Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jij ook weer een pagina kapot :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 20:11 
 

die live your life track is met crystal lake en Llewy doet de vocals, wie dat is weet ik ook niet

(volgens hhz instagram)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 22:17 
 
Hardtraxx Elite

Hij was net op slamfm en heeft volgens mij ongeveer al zijn nieuwe platen gedraaid (Live your life, Steve Aoki Collab & Oliver Heldens Collab)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand die die heeft opgenomen?

Edit:
https://youtu.be/yS9VkJ7naiQ?t=10m19s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
Iemand die die heeft opgenomen?

Komt vanavond nog online op youtube dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn interview staat online. Komt een remix voor Armin van Buuren en die track met Crystal Lake komt op Spinnin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Interview


DJ-Set
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan die gast niet meer serieus nemen met dat halve staart geval ding op z'n hoofd.
Ontopic: dik nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 23:31 
 
Hardtraxx Crew



:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet! Dankzij Headhunterz zijn muziek ben ik me ook wat aan het verdiepen in de EDM scene. De muziek is best verfrissend, al moet je het niet zoeken bij de categorie hardwell/aoki/tiesto/DV&LM.

En voor degene die zo lopen te janken over dat staartje, ik neem aan dat je muziek met je oren luistert en niet met je ogen? Als zu hij heel de dag rondlopen in een kante tijger string, zolang de muziek goed is, is het toch prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is track 2 trouwens niet die met Oliver Heldens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Is track 2 trouwens niet die met Oliver Heldens?


Ja klopt !

Tracklist:
01 - Steve Aoki & Headhunterz - ID
w/ Hardwell & W&W - Jumper (Acappella)
02 - ID - ID, ( Headhunterz & Oliver Heldens - ID )
03 - Headhunterz - Once Again
04 - Headhunterz & Crystal Lake feat. Sir Llewy Project - Live Your Life
05 - Wildstylez & Audiotricz - Lose It All
06 - Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down
w/ Hardwell & Headhunterz feat. Haris - Nothing Can Hold Us Down (Headhunterz Hardstyle Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Erg vet! Dankzij Headhunterz zijn muziek ben ik me ook wat aan het verdiepen in de EDM scene. De muziek is best verfrissend, al moet je het niet zoeken bij de categorie hardwell/aoki/tiesto/DV&LM


je zal zijn muziek daar toch wel moeten zoeken aangezien zij degene zijn die steeds zijn nummers draaien :corn:


ont:
Lose It All :loving: :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond live your life beter met vocals van Daft Punk. Neemt niet weg dat het een dikke track is. Die nieuwe track van WS en Audiotricz is ook wel een lekker nummer. Zo lang hij maar blij is met wat ie doet. Hardstyle maken zal hij de komende tijd niet gaan doen. Blijf hem toch een held vinden, hij heeft mn jeugd toch een stuk verrijkt met zijn dikke hardstyle tracks en de nieuwe platen klinken ook erg fijn. Liever dit dan hardstyle collabs met Krewella. Kunnen we iig met een goed gevoel terugdenken aan pareltjes als Scantraxx rootz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk, hij maakt wel kwaliteitsmuziek. Vaak vind ik house beetje saai maar dit is goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:


:loving: :loving: :loving: :loving:


:worship:

"Miljoenen op de bank" :lol: :lol: hij ziet er wel blij uit dus maakt mij allemaal niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Eerlijk is eerlijk, hij maakt wel kwaliteitsmuziek. Vaak vind ik house beetje saai maar dit is goed te doen.


Ben ik het ook wel mee eens, je ziet hem ook genieten van de muziek en is ook heel trots op hetgeen hij nu doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Parvuz schreef:
Eerlijk is eerlijk, hij maakt wel kwaliteitsmuziek. Vaak vind ik house beetje saai maar dit is goed te doen.


Ben ik het ook wel mee eens, je ziet hem ook genieten van de muziek en is ook heel trots op hetgeen hij nu doet.


Daarom word ik zo verdrietig van de comments die die man altijd op z'n facebook krijgt... wat een verschrikkelijke mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

@Rickzel het zijn altijd buitenlanders of mensen die net 1,5 in de 'scene'' zitten maar zich expert vinden die dat soort kut opmerkingen maken, kleine kinderen bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat die met die comment over z'n moeder moet. Dat soort peuterspeelzaal opmerkingen kun je toch onderhand wel links laten liggen lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind z'n huidige house platen best lekker klinken, maar dat gehypte staartje mag er van mij meteen weer af... Hij is blijkbaar geheel opgegaan in de Amerikaanse EDM cultuur (in het interview noemt hij z'n tour ook een life changing experience) met onder andere dit curieuze kapsel als resultaat. Nouja, als hij zich er maar goed bij voelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Awethority schreef:
Vind z'n huidige house platen best lekker klinken, maar dat gehypte staartje mag er van mij meteen weer af... Hij is blijkbaar geheel opgegaan in de Amerikaanse EDM cultuur (in het interview noemt hij z'n tour ook een life changing experience) met onder andere dit curieuze kapsel als resultaat. Nouja, als hij zich er maar goed bij voelt...


Geloof mij maar, als je 4 weken met een van de populairste DJ van de wereld mag touren, en je staat mainstage op Ultra, het walhalla voor EDM, dan vind je het ook een life changing experience.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen maken zich inmiddels drukker om z'n staartje dan om z'n muziek... sneu eigenlijk :P

Je weet dat hij geen hardstyle meer gaat maken, je weet dat HWS langzaam overgedragen wordt... haal lekker je like op facebook weg dan zie je hem ook niet meer langs komen en maak je lekker druk om dingen die er wel toe doen :P

Maar inderdaad helemaal eens met de rest, de mensen die zo sneu reageren zijn inderdaad mensen die net komen kijken en denken te weten hoe de vork in de steel zit... jammer dat dat volk ook meteen de grootste bek heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het vrij logisch dat als iemand 10 jaar kaal is, en dan ineens het tegenovergestelde, mensen daar opmerkingen over maken. Dan die knotjeshype nog; redelijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vind het vrij logisch dat als iemand 10 jaar kaal is, en dan ineens het tegenovergestelde, mensen daar opmerkingen over maken. Dan die knotjeshype nog; redelijk irritant.



Kan me er niet zo aan storen als ik eerlijk ben, net de filmpjes bekeken en die gast is vgm helemaal ontspannen en gelukkig... (mag ook wel met die "paar miljoentjes op de bank" zoals hij zelf zegt) maargoed... Gun het hem wel ofzo :P maar misschien ben ik te soft.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek