest

XtD schreef:
Reaktor viel enigszins tegen,

Ik dacht al dat dat té ziek zou worden... over the top. Daarom gekozen voor De Revolutie in Tivolivredenburg, Utrecht.

Wat een ontzettend goed geluid daar in alle zalen toch.. en er werd prima gedraaid door alle DJs :thumbsup:
Vooral Robert Hood was weer dik feest, al was zn set erg vergelijkbaar met die op HYTE.
Voor de afwisseling een tijdje naar Bicep gegaan daarna, erg zware shit.
Surgeon leuke afwisseling van toegankelijke en moeilijke tracks.
Len Faki was misschien net wat te droog.. maar wel erg strak.
Sandrien aan het eind ook weer ontzettend sterk, maar helaas toch eerder weggegaan want te moe.

Alleen de sfeer... vond ik niet zo leuk. Publiek lag me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:12 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
XtD schreef:
Reaktor viel enigszins tegen,

Ik dacht al dat dat té ziek zou worden... over the top.

Ik had het alleen van Perc en AnD wel verwacht, maar had wel verwacht dat Adam X die set van AX&P nog recht zou trekken. Helaas.. AnD wist ik wel dat dat lomp ging worden, zoals ook op Awakenings. Maar itt die set op Awake was dit niet alleen lomp, maar ook compleet aritmisch.

Goed om te horen van Tivoli, moet daar ook echt eens een feest meepakken! Jammer dat Adept is verhuisd naar Radion voor de volgende editie. Kan me wel voorstellen dat het wat studentikoos wordt op zo'n avond in hartje Utrecht :P Maar dat was qua volk op Reaktor precies hetzelfde. De hoeveelheid petjes, spierbundels en konijnen was niet te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:50 

Hardtraxxer

Ik vond reaktor eigenlijk best wel gaaf. Rond 11 uur binnen en het eerste uur in zaal 1 gestaan. Daarna eigenlijk alleen nog maar in zaal 2 gestaan wat lekker klein was en wat 'toegankelijker' werd gedraaid. Helaas was mn vriendin door vervelend nieuws eerder op de dag al redelijk vermoeid toen we aankwamen waardoor we al om 4 uur zijn weggegaan. Helaas AnD moeten missen maar als ik de berichten hier moet geloven, viel het dus tegen. De vorige edities waren overigens wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 19:22 

Hardtraxxer

Heb me heel goed vermaakt op Reaktor. Fijne locatie, dik geluid en heerlijke sets. Dat het heel lomp werd wisten we voor de tijd toch al allemaal? Jammer dat het geluid wat tegenviel het laatste uurtje, waren blijkbaar wat problemen. O/V/R set van de avond, en jammer dat Perc nooit Dumpster draait :cry:.

Ennnn weet iemand toevallig deze track?
https://www.facebook.com/groups/raaddep ... ment_reply
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 10:53 

Hardtraxx Veteran

maarten0546 schreef:
Dat het heel lomp werd wisten we voor de tijd toch al allemaal?

Perc en AnD draaien lomp ja. Maar van een AX&P set verwacht ik meer dan twee uur niveautje Hyperlink, zeker aangezien Adam X toch wel minder lompe producties en sets heeft.

AnD was op Awakenings ook lomp en ja, was ook hier te verwachten, en ook acceptabel voor een laatste uur. Maar op Awakenings klonk het in ieder geval nog alsof ze bekwaam genoeg waren om op de soundbank op de beat af te stemmen qua tempo. Dat bleek hier te veel gevraagd.

Tot die twee sets heb ik me ook prima vermaakt hoor, en was het muzikaal ook gewoon heel goed ;) Maar niveau Era werd muzikaal nooit gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:41 

Hardtraxx Addict

Ok holy shit.

:love: :yay:
Beste plaat die ik in tijden heb gehoord. Lekker oldschool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Baas in de oldschool platen is voor mij Beltram.

Blijft een classic deze. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 18:34 

Uncode maakt ook hele dikke shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:55 

Hardtraxx Veteran

Die van je avatar ook :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag naar Subnight geweest. Hybride set (live and dj-set) van Kangding Ray, was erg vet! Ook Gigli erna was niet misselijk.
Twee weken terug ook mogen genieten van Artefakt, Acronym en met name Evigt Morker in de 80. :D

En dan te bedenken dat dit weekend Mike Parker ook nog is en ik volgend weekend een TGP avond moet missen, goeie shit hier momenteel in Amsterdam. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 16:33 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
maarten0546 schreef:
Dat het heel lomp werd wisten we voor de tijd toch al allemaal?

Perc en AnD draaien lomp ja. Maar van een AX&P set verwacht ik meer dan twee uur niveautje Hyperlink, zeker aangezien Adam X toch wel minder lompe producties en sets heeft.

AnD was op Awakenings ook lomp en ja, was ook hier te verwachten, en ook acceptabel voor een laatste uur. Maar op Awakenings klonk het in ieder geval nog alsof ze bekwaam genoeg waren om op de soundbank op de beat af te stemmen qua tempo. Dat bleek hier te veel gevraagd.

Tot die twee sets heb ik me ook prima vermaakt hoor, en was het muzikaal ook gewoon heel goed ;) Maar niveau Era werd muzikaal nooit gehaald.

Perc valt toch wel mee qua lompheid? Vind dit setje nou niet echt extreem lomp:

Of zijn setje samen met truss op awakefest vorige jaar, was ook niet een uur lang beuken a la hyperlink.
Het is naar mijn mening wel heel ongeraffineerd en industrieel, maar niet extreem lomp.
Misschien omdat het Reaktor was dat 'ie besloot meer te beuken dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 10:55 

Remco Beekwilder :worship: Patterns EP wauw
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 192  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek