ElTigre schreef:
Iemand hier ervaring met pukkelpop? We overwegen na 2 jaar Lowlands nu PP. Natuurlijk altijd veel dezelfde namen dus daar zal het niet aan liggen.
Hoe is de druktespreiding daar bijvoorbeeld? Op lowlands voelt het toch vaak alsof iedere 2 uur Power Hour is en er een mensen massa weer naar de alpha gaat. Ook nachts is er weinig ruimte in een Bravo. Hoe zit dat op PP?
Best goed geregeld op dat gebied, vrijwel nergens smalle paden. Alles is daar redelijk breed opengetrokken op een heel ruim terrein. Ook de indeling van de areas, foodcorners, toiletten, etc is zeer decent voor een festival van dat formaat. Camping nog nooit geweest dus daar kan ik je niet mee helpen.
Wat ik wel een dingetje vind is dat je alle muziekstijlen hebt op één locatie, verbroederd niet echt heel erg ofzo. Dit jaar kwam zo bijvoorbeeld het volk van Chapell Roan na dat optreden bij I Prevail een beetje in de weg staan. Verziekt wel erg de sfeer. Ook veel jailbait. Pkp is voor het volk dat daar in de regio woont vaak hun "eerste fuif". Weet niet hoe oud je bent en wat je net zoekt op een festival, maar voor mij was dat wel even opletten haha.