Ga zelf nu ook al een aantal jaar, vind ieder jaar echt een heerlijk festival. Ook heel anders dan wat ik de rest van het jaar allemaal meepak. Papa Roach was voor mij tegen de verwachting in echt één van mijn hoogtepunten dit jaar. Op de plaat nooit zo mijn ding maar wat hing daar een sfeer zeg, niet normaal. QOTSA ook heel vet ja, dat stuk waarin hij het publiek inging tijdens Straight Jacket Fitting was echt top. Kan me voorstellen dat je dat nog heel anders beleeft als je daar dan middenin staat. Song For The Dead ging er ook mooi op
Hoorde inderdaad veel goede verhalen over Papa Roach, stond bij mij ook op de nominatie. Ik was naar FKA Twigs gegaan. Dat was ook gaaf om te zien. Verder nog wel leuke optredens gezien van Roland Cristal, Weval en Jaden Ngonga. Ook Joep Beving vond ik erg indrukwekkend.
Goeiedag zeg, die nieuwe Deftones singles zijn echt top! Zeer benieuwd naar het nieuwe album volgende week. In de tussentijd deze maar kapot draaien:
Overigens ook aanwezig bij Turnstile in november, dat gaat echt goud worden
Dit album is echt heel dik ja! Twijfel nog om ze mee te pakken in de AFAS in februari. Heb ze onlangs nog gezien op Werchter, maar het kwam daar niet helemaal over ofzo. Denk echter dat een indoor show zich wel beter leent voor hun muziek.
Verder al wel kaartjes binnen voor Volbeat, Turnstile, Three Days Grace (ook een tof nieuw album), Bad Omens en White Lies. En voor de zomer begint de geruchtenmolen ook al lekker op gang te komen, waarschijnlijk (festival)shows van System of a Down, My Chemical Romance en Oasis die eraan gaan komen
Vooral die Long Live The Black Parade show van MCR is toch wel een bucketlist dingetje, beste album ooit.
Nice, ik ook kaartjes hiervoor gekregen van mijn vriendin, ga je 013 of AFAS?
AFAS en jij? Vind 013 ook echt geen fijne locatie btw. Met Sum 41 een paar jaar terug nog eens geprobeerd, maar je bent zo'n ingeblikt sardientje daar. Dat i.c.m. de reistijd, mij zie je er niet snel meer terug.
Zonde want er staan wel een hoop toffe concerten gepland dit najaar, zoals Nothing More, Imminence en Landmvrks.
Alm1ghty schreef:
Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise.
Vooralsnog wel heel erg aan het mikken op de nostalgie dit jaar, al zijn het wel toffe namen natuurlijk. Maar voor mij gaat het sws Graspop of Werchter worden, heb een bruiloft tijdens Jera.
Werchter vandaag overigens The Cure aangekondigd, dus een goed begin.
Eerste namen Jera ook bekend met o.a. The Offspring, Papa Roach, All Time Low, Rise Against en Pennywise.
Vooralsnog wel heel erg aan het mikken op de nostalgie dit jaar, al zijn het wel toffe namen natuurlijk.
Dit is alleen de donderdag he. Even de Metalcore afwachten nog.
Volgens mij is dit een lading namen verspreid over alle 3 de dagen, zie er niks over in de mail of op Facebook dat die namen alleen voor de donderdag zijn.
Zieke line-up al wel, denk dat ik deze ook maar ga bezoeken. Kan je dagtickets halen? En wanneer maken ze de dagindeling bekend?
Rise Against, The Offspring, Bury Tomorrow en Imminence zijn al dik. Hopelijk gooien ze nog iets als Orbit Culture, Periphery of Spiritbox er door. Maar ik denk dat ze namen als Periphery en Spiritbox wel meteen aan zouden kondigen als headliners, maar Orbit Culture zou tof zijn met hun nieuwe album.
Zieke line-up al wel, denk dat ik deze ook maar ga bezoeken. Kan je dagtickets halen? En wanneer maken ze de dagindeling bekend?
Rise Against, The Offspring, Bury Tomorrow en Imminence zijn al dik. Hopelijk gooien ze nog iets als Orbit Culture, Periphery of Spiritbox er door. Maar ik denk dat ze namen als Periphery en Spiritbox wel meteen aan zouden kondigen als headliners, maar Orbit Culture zou tof zijn met hun nieuwe album.
Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin
Ik hoop zelf iig heel erg dat ze op Graspop staan, idealiter op 1 dag samen met Bring Me The Horizon en dan voor een dagticket gaan i.c.m. een weekend Rock Werchter.
Overigens heeft Architects bij hun concert gedeeld dat zij ook op Jera staan, dus daar heb je je laatste headliner i guess.
Volgens mij is er ook een reële kans dat één van jouw favoriete bands (als ik het me goed herinner) hier staat, of anders op een ander festival in de buurt: Breaking Benjamin
WAT
Als dat zo is haal ik meteen een kaart voor het weekend voor de zekerheid, dat gezien ze hier nooit staan omdat Benjamin vliegangst heeft. Een keer waren ze in Europa en toen kon ik niet door een vakantie, ga niet nog een keer die kans laten liggen.
Pommer schreef:
Ik hoop zelf iig heel erg dat ze op Graspop staan, idealiter op 1 dag samen met Bring Me The Horizon en dan voor een dagticket gaan i.c.m. een weekend Rock Werchter.
Overigens heeft Architects bij hun concert gedeeld dat zij ook op Jera staan, dus daar heb je je laatste headliner i guess.
Of dan Graspop, ik laat waar Breaking Benjamin staat mooi leidend zijn. Graspop heeft ook altijd ijzersterke line-ups, en BMTH is al een toffe naam iig.
Hopelijk Jera dan, want Architects zien staat ook hoog, maar zij staan wel vaker in de buurt gezien het Engelsen zijn. Wil wel deze eindelijk live horen, die laatste 1,5 minuut gaat hard:
Nice, ik ook kaartjes hiervoor gekregen van mijn vriendin, ga je 013 of AFAS?
AFAS en jij? Vind 013 ook echt geen fijne locatie btw. Met Sum 41 een paar jaar terug nog eens geprobeerd, maar je bent zo'n ingeblikt sardientje daar. Dat i.c.m. de reistijd, mij zie je er niet snel meer terug.
Heb kaarten voor 013, twijfelen nog om te ruilen voor AFAS omdat ik die nacht erna op wintersport ga. Nooit 013 geweest dus weet niet hoe het daar is, wel dichterbij voor mij.
Leuk om te zien dat hier meer gasten zijn met interesse in het rock/punk/metal(core) genre! De laatste maanden ben ik het zelf ook weer meer gaan luisteren nu de hardstyle m.i. minder interessant is. Ik moet toch wat vaker dit topic openen dus.
Vandaag nieuwe namen voor Jera on Air online, waaronder dus Architects. Heel vet!
Ik ben aardig wanhopig naar 2 tickets opzoek voor Ice Nine Kills, 5 dec in Tilburg. Heb ticketalert aanstaan (Via 013, niet ticketswap) maar die krengen gaan zó snel weg. Niet te doen. Mocht iemand van hier tickets overhebben, let me know.