In december naar jingle ball geweest in de ziggodome met als afsluiter hhz. Moest wennen aan een set zonder volledige hardstyle. Maar ben hem wel altijd blijven volgen, de weg die hij ingegaan is trekt mij ook wel. Het mooie is dat hij het op een goed moment doet. Ben de raw hardstyle inmiddels beu en qua mainstream zet ik m'n geld alleen nog maar op nc & ws. Luister nu alleen nog maar oude releases en begin hhz zijn house stijl aardig goed te waarderen. Shockerz & we control the sound 2 top platen samen met w&w. Toen bekend werd de samenwerking met hardwell en een nieuwe solo release genaamd once again kon mijn dag niet stuk. Deze 2 platen zijn nog een heel stuk gaver dan die 1e 2. Once again is een top favoriet en kan vrolijk aangevraagd worden in de plaatselijke kroeg in ons dorp. Na zijn optreden op ultra ben ik verliefd geworden op die collab met steve aoki! Hele fijne en pakkende melodie. Dat hipster gedoe, daar zit ik niet mee dat moet hij zelf weten, half Nederland zit al onder de staartjes. Nou toen bekend werd dat hij bij Igmar langs kwam meteen maar gaan luisteren. Al zijn nieuw werk, stuk voor stuk geniaal. Collab met steve aoki, met oliver heldens, en de track met crystal lake zijn erg verfrissend en vernieuwend voor mijn oren! En dat is toch wel een tof ding van hem. Maakt mij ook niet meer uit dat hij overgestapt is, zolang we er maar van kunnen genieten. Maandag naar kingsland geweest in Amsterdam. Hhz sloot af. Hij had toch wel een dikke set. Ik vond hem vele malen beter dan bijvoorbeeld een Martin Garrix of Hardwell. Tof dat showtek fts draaide bdw

Maar hhz z'n set bestond uit: Shocker/we control the sound/steveaoik collab/live your life/ be me met oliver heldens/once again/nothing cant hold us down/spaceman remix/dragonborn/psychedelic/reignite/wildstylez & audiotrickz plaat/virus hardstyle remix/nieuwe plaat met mr probz, dus al met al prima vermaakt!!
Heb de track met dyro nog niet gehoord? Iemand een previeuw? Ja ik zie dit topic nu pas, maar ik heb er alleen maar respect voor dat je meteen z'n tracks kunt afleveren in een onbekende wereld.