Gisteren Volbeat gezien in Ahoy, wat een fantastische stem heeft die vent toch. Goede afwisseling tussen nieuw werk en ouder werk. Blijf me wel verbazen over hoe anders de geluidsafstelling voelt tijdens een rock-concert ten opzichte van feestjes in onze genres. Enige nadeel vond ik dat ze Time Will Heal niet speelden (voor mij een van de beste platen van het nieuwe album), daar kwam wel Heaven nor Hell voor in de plaats welke ik niet had verwacht.
Er is een deel vd line up gelekt van graspop voor de vrijdag 19-06-2026: Volbeat, Twisted Sister en Breaking Benjamin. Dus het ziet er wel goed uit voor jouBroken Balance wrote:WATPommer wrote: Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin![]()
Als dat zo is haal ik meteen een kaart voor het weekend voor de zekerheid, dat gezien ze hier nooit staan omdat Benjamin vliegangst heeft. Een keer waren ze in Europa en toen kon ik niet door een vakantie, ga niet nog een keer die kans laten liggen.