Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik gun hem van alles, maar dat neemt niet weg dat mijn mening is dat het er belachelijk uit ziet en dat ik best begrijp waarom mensen dat zeggen. Toen die aan het sporten was en kort haar had was er toch ook positief commentaar?
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Ik zeg toch niet dat ik daardoor een hekel aan hem persoonlijk heb of dat ik z'n huidige muziek niet kan waarderen? Die knot-hype in het algemeen vind ik echter van de gekken, en ik vind het gewoon jammer dat hij hierin meegaat, maar dat is mijn mening en die doet er inderdaad niet toe...
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
View on YouTube

01 - Steve Aoki & Headhunterz - ID
w/ Hardwell & W&W - Jumper (Acappella)
02 - ID - ID, ( Headhunterz & Oliver Heldens - ID )
03 - Headhunterz - Once Again
04 - Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life
05 - Wildstylez & Audiotricz - Lose It All
06 - Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down
w/ Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down (Headhunterz Hardstyle Edit)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ramirez wrote:View on YouTube

01 - Steve Aoki & Headhunterz - ID
w/ Hardwell & W&W - Jumper (Acappella)
02 - ID - ID, ( Headhunterz & Oliver Heldens - ID )
03 - Headhunterz - Once Again
04 - Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life
05 - Wildstylez & Audiotricz - Lose It All
06 - Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down
w/ Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down (Headhunterz Hardstyle Edit)
Vorige pagina staat hij ook al..
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Live Your Life heeft echt een super fijne synth in de break, jammer dat die niet wordt doorgezet.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Randleman wrote:
Conzpiracy wrote:Live Your Life heeft echt een super fijne synth in de break, jammer dat die niet wordt doorgezet.
Dat is zeker een lekker nummer..,
Zou idd jammer zijn als die niet uitkomt
hij heeft het over de het doorzetten van de break
nummer gaat echt wel uitkomen :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Voor de mensen die een hekel aan zijn knotje hebben...
View on Instagram
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hahahaha heerlijk hoe hij hier mee om gaat xd
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
iMark wrote:Voor de mensen die een hekel aan zijn knotje hebben...
View on Instagram
Was een grap, hij heeft nog steeds knotje zag ik net op snap :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
zou ook dom zijn om t eraf te halen omdat een paar mensen er over klagen xd
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
TiMOTHYb wrote:Ik gun hem van alles, maar dat neemt niet weg dat mijn mening is dat het er belachelijk uit ziet en dat ik best begrijp waarom mensen dat zeggen. Toen die aan het sporten was en kort haar had was er toch ook positief commentaar?
Denk dat de kritiek ook gewoon komt omdat er een hélehoop mensen zijn die de 'manknot' gewoon vreselijk vinden (waaronder ik).

Het is gewoon zo'n enorm wannabe kapsel. Er is dan ook niet voor niet de #stoptheknot movement :P .
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lekker huilen om zijn knotje zeg. Ik vind het er ook niet uitzien, maar hoezo maakt iedereen zich er zo tyfusdruk over zeg :')
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
The Skribbler wrote:Lekker huilen om zijn knotje zeg. Ik vind het er ook niet uitzien, maar hoezo maakt iedereen zich er zo tyfusdruk over zeg :')
Er moet altijd iets zijn om HHZ zwart te maken. Eerst maakte hij geen raw, vervolgens toen hij platen als Breakout maakte was het house en moest hij hardstyle maken, nu is zijn knotje de lul. Ik denk niet dat hij er nog wakker van ligt.
D
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2014
last seen Nov 2015
View on Instagram

xd
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Baas
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
The Skribbler wrote:Lekker huilen om zijn knotje zeg. Ik vind het er ook niet uitzien, maar hoezo maakt iedereen zich er zo tyfusdruk over zeg :')
:yes:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Achja ik vind het er ook niet uitzien, maar ik krijg ook opmerkingen over m'n opskeer.
En toen die kaal was kreeg hij vast ook opmerkingen. Je neemt nou eenmaal een tjapsel niet om mensen te pleasen, maar omdat je het zelf vet vindt. Nou prima als hij dat vindt toch!

Ik vind zijn muziek nu wel vet hoor, tuurlijk luister ik het meest hardstyle maar zo af en toe zet ik nog wel eens een hardwell on air op(ja dit is vast mainstream edm blabla) maar als ik de platen van hhz nu zo hoor klinkt het erg fijn! Nothing can't hold us down(is van hardwell, maar om even aan te geven wat edm met me doet) en die live your life brengen toch een dikke smile op mijn bek! En daar gaat het om :$
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahaha, wat een baas.

De collab met Aoki :loving:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Zo, die eerste 2 tracks zijn erg tof zeg :D
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
Die Oliver Heldens style track vind ik ook érg tof klinken!
Sowieso vind ik het tof dat hij gewoon kan maken wat hij leuk vindt, en dat het nog lekker klinkt ook!
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Heb dat setje van Headhunterz bij Igmar al dagen op repeat. Vind alle platen goed eigenlijk!
A
Richardd wrote:Heb dat setje van Headhunterz bij Igmar al dagen op repeat. Vind alle platen goed eigenlijk!
Ik ook echt vet :worship: probeer t niet te vaak te luisteren :$ hebje misschien nog vergelijkbare setjes??
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Anonymous wrote:
Richardd wrote:Heb dat setje van Headhunterz bij Igmar al dagen op repeat. Vind alle platen goed eigenlijk!
Ik ook echt vet :worship: probeer t niet te vaak te luisteren :$ hebje misschien nog vergelijkbare setjes??
Zoiets als dit:
http://www.global-sets.com/laidback-luk ... -apr-2015/

Ik ben er (nog) totaal niet in thuis en maar in dit setje zitten op zich wel leuke nummers, alleen een paar nummers in t midden vind ik niet geweldig. Verder kom ik toch wel uit bij de podcasts van Hardwell, Armin en W&W.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vind die house nummers van Headhunterz best leuk klinken!
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on SoundCloud

:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: