Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:18 

Hardtraxx Elite

Zo dan, ik moet die bliepjes niet te lang horen Tim. :x Beetje overheersend
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 02:19 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Hahahahaha baas! Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?

Vanaf het moment dat anything zei "dan verwacht ik van jou binnenkort een track als het zo makkelijke is" ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 13:17 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
En stuur is een plaat van die gasten waarin ze echt laten zien dat ze muzikaal talent hebben dan? Want in je verhaal ga je er m.i. vanuit dat ze dat hebben, en dat ze ervoor kiezen om het niet te gebruiken. Ik denk dat nou juist het hele probleem is dat er teveel producers zijn die in principe op knopjes kunnen drukken, ritmegevoel hebben of gewoon live goed kunnen performen maar in de verste verte geen muzikaal talent hebben.

DV&LM hebben geen muzikaal talent nodig aangezien zij niet zelf produceren. Hun talent zit in de juiste mensen kennen en de juiste marketing. Inderdaad te triest voor woorden dat zoiets in de dj mag staat. Draaien kunnen ze niet en produceren wordt gedaan. Het zijn gewoon twee clowns die een show uitvoeren op podium. Door de juiste personen te kennen en dit goed in de markt te zetten verdienen hun nu miljoenen per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Dat is het nadeel van de house scene....het gaat meer om entertainment dan dat je daadwerkelijk kan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 15:20 

Hardtraxx Beheerder

Ik vind alles van yellow claw, feest dj ruud, partysquad etc ook wel onder deze topic titel vallen. Iemand iets op tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 16:04 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik vind alles van yellow claw, feest dj ruud, partysquad etc ook wel onder deze topic titel vallen. Iemand iets op tegen?

Nee, maar dat zit hem meer in smaak. Met dit topic doelde ik namelijk echt puur het feit, dat er zoveel wordt 'gestolen' en een hardere kick aan toevoegen en dan heb je een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:42 

Hardtraxxer

Het is allemaal de schuld van 'Epic'.

3 jaar terug was ik echt goed housefan, maar als ik nu beatport afstruin klinkt álles binnen het progressive/electro house genre hetzelfde. Jezus wat een verloedering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:14 

Hardtraxx Elite

Duke schreef:

Tuurlijk, tis de schuld van het eerste bigroom nummer, totaal niet hoe de DJ's/producers/organisaties/fans hiermee omgaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:06 

Hardtraxx Addict

Duke schreef:

Dat was juist een originele track. De mensen die daarna allemaal hetzelfde trucje zijn gaan doen krijgen 'de schuld'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:15 

Hardtraxx Elite

toffee schreef:
Duke schreef:

Dat was juist een originele track. De mensen die daarna allemaal hetzelfde trucje zijn gaan doen krijgen 'de schuld'.

Precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:15 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:17 

Hardtraxxer

Duke schreef:

3 jaar terug was ik echt goed housefan, maar als ik nu beatport afstruin klinkt álles binnen het progressive/electro house genre hetzelfde. Jezus wat een verloedering.

Andersom denken mensen precies het zelfde. Heb al vaker meegemaakt dat je 2 verschillende hardstyle tracks laat horen, en mensen het enkel horen als 'hetzelfde'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:24 

Donateur

Punthoofd schreef:
Andersom denken mensen precies het zelfde. Heb al vaker meegemaakt dat je 2 verschillende hardstyle tracks laat horen, en mensen het enkel horen als 'hetzelfde'

Omdat je geen kader hebt. Is met elk genre zo. Als je een degelijk kader hebt gevormd en veel binnen hetzelfde genre nog steeds op elkaar vindt lijken ben je pas geloofwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:35 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:

Omdat je geen kader hebt. Is met elk genre zo. Als je een degelijk kader hebt gevormd en veel binnen hetzelfde genre nog steeds op elkaar vindt lijken ben je pas geloofwaardig.

Tuurlijk alleen vergeet niet dat een heleboel producers, wanneer ze een ''goed product'' hebben verzorgd, een tijdje vast blijven houden aan die formule. Bijv Frontliner tracks, Hhz ze laatste hardstyle tracks. Maar ook in de edm scene. Hier is het bijna een standaard geworden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:54 

Donateur

Zo wordt slechte kader van die mensen gebruikt om jarenlang op dezelfde formule te teren. In hardstyle is dat waarschijnlijk relatief lastiger omdat het merendeel van de luisteraars geneigd zijn meer op te zoeken. Komt waarschijnlijk weer omdat 'onze' muziek niet constant op de radio komt, en mensen dus echt moeten 'kiezen' om te gaan luisteren / een feest bezoeken. In dat geval ben je al bewust bezig met het kader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
Duke schreef:

Nee. Dat is een beetje onzin. Wat jij zegt zijn mensen die zich 0 verdiepen in hardstyle. Ik verdiep me in beide en kan oprecht zeggen dat het met house nog veel erger is. Voorbeeld:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:08 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Punthoofd schreef:
Duke schreef:

Nee. Dat is een beetje onzin. Wat jij zegt zijn mensen die zich 0 verdiepen in hardstyle. Ik verdiep me in beide en kan oprecht zeggen dat het met house nog veel erger is. Voorbeeld:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 19:45 

Hardtraxx Veteran

nvm, kom hier later nog wel op terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 08:10 

Kraak... Piep...

The Venator schreef:

Grotendeels eens, sommige Yellow Claw platen zitten nog wel ok in elkaar en zijn in de kroeg wel grappig. Maar Feest DJ Ruud en Partysquad zijn beiden echt bagger ja, meeliften op de trend.

Om nog iets toe te voegen. Alle hedendaagse popmuziek/r&b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 10:54 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
The Venator schreef:

Grotendeels eens, sommige Yellow Claw platen zitten nog wel ok in elkaar en zijn in de kroeg wel grappig. Maar Feest DJ Ruud en Partysquad zijn beiden echt bagger ja, meeliften op de trend.

Wat ook zo is is dat het meerendeel in de EDM scene een act is wat op een podium staat. En in hardstyle is het toch vaak een ''simpele'' dj. Je zal ook nooit dezelfde energie kunnen creëren op een edm festival als die op een hardstyle festival.. Waar je vroeger naar een concert van weet ik et wat ging, ga je tegenwoordig naar een festival om de ''acts'' te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:39 

Kraak... Piep...

Punthoofd schreef:
Broken Balance schreef:
The Venator schreef:

Wat ook zo is is dat het meerendeel in de EDM scene een act is wat op een podium staat. En in hardstyle is het toch vaak een ''simpele'' dj. Je zal ook nooit dezelfde energie kunnen creëren op een edm festival als die op een hardstyle festival.. Waar je vroeger naar een concert van weet ik et wat ging, ga je tegenwoordig naar een festival om de ''acts'' te zien.

Dus waarom quote je mij?
En een act is onzin, ben naar zat EDM feesten geweest en die DJ's doen niets meer dan een hardstyle dj doet, gewoon draaien. Waarbij het overgrote deel van de DJ's in de EDM een laptopje gebruiken of pre-mixed setjes draaien.
Een act is wellicht Steve Aoki of Swedish House Mafia, maar dat is hetzelfde als Gunz 4 Hire of Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:27 

Hardtraxx Elite

Ik heb er nog 1 die de titel ongeïnspireerde bagger wel verdient. Had youtube op random autoplay staan en ineens komt dit nummer voorbij. Wat moet je hier nog van denken...

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:30 

Donateur

Everybody put your hands up :cool:

Cringe² bij dit soort kutvocals. Het zal nog wel effectief zijn ook trouwens aangezien ik HHz/WS dat NOOIT heb horen doen in Hardstyle en nu ze deze markt bedienen heb ik het van allebei al gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:35 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Everybody put your hands up :cool:

Cringe² bij dit soort kutvocals. Het zal nog wel effectief zijn ook trouwens aangezien ik HHz/WS dat NOOIT heb horen doen in Hardstyle en nu ze deze markt bedienen heb ik het van allebei al gehoord.

Ja dramatisch gewoon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 00:49 

Kraak... Piep...

Tja Firebeatz ging van interessante electrohouse/clubhouse naar 13/12 Big Room
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek