Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga zelf nu ook al een aantal jaar, vind ieder jaar echt een heerlijk festival. Ook heel anders dan wat ik de rest van het jaar allemaal meepak. Papa Roach was voor mij tegen de verwachting in echt één van mijn hoogtepunten dit jaar. Op de plaat nooit zo mijn ding maar wat hing daar een sfeer zeg, niet normaal. QOTSA ook heel vet ja, dat stuk waarin hij het publiek inging tijdens Straight Jacket Fitting was echt top. Kan me voorstellen dat je dat nog heel anders beleeft als je daar dan middenin staat. Song For The Dead ging er ook mooi op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde inderdaad veel goede verhalen over Papa Roach, stond bij mij ook op de nominatie. Ik was naar FKA Twigs gegaan. Dat was ook gaaf om te zien. Verder nog wel leuke optredens gezien van Roland Cristal, Weval en Jaden Ngonga. Ook Joep Beving vond ik erg indrukwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 09:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Goeiedag zeg, die nieuwe Deftones singles zijn echt top! Zeer benieuwd naar het nieuwe album volgende week. In de tussentijd deze maar kapot draaien:


Overigens ook aanwezig bij Turnstile in november, dat gaat echt goud worden


Dit album is echt heel dik ja! Twijfel nog om ze mee te pakken in de AFAS in februari. Heb ze onlangs nog gezien op Werchter, maar het kwam daar niet helemaal over ofzo. Denk echter dat een indoor show zich wel beter leent voor hun muziek.

Verder al wel kaartjes binnen voor Volbeat, Turnstile, Three Days Grace (ook een tof nieuw album), Bad Omens en White Lies. En voor de zomer begint de geruchtenmolen ook al lekker op gang te komen, waarschijnlijk (festival)shows van System of a Down, My Chemical Romance en Oasis die eraan gaan komen :love:

Vooral die Long Live The Black Parade show van MCR is toch wel een bucketlist dingetje, beste album ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
waarschijnlijk (festival)shows van System of a Down

Dusseldorf gaan we proberen mee te pikken.

Over een maandje naar Dropkick Murphys trouwens. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 19:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
waarschijnlijk (festival)shows van System of a Down

Dusseldorf gaan we proberen mee te pikken.

Over een maandje naar Dropkick Murphys trouwens. :thumbup:



Yes, ik ga ook SoaD proberen te zien 8n Dusseldorf! Lang geleden dat ik ze live heb gezien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 11:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tickets voor SOAD @ Dusseldorf zijn binnen hier :loving: Eindelijk m'n gemiste Corona concert inhalen.

Die zaterdag er ook maar aan vast plakken en de barstreet onveilig maken daar. Jullie ook nog gelukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 13:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vond de prijzen bizar dus niet gedaan. Heb ze gelukkig al een keer mogen zien!

Veel plezier+
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tickets voor SOAD @ Dusseldorf zijn binnen hier :loving: Eindelijk m'n gemiste Corona concert inhalen.

Die zaterdag er ook maar aan vast plakken en de barstreet onveilig maken daar. Jullie ook nog gelukt?

Dabei. Avondje Ballermann op zaterdag klinkt ook verleidelijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 10:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Tickets voor SOAD @ Dusseldorf zijn binnen hier :loving: Eindelijk m'n gemiste Corona concert inhalen.

Die zaterdag er ook maar aan vast plakken en de barstreet onveilig maken daar. Jullie ook nog gelukt?

Dabei. Avondje Ballermann op zaterdag klinkt ook verleidelijk. :thumbup:

Haha moest het even opzoeken, maar daar ben ik ook wel eens geëindigd ja.

Zie je daar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2025 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke stad man. Effe kebabje halen bij Lukas Podolski.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
White Lies


Nice, ik ook kaartjes hiervoor gekregen van mijn vriendin, ga je 013 of AFAS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 11:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Pommer schreef:
White Lies


Nice, ik ook kaartjes hiervoor gekregen van mijn vriendin, ga je 013 of AFAS?

AFAS en jij? Vind 013 ook echt geen fijne locatie btw. Met Sum 41 een paar jaar terug nog eens geprobeerd, maar je bent zo'n ingeblikt sardientje daar. Dat i.c.m. de reistijd, mij zie je er niet snel meer terug.

Zonde want er staan wel een hoop toffe concerten gepland dit najaar, zoals Nothing More, Imminence en Landmvrks.

Alm1ghty schreef:
Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise. :thumbup:

Vooralsnog wel heel erg aan het mikken op de nostalgie dit jaar, al zijn het wel toffe namen natuurlijk. Maar voor mij gaat het sws Graspop of Werchter worden, heb een bruiloft tijdens Jera.

Werchter vandaag overigens The Cure aangekondigd, dus een goed begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Werchter vandaag overigens The Cure aangekondigd, dus een goed begin.

Ja boss, zijn we weer bij. Inmiddels 4e keer The Cure voor mij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise. :thumbup:

Vooralsnog wel heel erg aan het mikken op de nostalgie dit jaar, al zijn het wel toffe namen natuurlijk.

EDIT FAKE NEWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise. :thumbup:

Vooralsnog wel heel erg aan het mikken op de nostalgie dit jaar, al zijn het wel toffe namen natuurlijk.

Dit is alleen de donderdag he. Even de Metalcore afwachten nog.


Volgens mij is dit een lading namen verspreid over alle 3 de dagen, zie er niks over in de mail of op Facebook dat die namen alleen voor de donderdag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, my bad. Had om de een of andere reden in mijn hoofd dat donderdag de punk-dag was. 'Scusi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 13:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zieke line-up al wel, denk dat ik deze ook maar ga bezoeken. Kan je dagtickets halen? En wanneer maken ze de dagindeling bekend?

Rise Against, The Offspring, Bury Tomorrow en Imminence zijn al dik. Hopelijk gooien ze nog iets als Orbit Culture, Periphery of Spiritbox er door. Maar ik denk dat ze namen als Periphery en Spiritbox wel meteen aan zouden kondigen als headliners, maar Orbit Culture zou tof zijn met hun nieuwe album.



Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 14:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zieke line-up al wel, denk dat ik deze ook maar ga bezoeken. Kan je dagtickets halen? En wanneer maken ze de dagindeling bekend?

Rise Against, The Offspring, Bury Tomorrow en Imminence zijn al dik. Hopelijk gooien ze nog iets als Orbit Culture, Periphery of Spiritbox er door. Maar ik denk dat ze namen als Periphery en Spiritbox wel meteen aan zouden kondigen als headliners, maar Orbit Culture zou tof zijn met hun nieuwe album.

Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin :woot:

Ik hoop zelf iig heel erg dat ze op Graspop staan, idealiter op 1 dag samen met Bring Me The Horizon en dan voor een dagticket gaan i.c.m. een weekend Rock Werchter.

Overigens heeft Architects bij hun concert gedeeld dat zij ook op Jera staan, dus daar heb je je laatste headliner i guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2025 16:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin :woot:


WAT

Als dat zo is haal ik meteen een kaart voor het weekend voor de zekerheid, dat gezien ze hier nooit staan omdat Benjamin vliegangst heeft. Een keer waren ze in Europa en toen kon ik niet door een vakantie, ga niet nog een keer die kans laten liggen.

Pommer schreef:
Ik hoop zelf iig heel erg dat ze op Graspop staan, idealiter op 1 dag samen met Bring Me The Horizon en dan voor een dagticket gaan i.c.m. een weekend Rock Werchter.

Overigens heeft Architects bij hun concert gedeeld dat zij ook op Jera staan, dus daar heb je je laatste headliner i guess.


Of dan Graspop, ik laat waar Breaking Benjamin staat mooi leidend zijn. Graspop heeft ook altijd ijzersterke line-ups, en BMTH is al een toffe naam iig.

Hopelijk Jera dan, want Architects zien staat ook hoog, maar zij staan wel vaker in de buurt gezien het Engelsen zijn. Wil wel deze eindelijk live horen, die laatste 1,5 minuut gaat hard:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2025 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bring Me The Horizon

Oeh nice.


@Dennis; ja, je kunt straks ook dagkaarten halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2025 16:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Bring Me The Horizon

Oeh nice.

Is nog niet bevestigd ofzo hoor, meer een (grote) persoonlijke wens.

We gaan het de komende weken wel horen, mooie tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2025 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:

Nice, ik ook kaartjes hiervoor gekregen van mijn vriendin, ga je 013 of AFAS?

AFAS en jij? Vind 013 ook echt geen fijne locatie btw. Met Sum 41 een paar jaar terug nog eens geprobeerd, maar je bent zo'n ingeblikt sardientje daar. Dat i.c.m. de reistijd, mij zie je er niet snel meer terug.


Heb kaarten voor 013, twijfelen nog om te ruilen voor AFAS omdat ik die nacht erna op wintersport ga. Nooit 013 geweest dus weet niet hoe het daar is, wel dichterbij voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2025 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk om te zien dat hier meer gasten zijn met interesse in het rock/punk/metal(core) genre! De laatste maanden ben ik het zelf ook weer meer gaan luisteren nu de hardstyle m.i. minder interessant is. Ik moet toch wat vaker dit topic openen dus.

Vandaag nieuwe namen voor Jera on Air online, waaronder dus Architects. Heel vet! :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2025 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben aardig wanhopig naar 2 tickets opzoek voor Ice Nine Kills, 5 dec in Tilburg.
Heb ticketalert aanstaan (Via 013, niet ticketswap) maar die krengen gaan zó snel weg. Niet te doen.
Mocht iemand van hier tickets overhebben, let me know.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek