Hoppa, Hardtraxx meeting @ Graspop

Voor mij echt een geweldige line up over het hele weekend, zondag is misschien wat minder maar zou ik me ook prima vermaken (als ik nog energie over heb).
Even opgesomd wat ik sowieso graag wil zien: Within Temptation, A Day To Remember, Limp Bizkit, Tom Morello, Magnolia Park, Volbeat, Breaking Benjamin, Drowning Pool, We Came As Romans, Thornhill, Bring Me The Horizon, Architects, Ice Nine Kills, Bad Omens, Three Days Grace, P.O.D., The Plot In You, Bury Tomorrow en Electric Callboy (niet perse iets waar ik naar luister, maar lijkt me wel lachen om eens mee te maken).
En dan nog een hoop andere namen die op het lijstje staan of die ik nog wat meer moet ontdekken.
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME.
BroodjeKroket schreef:
Currents heeft een paar dagen terug een nieuwe EP uitgebracht. Zijn er hier meer liefhebbers van Currents?
Zeker liefhebber van! Ken deze nog niet, straks eens luisteren.