Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2025 12:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Geen gezeur over geld. Dat is er gewoon.

Verder nog iets opmerkelijk gevonden. Tegenwoordig zijn er dus ook al "bands" die hun muziek volledig met AI maken en best veel spotify volgers hebben en streams genereren. Zo had ik al enkele platen in mijn playlisten staan, maar nu ik weet dat het geen echte muzikanten zijn weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. De nummers zijn op zich best goed...

Uit principe ga ik er niet naar luisteren, vind het sowieso maar een hele zorgelijke ontwikkeling dat hele AI.

Eén ding scheelt, we zullen deze "bands" in ieder geval niet op Graspop zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Geen gezeur over geld. Dat is er gewoon.

Verder nog iets opmerkelijk gevonden. Tegenwoordig zijn er dus ook al "bands" die hun muziek volledig met AI maken en best veel spotify volgers hebben en streams genereren. Zo had ik al enkele platen in mijn playlisten staan, maar nu ik weet dat het geen echte muzikanten zijn weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. De nummers zijn op zich best goed...


Yes.. ik kwam toevallig laatst ook zo'n band tegen toen m'n Spotify lijst verder ging met 'aanbevolen'. Toen ik de band op Spotify opzocht, bleek het hun muziek ook door AI wordt gemaakt. Weet zelf ook nog niet zo goed wat ik daarvan moet vinden..

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2025 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lees hier regelmatig mee en heb even een topic aangemaakt in offtopic over AI. Vind het wel interessant en weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 10:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pohhh wat was Turnstile geweldig goed zeg, ongekend. Die hele zaal was 1 grote kolkende moshende massa 1,5 uur lang, zelden meegemaakt.

Ik waande me bij vlagen zelfs even op een hardstyle feest ofzo (had er misschien mee te maken dat het in de AFAS was), maar de momenten van euforie en volledig los gaan, arm in arm met onbekenden en daarna ook gewoon ff bijkomen en uitpuffen xd Ook net zo bezweet uit de zaal gelopen als destijds op hardstyle feesten. Alleen had ik toen waarschijnlijk 6 pillen op en nu 3 biertjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren helaas last-minute m'n Turnstile kaartje moeten verkopen omdat ik een virusje te pakken heb, dit maakt de fomo niet beter :cry:

Dan maar hopen dat Lowlands ze dit jaar weer oppikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2025 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren naar Mumford & Sons geweest in de Ziggo. Vriendin wilde er graag heen, ik vind ze op zich wel prima. Maar toen ik zag dat The Vaccines het voorprogramma was ben ik toch overtuigd. Vaccines waren natuurlijk top, maar ook Mumford & Sons oprecht goed, maakten er een mooie show van en bij de hits ging het ook wel los op een aantal plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 12:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Combiticket voor Graspop is binnen, wie zie ik daar? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Combiticket voor Graspop is binnen, wie zie ik daar? :cool:

Aanwezig op de vrijdag, Breaking Benjamin laat ik niet schieten.

Optie ook nog aanwezig om ook Jera weekend te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Combiticket voor Graspop is binnen, wie zie ik daar? :cool:

Aanwezig op de vrijdag, Breaking Benjamin laat ik niet schieten.

Optie ook nog aanwezig om ook Jera weekend te gaan.

Nice, ben benieuwd welke namen er nog bij komen daar, met name die plek onder Volbeat.

Maar denk dat ik die dag ook veel bij de Jupiler stage ben. Sowieso voor Thornhill, Guilt Trip en We Came As Romans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2025 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier ervaring met pukkelpop? We overwegen na 2 jaar Lowlands nu PP. Natuurlijk altijd veel dezelfde namen dus daar zal het niet aan liggen.

Hoe is de druktespreiding daar bijvoorbeeld? Op lowlands voelt het toch vaak alsof iedere 2 uur Power Hour is en er een mensen massa weer naar de alpha gaat. Ook nachts is er weinig ruimte in een Bravo. Hoe zit dat op PP?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2025 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Iemand hier ervaring met pukkelpop? We overwegen na 2 jaar Lowlands nu PP. Natuurlijk altijd veel dezelfde namen dus daar zal het niet aan liggen.

Hoe is de druktespreiding daar bijvoorbeeld? Op lowlands voelt het toch vaak alsof iedere 2 uur Power Hour is en er een mensen massa weer naar de alpha gaat. Ook nachts is er weinig ruimte in een Bravo. Hoe zit dat op PP?

Best goed geregeld op dat gebied, vrijwel nergens smalle paden. Alles is daar redelijk breed opengetrokken op een heel ruim terrein. Ook de indeling van de areas, foodcorners, toiletten, etc is zeer decent voor een festival van dat formaat. Camping nog nooit geweest dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wat ik wel een dingetje vind is dat je alle muziekstijlen hebt op één locatie, verbroederd niet echt heel erg ofzo. Dit jaar kwam zo bijvoorbeeld het volk van Chapell Roan na dat optreden bij I Prevail een beetje in de weg staan. Verziekt wel erg de sfeer. Ook veel jailbait. Pkp is voor het volk dat daar in de regio woont vaak hun "eerste fuif". Weet niet hoe oud je bent en wat je net zoekt op een festival, maar voor mij was dat wel even opletten haha. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2025 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Verhaal


Oke dat klinkt qua ruimte al positief, thanks! Bij LL toch vaak een sardien in blik gevoeld en overal in de rij moeten aansluiten. Ik zag ook dat de mainstage bij PP wat meer lijkt op dat van pinkpop, mooi breed verspreid.

Lowlands heeft hetzelfde "probleem" qua alle stijlen muziek op 1 feest, maar omdat we met een grote groep zijn met een diverse smaak is dat ook iets wat we juist opzoeken. Wat betreft je laatste zin, met mijn 30 jaar en vriendin zit ik daar niet zo over in. :lol:


zijn er verder nog HT'ers met een review over LL/PP? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar naar Lowlands geweest, je sardientjesbeschrijving herken ik me volledig in. Mijn hemel, dat is echt niet te doen af en toe. Met name in de nacht is het echt niet te doen doordat zo veel mensen nog door willen.
Grappige dat veel fanatieke Lowlandsgangers aan het melden waren dat er geen grotere tent was dan de Bravo. Die is er wel (Defqon Blue is sowieso groter, Black volgens mij ook), maar goed. Mogelijk zijn die dan verhuurd aan Decibel of een ander feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 11:43 
 
Hardtraxxer

Gisteren naar Three days Grace geweest, wat zijn die Live goed zeg :worship: Echt een toffe show
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2025 17:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Gisteren naar Three days Grace geweest, wat zijn die Live goed zeg :worship: Echt een toffe show

Hey daar was ik ook, was inderdaad heel tof! Sfeer zat er ook goed in zeg, had niet verwacht dat het zo los zou gaan. Vooral richting het einde (Painkiller, Riot etc.) was de halve zaal 1 grote pit leek het wel.

A.s. vrijdag naar Bad Omens, ook weer hoog gespannen verwachtingen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 16:40 
 
Hardtraxxer

Inderdaad, ik had ook niet zo'n sfeertje verwacht. Moet ook zeggen dat ik Badflower niet kende, maar daar ging het ook lekker los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 16:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Inderdaad, ik had ook niet zo'n sfeertje verwacht. Moet ook zeggen dat ik Badflower niet kende, maar daar ging het ook lekker los.

Ja hele vette band! Kende ze eerst ook niet, maar had ze even opgezocht voorafgaand aan het concert en heb toen een paar dagen lang bijna niks anders geluisterd haha. Zeker eentje om in de gaten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2026 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is I9K ook op Jera aangekondigd (vrijdag). :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2026 02:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@Rik lieverd, ik zie je @:
Optie 1: 11-2: last hounds (=nieuwe turnstile) & hot milk @ melkweg

Optie 2: Graspop: GVD S.P.I.R.I.T. yeah thats the spiriiiiiit

Optie 3: SOAD @ Dusseldorf
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2026 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
@Rik lieverd, ik zie je @:
Optie 1: 11-2: last hounds (=nieuwe turnstile) & hot milk @ melkweg

Optie 2: Graspop: GVD S.P.I.R.I.T. yeah thats the spiriiiiiit

Optie 3: SOAD @ Dusseldorf

Optie 4: Biergeesternn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2026 13:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha man man man, weinig veranderd in al die jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2026 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar alleen SOAD dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 13:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog een weekje tot Graspop, lijkt echt een perfect festivalweertje te worden :love:

Verder zijn er in de tussentijd wat nieuwe concerten op de agenda gekomen: Evanescence, Fat Dog, Korn en Good Charlotte/Yellowcard.

En heeeeeeel misschien pak ik toch ook nog Werchter Parklife. "Nieuwe" LP al 2 x gezien maar de FOMO is simpelweg te groot...

Gaat iemand hier ook wel eens naar No Barrier? Vorige week geweest in de Melkweg en eerder al een paar keer in Fluor Amersfoort, goed feestje altijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2026 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nog een weekje tot Graspop, lijkt echt een perfect festivalweertje te worden :love:

Verder zijn er in de tussentijd wat nieuwe concerten op de agenda gekomen: Evanescence, Fat Dog, Korn en Good Charlotte/Yellowcard.

En heeeeeeel misschien pak ik toch ook nog Werchter Parklife. "Nieuwe" LP al 2 x gezien maar de FOMO is simpelweg te groot...

Gaat iemand hier ook wel eens naar No Barrier? Vorige week geweest in de Melkweg en eerder al een paar keer in Fluor Amersfoort, goed feestje altijd :D

Haha, eergisteren toch nog ingevallen voor iemand die niet meer kan gaan. Defqon zit er niet meer in tegenwoordig, dus dan maar hierheen. Zag dat LANDMVRKS ook nog komt en Papa Roach. Goed genoeg...

Graspop zin innnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2026 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Precies de namen die je noemt zijn inderdaad nog eens een heerlijke toevoeging aan de line up. Clipse en Zwangere Guy had van mij dan weer niet gehoeven, maar goed.

Hoe ziet je programma op Graspop er ongeveer uit? Voor zover ik me eraan kan/ga houden is dit hem voor mij: https://clashfinder.com/s/graspop26/?user=1mi2sk.qy&

PM anders ff je nummer voor een mini hardtraxx meeting :cool:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek