Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S_v3n schreef:
Als hardstyleliefhebber ben ik vorige maand naar Skrillex geweest in Brussel. Het voorprogramma trok eigenlijk op niet veel. Maar eens Skrillex aan de beurt was! Wat een held! Ongeziene performance, lekker gemosht en harde drops! Ik raad iedereen op hardtraxx aan hem te gaan zien. Die kerel weet Dubstep perfect te combineren met electro en draaide een mengeling van Netsky, Nero en zijn eigen platen. Sommige dubstep is harder dan mainstream hardstyle. Geslaagd avondje voor minder dan 15 euro per ticket toen. Spijtig dat het nu wel wat duurder is.

No doubt, maar ik ga dan toch voor de Sinister Souls-stijl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:47 
 
Hardtraxx Newbie

S_v3n schreef:
Als hardstyleliefhebber ben ik vorige maand naar Skrillex geweest in Brussel. Het voorprogramma trok eigenlijk op niet veel. Maar eens Skrillex aan de beurt was! Wat een held! Ongeziene performance, lekker gemosht en harde drops! Ik raad iedereen op hardtraxx aan hem te gaan zien. Die kerel weet Dubstep perfect te combineren met electro en draaide een mengeling van Netsky, Nero en zijn eigen platen. Sommige dubstep is harder dan mainstream hardstyle. Geslaagd avondje voor minder dan 15 euro per ticket toen. Spijtig dat het nu wel wat duurder is.


Ik was er ook bij, maar jullie belgen gaan dan ook wel echt keihard los! Zweten daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tickets binne :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 13:11 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook een kaartje! In Paradiso was helemaal geweldig. Graag nog een keer meemaken. Hopen dat het wel wat langer duurt xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets ook binnen, gewoon een keer meegemaakt hebben. Daarna A'dam onveilig maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga waarschijnlijk ook! Ga dan met mijn zusje en haar vriend mee! Ik hoop alleen niet dat het samen met Loudness is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:27 
 
Donateur

Komt ook in Belgiƫ, lijkt me wel vet om dit mee te maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Voor 2,5 uur ga ik niet. Jammer, had m graag weer gezien opzich

Toch kaartjes gehaald met het plan om hierna nog een feest of dikke club op te zoeken in Amsterdam
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
PNXRMX schreef:
Voor 2,5 uur ga ik niet. Jammer, had m graag weer gezien opzich

Toch kaartjes gehaald met het plan om hierna nog een feest of dikke club op te zoeken in Amsterdam


Hier hetzelfde idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor 2,5uur laat ik em gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om even in de Skrillex hype verder te gaan, de tracklist van die avond in Brussel is ongeveer de deze.
http://www60.zippyshare.com/v/24592044/file.html
Set is wel van mindere kwaliteit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Escapation schreef:
S_v3n schreef:
Als hardstyleliefhebber ben ik vorige maand naar Skrillex geweest in Brussel. Het voorprogramma trok eigenlijk op niet veel. Maar eens Skrillex aan de beurt was! Wat een held! Ongeziene performance, lekker gemosht en harde drops! Ik raad iedereen op hardtraxx aan hem te gaan zien. Die kerel weet Dubstep perfect te combineren met electro en draaide een mengeling van Netsky, Nero en zijn eigen platen. Sommige dubstep is harder dan mainstream hardstyle. Geslaagd avondje voor minder dan 15 euro per ticket toen. Spijtig dat het nu wel wat duurder is.


Ik was er ook bij, maar jullie belgen gaan dan ook wel echt keihard los! Zweten daar!


Inderdaad, het ging daar wel heel hard los toen. Stonden vanachter op een groot verhoogje en ook daar was het zwaar geweld. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
zonde van ej geld. feest voor afgekeurde emo's ;)


Dit dus, paar keer naar zon kraak feest in Zoetermeer geweest. Wat een lui dat daar komt joh daar word ik echt niet blij van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
zonde van ej geld. feest voor afgekeurde emo's ;)

Kan me voorstellen dat jij je meer thuis voelt op een hardstyle party waar het NERD niveau tegenwoordig op 90% ligt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
p-stylez schreef:
zonde van ej geld. feest voor afgekeurde emo's ;)

Kan me voorstellen dat jij je meer thuis voelt op een hardstyle party waar het NERD niveau tegenwoordig op 90% ligt..


:lol: nerd? Dat zie ik juist meer bij dubstep. Dat dagjes volk wat komt bij hardstyle zijn alleen maar van die patsertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
The Axe schreef:
p-stylez schreef:
zonde van ej geld. feest voor afgekeurde emo's ;)

Kan me voorstellen dat jij je meer thuis voelt op een hardstyle party waar het NERD niveau tegenwoordig op 90% ligt..


:lol: nerd? Dat zie ik juist meer bij dubstep. Dat dagjes volk wat komt bij hardstyle zijn alleen maar van die patsertjes.


patsertjes van 16 die drugs stoer vinden en het de volgende dag alleen maar over de drugservaring hebben ipv het feest.

dan sta ik liever bij 'een afgekeurde emo' die de muziek wel kan waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Maar dat volk heb je bij elk genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Maar dat volk heb je bij elk genre


het is ook meer een aanvulling

maar die figuren heb je hier niet.
hier denkt 90% dat er alleen maar hardstyle/hardcore bestaat

heb je t over iets anders word je gehaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:
Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Maar dat volk heb je bij elk genre


het is ook meer een aanvulling

maar die figuren heb je hier niet.
hier denkt 90% dat er alleen maar hardstyle/hardcore bestaat

heb je t over iets anders word je gehaat :D


Hier ben ik het mee eens, zie in het 'andere muziek' gedeelte van nutteloze reacties voorbij komen. Als je niet van andere muziek houdt, kijk dan gewoon niet in het 'andere muziek' gedeelte van het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
The Anim0l schreef:
D-Nemacyst schreef:
Dat zei ik ook niet, wat je zegt ik heb veel liever van die nerdjes die muziek kunnen waarderen, maar je hebt ook van die figuren die denken dat dubstep de enige stijl is die er bestaat.

Maar dat volk heb je bij elk genre


het is ook meer een aanvulling

maar die figuren heb je hier niet.
hier denkt 90% dat er alleen maar hardstyle/hardcore bestaat

heb je t over iets anders word je gehaat :D


Hier ben ik het mee eens, zie in het 'andere muziek' gedeelte van nutteloze reacties voorbij komen. Als je niet van andere muziek houdt, kijk dan gewoon niet in het 'andere muziek' gedeelte van het forum.


Helemaal mee eens, er zijn zoveel mensen die nieuwere platen als Headhunterz - Doomed enkel aanzien als Hardstyle. Ik vind dat je moet openstaan voor alle soorten muziek en hoe een ander dat ervaart. Ik merk nu toch ook wel dat zowel in hardstyle als in Dubstep het nerdgehalte hoog ligt. Er is altijd nog een verschil in publiek afhankelijk van het soort feestje natuurlijk. Zolang ik met vrienden weg ga boeit de rest van het publiek mij eigenlijk niet. Als de muziek maar goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan alle muziek waarderen. Maar dubstep.. sorry vind het echt klinken alsof mn pc crash maar kan me wel inbeelden dat anderen het mooi vinden. Ik luister ook naar zwaar overdistorte industrial hardcore en daar krijgen mensen hetzelfde idee bij.

Ik luister gewoon geen Top 40 muziek, En de zwaardere metal en Hip-hop & R&B luister ik tegenwoordig ook amper nog. Techno luister ik ook niet heel veel, toch iets te kaal voor mij. En al helemaal piraten muziek, bah.

Voor de rest
Rock
Reggae
House (Vooral Clubhouse)
Electro
Trance
Hardtech/trance
Drum & Bass
Sommige nederlandstalige dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb 'm al eerder gezien en 2,5 uur.. 40 euro.. dat betaal ik alleen voor een artiest van formaatje Prodigy
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Heb 'm al eerder gezien en 2,5 uur.. 40 euro.. dat betaal ik alleen voor een artiest van formaatje Prodigy



alleen betaal je voor formaatje Progidy geen 40 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

twijfel.. lijkt me wel vet in de HMH maar het is wel duur voor 2,5 uur muziek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zeg

24 februari in Gent

Cirus Take Over

Cookie Monstah
eptic
Flux Pavilion
Funtcase
Harmony
Jogo
Point.Blank
Roksonix
Slum Dogz
Wonkap


voor 15 euro VVK
van 21:00 tot 06:00
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek