Ben zelf laatste tijd meer en meer into doom.
View on YouTube
Echt verliefd op deze stem van Heike Langhans
View on YouTube
Echt verliefd op deze stem van Heike Langhans
Ik zou bij Converge niet eens weten wat of het metalcore is, het klinkt iig verre van het standaard recept. Unieke stijl wel. Heeft elementen van gothic metal, doom metal en een beetje de screams en dissonantie van black metal.Fluxion wrote: By far mijn favoriete band in metalcore, op misschien Converge na.
Het laatste album is idd wel o.a. gothic/doom maar dat is meer omdat het een project met Chelsea Wolfe is. Buiten dat zijn ze imo wel gewoon metalcore(/mathcore, vooral het oudere spul). Al wijkt het natuurlijk nog steeds enorm af van de reguliere metalcore sound die al heel lang domineert. Heb ze een paar maanden terug in Doornroosje gezien, wat een zieke show was dat joh. Overigens was dat album niet mijn AOTY zoals ik eerder in dit topic dacht, maar eerder mijn minst favoriete album van ze.Broken Balance wrote:Ik zou bij Converge niet eens weten wat of het metalcore is, het klinkt iig verre van het standaard recept. Unieke stijl wel. Heeft elementen van gothic metal, doom metal en een beetje de screams en dissonantie van black metal.Fluxion wrote: By far mijn favoriete band in metalcore, op misschien Converge na.
Ze hebben vgm idd wel wat meer een hardcore achtergrond dan veel andere metalcore. Hoor je in hun wat oudere spul ook nog meer terug, zoals onderstaande uit 2014. Zelf niet echt bekend met slam death, maar chuggen doen ze inderdaad welBroken Balance wrote: Knocked Loose is ook een beetje zo, heeft een beetje dat hardcore punk achtige van Beartooth, inclusief de vocals. Maar een groot deel van dat nummer klinkt ook meer als slam metal, met dat lage trage chuggen.
Jij snapt het maadtje. Heel benieuwd naar 't album.UptempoSoldaat0411 wrote:https://youtu.be/KHocVRUlvkk?si=U401EB6_oLLV_bEC
goed hoor
Fluxion wrote:Jij snapt het maadtje. Heel benieuwd naar 't album.UptempoSoldaat0411 wrote:https://youtu.be/KHocVRUlvkk?si=U401EB6_oLLV_bEC
goed hoor
Nieuwe Maruja EP vrijdag gaat ook weer bizar goed worden.
View on YouTube
kaartje binnen voor afas heee letsgooo
RTUptempoSoldaat0411 wrote: kaartje binnen voor afas heee letsgooo
Deze 2 staan heel vaak aan hier, Fountaines DC altijd goed, Maruja kende ik nog niet maar hele vette The Doors vibe.Fluxion wrote:Jij snapt het maadtje. Heel benieuwd naar 't album.
Nieuwe Maruja EP vrijdag gaat ook weer bizar goed worden.
View on YouTube
My man! Album nu al een keer of 7 helemaal geluisterd. Echt ongekend deze bandUptempoSoldaat0411 wrote:the cure album is steengoed
In Maart bij Limp Bizkit in de Ziggo mooi ff een portie huishouden. Mensen nog naar Jera? Ik ben er waarschijnlijk donderdag.samwisnie wrote:Net showtje Bizkit Park gezien. Altijd mooi! Right in the childhood.
Alm1ghty wrote:In Maart bij Limp Bizkit in de Ziggo mooi ff een portie huishouden. Mensen nog naar Jera? Ik ben er waarschijnlijk donderdag.samwisnie wrote:Net showtje Bizkit Park gezien. Altijd mooi! Right in the childhood.