Active topics in Andere muziek

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
S_v3n wrote:Als hardstyleliefhebber ben ik vorige maand naar Skrillex geweest in Brussel. Het voorprogramma trok eigenlijk op niet veel. Maar eens Skrillex aan de beurt was! Wat een held! Ongeziene performance, lekker gemosht en harde drops! Ik raad iedereen op hardtraxx aan hem te gaan zien. Die kerel weet Dubstep perfect te combineren met electro en draaide een mengeling van Netsky, Nero en zijn eigen platen. Sommige dubstep is harder dan mainstream hardstyle. Geslaagd avondje voor minder dan 15 euro per ticket toen. Spijtig dat het nu wel wat duurder is.
No doubt, maar ik ga dan toch voor de Sinister Souls-stijl :)
E
3 posts member since 2011
last seen Dec 2011
S_v3n wrote:Als hardstyleliefhebber ben ik vorige maand naar Skrillex geweest in Brussel. Het voorprogramma trok eigenlijk op niet veel. Maar eens Skrillex aan de beurt was! Wat een held! Ongeziene performance, lekker gemosht en harde drops! Ik raad iedereen op hardtraxx aan hem te gaan zien. Die kerel weet Dubstep perfect te combineren met electro en draaide een mengeling van Netsky, Nero en zijn eigen platen. Sommige dubstep is harder dan mainstream hardstyle. Geslaagd avondje voor minder dan 15 euro per ticket toen. Spijtig dat het nu wel wat duurder is.
Ik was er ook bij, maar jullie belgen gaan dan ook wel echt keihard los! Zweten daar!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
tickets binne :yay:
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik heb ook een kaartje! In Paradiso was helemaal geweldig. Graag nog een keer meemaken. Hopen dat het wel wat langer duurt xD
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Tickets ook binnen, gewoon een keer meegemaakt hebben. Daarna A'dam onveilig maken.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik ga waarschijnlijk ook! Ga dan met mijn zusje en haar vriend mee! Ik hoop alleen niet dat het samen met Loudness is.
Last edited by dennis on 14 Dec 2011 22:09, edited 1 time in total.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Komt ook in België, lijkt me wel vet om dit mee te maken :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
PNXRMX wrote:Voor 2,5 uur ga ik niet. Jammer, had m graag weer gezien opzich
Toch kaartjes gehaald met het plan om hierna nog een feest of dikke club op te zoeken in Amsterdam
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
PNXRMX wrote:
PNXRMX wrote:Voor 2,5 uur ga ik niet. Jammer, had m graag weer gezien opzich
Toch kaartjes gehaald met het plan om hierna nog een feest of dikke club op te zoeken in Amsterdam
Hier hetzelfde idee.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
voor 2,5uur laat ik em gaan!
Hardtraxxer
163 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Om even in de Skrillex hype verder te gaan, de tracklist van die avond in Brussel is ongeveer de deze.
http://www60.zippyshare.com/v/24592044/file.html
Set is wel van mindere kwaliteit. :)
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
Escapation wrote:
Ik was er ook bij, maar jullie belgen gaan dan ook wel echt keihard los! Zweten daar!
Inderdaad, het ging daar wel heel hard los toen. Stonden vanachter op een groot verhoogje en ook daar was het zwaar geweld. :p
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:zonde van ej geld. feest voor afgekeurde emo's ;)
Dit dus, paar keer naar zon kraak feest in Zoetermeer geweest. Wat een lui dat daar komt joh daar word ik echt niet blij van.
Hardtraxxer
323 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Kan me voorstellen dat jij je meer thuis voelt op een hardstyle party waar het NERD niveau tegenwoordig op 90% ligt..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
The Axe wrote:
Kan me voorstellen dat jij je meer thuis voelt op een hardstyle party waar het NERD niveau tegenwoordig op 90% ligt..
:lol: nerd? Dat zie ik juist meer bij dubstep. Dat dagjes volk wat komt bij hardstyle zijn alleen maar van die patsertjes.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
D-Nemacyst wrote:
The Axe wrote:
:lol: nerd? Dat zie ik juist meer bij dubstep. Dat dagjes volk wat komt bij hardstyle zijn alleen maar van die patsertjes.
patsertjes van 16 die drugs stoer vinden en het de volgende dag alleen maar over de drugservaring hebben ipv het feest.

dan sta ik liever bij 'een afgekeurde emo' die de muziek wel kan waarderen
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Maar dat volk heb je bij elk genre
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
D-Nemacyst wrote:Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

het is ook meer een aanvulling

maar die figuren heb je hier niet.
hier denkt 90% dat er alleen maar hardstyle/hardcore bestaat

heb je t over iets anders word je gehaat :D
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2015
The Anim0l wrote:
D-Nemacyst wrote:Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Hier ben ik het mee eens, zie in het 'andere muziek' gedeelte van nutteloze reacties voorbij komen. Als je niet van andere muziek houdt, kijk dan gewoon niet in het 'andere muziek' gedeelte van het forum.
Hardtraxxer
last seen Apr 2013
styl0w wrote:
The Anim0l wrote:

Hier ben ik het mee eens, zie in het 'andere muziek' gedeelte van nutteloze reacties voorbij komen. Als je niet van andere muziek houdt, kijk dan gewoon niet in het 'andere muziek' gedeelte van het forum.
Helemaal mee eens, er zijn zoveel mensen die nieuwere platen als Headhunterz - Doomed enkel aanzien als Hardstyle. Ik vind dat je moet openstaan voor alle soorten muziek en hoe een ander dat ervaart. Ik merk nu toch ook wel dat zowel in hardstyle als in Dubstep het nerdgehalte hoog ligt. Er is altijd nog een verschil in publiek afhankelijk van het soort feestje natuurlijk. Zolang ik met vrienden weg ga boeit de rest van het publiek mij eigenlijk niet. Als de muziek maar goed is.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik kan alle muziek waarderen. Maar dubstep.. sorry vind het echt klinken alsof mn pc crash maar kan me wel inbeelden dat anderen het mooi vinden. Ik luister ook naar zwaar overdistorte industrial hardcore en daar krijgen mensen hetzelfde idee bij.

Ik luister gewoon geen Top 40 muziek, En de zwaardere metal en Hip-hop & R&B luister ik tegenwoordig ook amper nog. Techno luister ik ook niet heel veel, toch iets te kaal voor mij. En al helemaal piraten muziek, bah.

Voor de rest
Rock
Reggae
House (Vooral Clubhouse)
Electro
Trance
Hardtech/trance
Drum & Bass
Sommige nederlandstalige dingen
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Heb 'm al eerder gezien en 2,5 uur.. 40 euro.. dat betaal ik alleen voor een artiest van formaatje Prodigy
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Mol wrote:Heb 'm al eerder gezien en 2,5 uur.. 40 euro.. dat betaal ik alleen voor een artiest van formaatje Prodigy

alleen betaal je voor formaatje Progidy geen 40 euro
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
twijfel.. lijkt me wel vet in de HMH maar het is wel duur voor 2,5 uur muziek :/
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
ik zeg

24 februari in Gent

Cirus Take Over

Cookie Monstah
eptic
Flux Pavilion
Funtcase
Harmony
Jogo