Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-08-2018, 19:09 

Hardtraxx Elite

Black Flame is echt heel fijn, binnenkort eens het hele album luisteren, The Age is ook best tof.

Kende eigenlijk alleen In Waves van Trivium maar laatst hun nieuwste album (uit 2017) ontdekt, echt heel goed.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27-08-2018, 00:16 

Hardtraxx Elite

Was sinds gisteren toevallig weer veel We Came As Romans aan het luisteren doordat ik het nieuwe album tegen kwam. En terwijl ik er net weer naar aan het luisteren was krijg ik opeens te zien dat de zanger is overleden, RIP. Had ze graag nog eens live gezien. Het nieuwe album is ook echt weer een heel stuk beter dan de vorige.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2018, 15:04 

Hardtraxxer

Zeer jammer van de zanger van We Came As Romans inderdaad. Was niet een heel groot fan maar hadden toch wel een paar lekkere nummertjes.

On a different note:
Deze plaat van de deluxe editie van Hydrograd van Stone Sour :worship:

edit: oh ja ook een nieuwe BMTH plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-09-2018, 18:03 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2018, 11:52 

Kraak... Piep...

Dit album blijft zo absurd goed. Hoop dat ze snel met een nieuw album of nieuwe platen komen :love:

Nieuwe album van Amity even beluisterd maar op een nummer na is het echt 10x niks. Veel te poppig.
Nieuwe Architects is ook dik.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03-10-2018, 13:43 

Hardtraxx Elite

Net weer een nieuwe single released van Architects. :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 07-10-2018, 19:16 

Hardtraxx Elite

Nieuwe Ice Nine Kills album. Het is allemaal heel erg over the top, je moet er wel echt tegen kunnen, maar op een of andere manier werkt het gewoon heel goed. Volgensmij zijn ook alle tracks uit het album gebaseerd op horror films, dus dat zegt ook al genoeg.

1:45 pfff

Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2018, 11:57 

Kraak... Piep...

Periphery binnenkort met Periphery IV album. Heb wat previews en studiodingen gehoord maar gaat denk ik weer geniaal klinken. Periphery toch wel een van m'n favoriete bands geworden, alles klinkt muziekaal en kwalitatief gewoon van de bovenste plank, of het nou lompe metalcore , prog metal/djent, alternative metal of een rustig nummer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-01-2019, 21:41 

Hardtraxx Veteran

Het album waar dit het titelnummer van is, stond bij velen vorig jaar bovenaan hun jaarlijstjes. Ik ontdek em nu pas, maar deze komt met terugwerkende kracht ook bij mij wel hoog te staan, wat goed zeg :surrender:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek