D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Vet nummer! Vind het alleen zo jammer dat hij die lead uit de break niet heeft doorgezet..
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
lekker wachten tot ie uitkomt :slow:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Image
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Ben heel benieuwd die met Oliver Heldens
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Hij heeft gister op Kingsland ook een nieuwe plaat gedraaid, staat op ook zijn snapchat :)
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dat zal die remix voor armin van buuren wel zijn denk ik. :)
Iemand enig idee welke track het origineel is?
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
tijntjuh120 wrote:Dat zal die remix voor armin van buuren wel zijn denk ik. :)
Iemand enig idee welke track het origineel is?
Nope.. In die van Armin zitten Mr. Probz vocals en is de track: Another You
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Wist ik nog niet, danku. ^^
Hoop dat alles wel lekker snel word gereleased. :whistle:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
In december naar jingle ball geweest in de ziggodome met als afsluiter hhz. Moest wennen aan een set zonder volledige hardstyle. Maar ben hem wel altijd blijven volgen, de weg die hij ingegaan is trekt mij ook wel. Het mooie is dat hij het op een goed moment doet. Ben de raw hardstyle inmiddels beu en qua mainstream zet ik m'n geld alleen nog maar op nc & ws. Luister nu alleen nog maar oude releases en begin hhz zijn house stijl aardig goed te waarderen. Shockerz & we control the sound 2 top platen samen met w&w. Toen bekend werd de samenwerking met hardwell en een nieuwe solo release genaamd once again kon mijn dag niet stuk. Deze 2 platen zijn nog een heel stuk gaver dan die 1e 2. Once again is een top favoriet en kan vrolijk aangevraagd worden in de plaatselijke kroeg in ons dorp. Na zijn optreden op ultra ben ik verliefd geworden op die collab met steve aoki! Hele fijne en pakkende melodie. Dat hipster gedoe, daar zit ik niet mee dat moet hij zelf weten, half Nederland zit al onder de staartjes. Nou toen bekend werd dat hij bij Igmar langs kwam meteen maar gaan luisteren. Al zijn nieuw werk, stuk voor stuk geniaal. Collab met steve aoki, met oliver heldens, en de track met crystal lake zijn erg verfrissend en vernieuwend voor mijn oren! En dat is toch wel een tof ding van hem. Maakt mij ook niet meer uit dat hij overgestapt is, zolang we er maar van kunnen genieten. Maandag naar kingsland geweest in Amsterdam. Hhz sloot af. Hij had toch wel een dikke set. Ik vond hem vele malen beter dan bijvoorbeeld een Martin Garrix of Hardwell. Tof dat showtek fts draaide bdw :P Maar hhz z'n set bestond uit: Shocker/we control the sound/steveaoik collab/live your life/ be me met oliver heldens/once again/nothing cant hold us down/spaceman remix/dragonborn/psychedelic/reignite/wildstylez & audiotrickz plaat/virus hardstyle remix/nieuwe plaat met mr probz, dus al met al prima vermaakt!!

Heb de track met dyro nog niet gehoord? Iemand een previeuw? Ja ik zie dit topic nu pas, maar ik heb er alleen maar respect voor dat je meteen z'n tracks kunt afleveren in een onbekende wereld.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
k was er ook maandag en ik vond het een heerlijk feestje met heerlijk weer :D :P
en ja beter dan garrix..nee niet beter dan hardwell :P
en die virus remix was een mash-up van martin garrix & moti - virus met concept art - twenty 4 seven
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
View on YouTube

tijdje geleden alweer dat ik m had gehoord
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Randleman wrote:Weet iemand trouwens waarom deze release met Oliver Heldens op Spinnin' komt?
Z'n Once Again track kwam uit op Revelead and die met Crystal Lake op DOORN.
Is het in de house scene meer zo dat je op meerdere labels released, want in de hardere scenes zie je toch vaker alleen releases op hun eigen 'standaard' label...
Is normaal in veel andere genres. Hardstyle is wat dat betreft heel ouderwets. Exclusief aan een label verbonden zijn stamt echt nog uit het vinyltijdperk.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 5 minutes ago
Phase 2 wrote:
Randleman wrote:Weet iemand trouwens waarom deze release met Oliver Heldens op Spinnin' komt?
Z'n Once Again track kwam uit op Revelead and die met Crystal Lake op DOORN.
Is het in de house scene meer zo dat je op meerdere labels released, want in de hardere scenes zie je toch vaker alleen releases op hun eigen 'standaard' label...
Is normaal in veel andere genres. Hardstyle is wat dat betreft heel ouderwets. Exclusief aan een label verbonden zijn stamt echt nog uit het vinyltijdperk.

en volgens mij is doorn een sublabel van spinnin records
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Klopt. Spinnin heeft veel sublabels.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
Mitzinator wrote::loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
+1
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
vind het nummer niet zo hee vet, maar hoe armin daar staat wel ^^
D
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Wát een chill nummer! :thumbup:
Wat ik vooral vet vind is dat je aan Headhunterz écht kan horen met zijn sound iets toevoegt aan de huidige EDM/Bigroomscene. Ook dit nummer spat weer van de originaliteit.
M
Hardtraxx Veteran
View on SoundCloud
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Gruwelijk vette melo! :loving: veel beter dan het origineel imo.
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Godver hey, hij doet het toch wel steeds met z'n house plaatjes... Toch nog steeds nooit verwacht, maar dit is weer heeeeerlijk :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Gereleased.

Snelste Headhunterz release ooit :lol:
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Hij zit atm met Carnage in de studio. Hopen op een collab. :D

En hij heeft een nieuwe tattoo. #getinked