Jij ook weer een pagina kapot 
die live your life track is met crystal lake en Llewy doet de vocals, wie dat is weet ik ook niet
(volgens hhz instagram)
Komt vanavond nog online op youtube dacht ikBasxt wrote:Iemand die die heeft opgenomen?
Ja klopt !p-stylez wrote:Is track 2 trouwens niet die met Oliver Heldens?
je zal zijn muziek daar toch wel moeten zoeken aangezien zij degene zijn die steeds zijn nummers draaieniMark wrote:Erg vet! Dankzij Headhunterz zijn muziek ben ik me ook wat aan het verdiepen in de EDM scene. De muziek is best verfrissend, al moet je het niet zoeken bij de categorie hardwell/aoki/tiesto/DV&LM
Ben ik het ook wel mee eens, je ziet hem ook genieten van de muziek en is ook heel trots op hetgeen hij nu doet.Parvuz wrote:Eerlijk is eerlijk, hij maakt wel kwaliteitsmuziek. Vaak vind ik house beetje saai maar dit is goed te doen.
Daarom word ik zo verdrietig van de comments die die man altijd op z'n facebook krijgt... wat een verschrikkelijke mensen...b-plan wrote:Ben ik het ook wel mee eens, je ziet hem ook genieten van de muziek en is ook heel trots op hetgeen hij nu doet.Parvuz wrote:Eerlijk is eerlijk, hij maakt wel kwaliteitsmuziek. Vaak vind ik house beetje saai maar dit is goed te doen.
Geloof mij maar, als je 4 weken met een van de populairste DJ van de wereld mag touren, en je staat mainstage op Ultra, het walhalla voor EDM, dan vind je het ook een life changing experience.Awethority wrote:Vind z'n huidige house platen best lekker klinken, maar dat gehypte staartje mag er van mij meteen weer af... Hij is blijkbaar geheel opgegaan in de Amerikaanse EDM cultuur (in het interview noemt hij z'n tour ook een life changing experience) met onder andere dit curieuze kapsel als resultaat. Nouja, als hij zich er maar goed bij voelt...
TiMOTHYb wrote:Vind het vrij logisch dat als iemand 10 jaar kaal is, en dan ineens het tegenovergestelde, mensen daar opmerkingen over maken. Dan die knotjeshype nog; redelijk irritant.