en zo gaan er nog veel volgenBroken Balance wrote:Tja Firebeatz ging van interessante electrohouse/clubhouse naar 13/12 Big Room
Active topics in Andere muziek
Moderators
13/12? Is dat iets nieuws? Oh, heeft dat heel toevallig te maken met de nieuwe rage van aparte time sigatures gebruiken (de vervanger van sik wobs m8)?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
De uitdrukking dertien in een dozijn bestaat al langer hoorExoBassTix wrote:13/12? Is dat iets nieuws? Oh, heeft dat heel toevallig te maken met de nieuwe rage van aparte time sigatures gebruiken (de vervanger van sik wobs m8)?
Het is idd ongeïnspireerde bagger, maar voor af en toe (eens per dag ofzo) vind ik zo'n big room nummertje toch wel lekker. Voor de hele avond: no freakin' way.
Het is niet zozeer dat bigroom kut is. Het is gewoon dat de inspiratie compleet pleiten is
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Precies dit, sommige nummers zijn wel leuk maar als je er een paar hebt gehoord klinkt alles exact hetzelfde.teupie wrote:Het is niet zozeer dat bigroom kut is. Het is gewoon dat de inspiratie compleet pleiten is
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
K heb hem afgemaakt, voor de liefhebbers:DJ_Tim wrote:Challenge acceptedAniThing wrote:nou dan verwacht ik van jou binnenkort een nieuwe track als je zegt dat het zo makkelijk isDJ_Tim wrote:Iedereen kan tegenwoordig producer worden. Crack een daw en een paar plugins, kijk een paar simpele tutorials op youtube, verzin (of steel) een melodie en stuur hem op naar een mixing/mastering service en tadaa je hebt een track. Probleem is niet zozeer dat er geen goeie tracks meer zijn maar dat er een overschot is aan slechte tracks. En dj's als tiesto en dv/lm helpen natuurlijk niet mee door hun publiek tracks te geven met iedere keer dezelfde drop.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
dat stuk op 1.50 is gewoon vet. Ik ozu dat lekker uitwerken
Wat?ExoBassTix wrote:13/12? Is dat iets nieuws? Oh, heeft dat heel toevallig te maken met de nieuwe rage van aparte time sigatures gebruiken (de vervanger van sik wobs m8)?
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Last edited by DJ_Tim on 01 Mar 2015 15:31, edited 1 time in total.
ik vind het wel een lekker nummertje 
Mee eens.AniThing wrote:ik vind het wel een lekker nummertje
Ik totaal niet, wat een gerecycled simpel nummer 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Mee eens.. het heeft ook gewoon totaal niets met het origineel te maken.Broken Balance wrote:Ik totaal niet, wat een gerecycled simpel nummer
dat dusDJ_Tim wrote:Mee eens.. het heeft ook gewoon totaal niets met het origineel te maken.Broken Balance wrote:Ik totaal niet, wat een gerecycled simpel nummer
\
dit is typisch voorbeeld dat er geen idee meer achter zit
kan het nog steeds een lekker nummertje zijn 
Kan best lekker zijn voor een tijdje vind ik inderdaad, maar ben er al snel flauw van.
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Splittercore
Zonde dat ze die plaat weer zo nodig in een nieuw jasje moeten steken incl kutvocals, gebeurt veel te vaak met houseplaten imo. Origineel op AMF was heerlijk
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
*kuch* Oliver Heldens *kuch*tommetjeuh wrote:Zonde dat ze die plaat weer zo nodig in een nieuw jasje moeten steken incl kutvocals, gebeurt veel te vaak met houseplaten imo. Origineel op AMF was heerlijkSolis wrote:Dit valt voor mij onder (ongeïnspireerde) bagger.
Origineel