Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren Volbeat gezien in Ahoy, wat een fantastische stem heeft die vent toch. Goede afwisseling tussen nieuw werk en ouder werk. Blijf me wel verbazen over hoe anders de geluidsafstelling voelt tijdens een rock-concert ten opzichte van feestjes in onze genres. Enige nadeel vond ik dat ze Time Will Heal niet speelden (voor mij een van de beste platen van het nieuwe album), daar kwam wel Heaven nor Hell voor in de plaats welke ik niet had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2025 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin :woot:


WAT

Als dat zo is haal ik meteen een kaart voor het weekend voor de zekerheid, dat gezien ze hier nooit staan omdat Benjamin vliegangst heeft. Een keer waren ze in Europa en toen kon ik niet door een vakantie, ga niet nog een keer die kans laten liggen.

Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2025 12:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin :woot:


WAT

Als dat zo is haal ik meteen een kaart voor het weekend voor de zekerheid, dat gezien ze hier nooit staan omdat Benjamin vliegangst heeft. Een keer waren ze in Europa en toen kon ik niet door een vakantie, ga niet nog een keer die kans laten liggen.

Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jou ;)


Er gaan ook geruchten dat Guns n Roses komt. Beste tijd gehad helaas maar wellicht leuk voor mensen die ze nog nooit gezien hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2025 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige keer gaan lopen tijdens GnR. Niet om aan te horen. Ben d'r ook niet zo fan van verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jou ;)

Nu Within Temptation, Limp Bizkit en Megadeth erbij. Geen verkeerd begin, maar heb toch een aantal grote metalcore/(post)hardcore namen nodig om me over te halen voor een weekend (BMTH, ADTR, Bad Omens, Architects, Ice Nine Kills, Silverstein, Killswitch Engage, I Prevail etc.)

Laatst ook een band ontdekt die hier wel eens terecht zou kunnen komen (evenals op Jera): Thornhill, echt een gruwelijk dik album uitgebracht, misschien wel het beste dat ik dit jaar gehoord heb.

Over goeie albums gesproken, volgende week maandag eindelijk Turnstile live zien :woot:

Fantazoo schreef:
Gisteren Volbeat gezien in Ahoy, wat een fantastische stem heeft die vent toch. Goede afwisseling tussen nieuw werk en ouder werk. Blijf me wel verbazen over hoe anders de geluidsafstelling voelt tijdens een rock-concert ten opzichte van feestjes in onze genres. Enige nadeel vond ik dat ze Time Will Heal niet speelden (voor mij een van de beste platen van het nieuwe album), daar kwam wel Heaven nor Hell voor in de plaats welke ik niet had verwacht.

Was tof idd! Voor mij was het hoogtepunt Shotgun Blues, die speelden ze de vorige keer toen ik ze zag niet. En die nieuwe tracks gaan er ook goed op ja. Vond het publiek wel een beetje tam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Helicaze schreef:
Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jou ;)

Nu Within Temptation, Limp Bizkit en Megadeth erbij. Geen verkeerd begin, maar heb toch een aantal grote metalcore/(post)hardcore namen nodig om me over te halen voor een weekend (BMTH, ADTR, Bad Omens, Architects, Ice Nine Kills, Silverstein, Killswitch Engage, I Prevail etc.)

Laatst ook een band ontdekt die hier wel eens terecht zou kunnen komen (evenals op Jera): Thornhill, echt een gruwelijk dik album uitgebracht, misschien wel het beste dat ik dit jaar gehoord heb.

Had een beetje hetzelfde idee bij de eerste gmm namen. Nu niet per sé dingen die ik nog hoef te zien, maar schitterend hoe jij goed gaat op exact dezelfde bands die ik ook constant beluister de laatste jaren.

Thornhill - Where We Go When We Die (L)

Misschien moet je deze ook eens checken dan. Liggen wat in die stijl: Bad Juju, The Devil Wears Prada, Dayseeker, Jutes, Dead Eyes, False Saints, Nevertel, OHKAYA, IMPVLSE

Laatste nieuwe Silverstein album ook ondertussen weer grijsgedraaid: Widowmaker, Autopilot en Death Hold :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fantazoo schreef:
Gisteren Volbeat gezien in Ahoy, wat een fantastische stem heeft die vent toch. Goede afwisseling tussen nieuw werk en ouder werk. Blijf me wel verbazen over hoe anders de geluidsafstelling voelt tijdens een rock-concert ten opzichte van feestjes in onze genres. Enige nadeel vond ik dat ze Time Will Heal niet speelden (voor mij een van de beste platen van het nieuwe album), daar kwam wel Heaven nor Hell voor in de plaats welke ik niet had verwacht.

Was tof idd! Voor mij was het hoogtepunt Shotgun Blues, die speelden ze de vorige keer toen ik ze zag niet. En die nieuwe tracks gaan er ook goed op ja. Vond het publiek wel een beetje tam.


Dat laatste viel me inderdaad ook op. Ik heb van bovenaf alleen tijdens Still Counting het publiek wat los zien gaan (afgezien van groepje pubers wat ongeveer de hele avond met ontbloot bovenlijf tegen elkaar aan stonden te springen). Weet verder niet hoe het geluid op de vloer was, maar tijdens Bush (vette act overigens, Witch Fever was wel verschrikkelijk) kon ik m'n ballen voelen trillen door de bass, dat was tijdens Volbeat echter niet meer het geval dus voelde bijna alsof ze het wat terug hadden geschroefd. Had wel iets meer in your face mogen zijn wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 13:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pommer schreef:
Helicaze schreef:
Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jou ;)

Nu Within Temptation, Limp Bizkit en Megadeth erbij. Geen verkeerd begin, maar heb toch een aantal grote metalcore/(post)hardcore namen nodig om me over te halen voor een weekend (BMTH, ADTR, Bad Omens, Architects, Ice Nine Kills, Silverstein, Killswitch Engage, I Prevail etc.)

Laatst ook een band ontdekt die hier wel eens terecht zou kunnen komen (evenals op Jera): Thornhill, echt een gruwelijk dik album uitgebracht, misschien wel het beste dat ik dit jaar gehoord heb.

Had een beetje hetzelfde idee bij de eerste gmm namen. Nu niet per sé dingen die ik nog hoef te zien, maar schitterend hoe jij goed gaat op exact dezelfde bands die ik ook constant beluister de laatste jaren.

Thornhill - Where We Go When We Die (L)

Misschien moet je deze ook eens checken dan. Liggen wat in die stijl: Bad Juju, The Devil Wears Prada, Dayseeker, Jutes, Dead Eyes, False Saints, Nevertel, OHKAYA, IMPVLSE

Laatste nieuwe Silverstein album ook ondertussen weer grijsgedraaid: Widowmaker, Autopilot en Death Hold :worship:


Vandaag worden er hopelijk wat van dit soort namen bekend gemaakt voor de 'metalcore' zaterdag.

En inderdaad schitterend haha, moet zeggen dat ik er nog relatief nieuw in ben, dus ontdek elke week nog wel wat nieuws. Een aantal die je opnoemt ken ik, maar de meesten nog niet. Ik ga er naar luisteren! Die van Thornhill kende ik ook nog niet, geweldig nummer zeg (L)

En Silverstein is inderdaad weer heerlijk, beide albums dit jaar kapot gedraaid. Volgens mij na BMTH en LP ook mijn meest beluisterde artiest dit jaar.

Fantazoo schreef:
Pommer schreef:
Fantazoo schreef:
Gisteren Volbeat gezien in Ahoy, wat een fantastische stem heeft die vent toch. Goede afwisseling tussen nieuw werk en ouder werk. Blijf me wel verbazen over hoe anders de geluidsafstelling voelt tijdens een rock-concert ten opzichte van feestjes in onze genres. Enige nadeel vond ik dat ze Time Will Heal niet speelden (voor mij een van de beste platen van het nieuwe album), daar kwam wel Heaven nor Hell voor in de plaats welke ik niet had verwacht.

Was tof idd! Voor mij was het hoogtepunt Shotgun Blues, die speelden ze de vorige keer toen ik ze zag niet. En die nieuwe tracks gaan er ook goed op ja. Vond het publiek wel een beetje tam.


Dat laatste viel me inderdaad ook op. Ik heb van bovenaf alleen tijdens Still Counting het publiek wat los zien gaan (afgezien van groepje pubers wat ongeveer de hele avond met ontbloot bovenlijf tegen elkaar aan stonden te springen). Weet verder niet hoe het geluid op de vloer was, maar tijdens Bush (vette act overigens, Witch Fever was wel verschrikkelijk) kon ik m'n ballen voelen trillen door de bass, dat was tijdens Volbeat echter niet meer het geval dus voelde bijna alsof ze het wat terug hadden geschroefd. Had wel iets meer in your face mogen zijn wat mij betreft.

Ik stond golden cirlce (cadeautje van vriendin) en zelfs daar was de sfeer erg gelaten, tijdens Still Counting inderdaad nog wel even de moshpit in gedoken maar dat was het dan ook wel. Bush was nice ja, Machinehead is één van mn all time favoriete platen en ook dat nieuwe album vind ik tof, kwamen ook goed over live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 19:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En daar is de aankondiging hoor! BMTH, Bad Omens, Architects en Babymetal. Zou mooi zijn als laatstgenoemde Kingslayer mee komt spelen met BMTH (L)

Ben hoe dan ook deze dag aanwezig en ik denk vrijdag ook wel. Rest van het affiche even afwachten of het een heel weekend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, vette namen zeg. Probleem is wel dat ik in mijn omgeving weinig likeminded mensen heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2025 11:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Godver, vette namen zeg. Probleem is wel dat ik in mijn omgeving weinig likeminded mensen heb.

Wees welkom om aan te sluiten kameraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2025 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben hoe dan ook deze dag aanwezig en ik denk vrijdag ook wel. Rest van het affiche even afwachten of het een heel weekend wordt.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2025 17:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jep, hele weekend it is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2025 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck I9K en BMTH op dezelfde dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze line-up is absurd, en veel van wat ik wil zien van Jera staat hier ook, dus de keuze is makkelijk.

Wordt wss vrijdag of zondag of beiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2025 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Currents heeft een paar dagen terug een nieuwe EP uitgebracht. Zijn er hier meer liefhebbers van Currents? :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoppa, Hardtraxx meeting @ Graspop :cool: Voor mij echt een geweldige line up over het hele weekend, zondag is misschien wat minder maar zou ik me ook prima vermaken (als ik nog energie over heb).

Even opgesomd wat ik sowieso graag wil zien: Within Temptation, A Day To Remember, Limp Bizkit, Tom Morello, Magnolia Park, Volbeat, Breaking Benjamin, Drowning Pool, We Came As Romans, Thornhill, Bring Me The Horizon, Architects, Ice Nine Kills, Bad Omens, Three Days Grace, P.O.D., The Plot In You, Bury Tomorrow en Electric Callboy (niet perse iets waar ik naar luister, maar lijkt me wel lachen om eens mee te maken).

En dan nog een hoop andere namen die op het lijstje staan of die ik nog wat meer moet ontdekken.

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME.

BroodjeKroket schreef:
Currents heeft een paar dagen terug een nieuwe EP uitgebracht. Zijn er hier meer liefhebbers van Currents? :drool:


Zeker liefhebber van! Ken deze nog niet, straks eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Electric Callboy is volgens mij echt maximaal feest. Fijne hardstyle/hardtechno invloeden ook vaak. Zag dat ze op Pinkpop 2023 gewoon Ran-D - Never Shut Us Down als intro hebben gebruikt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 12:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Electric Callboy is volgens mij echt maximaal feest. Fijne hardstyle/hardtechno invloeden ook vaak. Zag dat ze op Pinkpop 2023 gewoon Ran-D - Never Shut Us Down als intro hebben gebruikt xd

Haha nice, ja volgens mij is het inderdaad maximaal feest. Wel bijzonder geprogrammeerd tussen alle rollator bands, benieuwd wat voor effect dat gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoppa, Hardtraxx meeting @ Graspop :cool: Voor mij echt een geweldige line up over het hele weekend

Kanonenfieber is ook wel een ludieke act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Electric Callboy is volgens mij echt maximaal feest.

Ik ben er 2x van gaan lopen. Echt grafherrie en het volk wat er op afkomt is ook echt cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2025 19:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Fantazoo schreef:
Electric Callboy is volgens mij echt maximaal feest.

Ik ben er 2x van gaan lopen. Echt grafherrie en het volk wat er op afkomt is ook echt cringe.

Hmm oke, volgens mij is het ook you hate it or you love it (om er nog maar even een hardstyle reference uit te gooien). We gaan het wel zien, als ze clashen met The Plot In You ga ik sowieso al voor die laatste.

Maandag eindelijk naar Turnstile btw :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groeit het geld je op de rug ofwa
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 11:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Groeit het geld je op de rug ofwa

Volbeat en Turnstile waren verjaardagscadeaus :whistle:

Maar inderdaad, Graspop is ook wel het laatste voorlopig en mogelijk ga ik m'n zaaltickets voor Bad Omens of Three Days Grace nog verkopen, aangezien die ook op Graspop staan. Ben tussendoor ook nog even bezig met een huis kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen gezeur over geld. Dat is er gewoon.

Verder nog iets opmerkelijk gevonden. Tegenwoordig zijn er dus ook al "bands" die hun muziek volledig met AI maken en best veel spotify volgers hebben en streams genereren. Zo had ik al enkele platen in mijn playlisten staan, maar nu ik weet dat het geen echte muzikanten zijn weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. De nummers zijn op zich best goed...

Enkele vb:


Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek