Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:27 

Hardtraxxer

Ik weet niet of het triest is. Wat ik wel weet is dat wat daar staat gewoon klopt.

Dat gezegd te hebben, vind ik Headhunterz zijn nieuwe stijl wel oke en haat ik verder niet op hem ofzo.

Maar nogmaals wat daar staat is wel gewoon zo, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

patje b toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

wololo schreef:
Ik weet niet of het triest is. Wat ik wel weet is dat wat daar staat gewoon klopt.

Dat gezegd te hebben, vind ik Headhunterz zijn nieuwe stijl wel oke en haat ik verder niet op hem ofzo.

zal ongetwijfeld wel iets van waarheid inzitten....

maar waarom wordt er alleen maar geklaagd over dj's als ze overstappen naar de house (wat idd populair is) en zo goed als nooit als er een hc overstapt naar de hs of andersom? mag dat wel omdat het beide 'hardere stijlen' zijn?

wordt een btje moe van dat gehaat op house dj's omdat ze het alleen maar zouden doen voor het geld, want zoals ik dat verhaal van pat b goed gelezen heb zou die dus omdat ie een andere stijl maakt weer op de bodem moeten beginnen?

volgens mij is patje b gewoon een btje jaloers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:34 

Hardtraxxer

Ik keek net ff op HH's fb page, lol?

Hij had 1mil+ likes. Nu na Ultra 40k minder, namelijk 960.000

lolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:38 

Hardtraxxer

wololo schreef:

Je kan alleen je hart volgen als je een of ander heel obscuur genre gaat produceren? Ik vind zelf ook house (niet big room maar goed) interessanter dan hardstyle. Waarom zou heady dat niet kunnen vinden?

Pat B is idd gwn jaloers. Hij lijkt mij juist typisch zo'n persoon die altijd voor het geld zou kiezen. Vandaar dat ik het een trieste reactie vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:40 

Hardtraxx Veteran

wololo schreef:

lolz

ik las laatst ergens dat fb op de achtergrond inactieve account aan t verwijderen is...zou ook daar mee te maken kunnen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:06 

Hardtraxx Elite

Toch wel raar, want volgens mij verdiende Headhunterz toen hij nog hardstyle maakte ook een flinke boterham (in de vorm van een BMW X6 en BMW M5).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:17 

Donateur

tijntjuh120 schreef:
Toch wel raar, want volgens mij verdiende Headhunterz toen hij nog hardstyle maakte ook een flinke boterham (in de vorm van een BMW X6 en BMW M5).

In wat die nu doet valt natuurlijk in principe veel meer geld te verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:03 

Hardtraxx Veteran

Altijd dat met het hart volgen geloven wij hardstijlers niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:57 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin zeg, waarom zou je inderdaad niet je hart kunnen volgen als je voor een populairdere muziekstijl kiest... jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 21:09 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Wat een onzin zeg, waarom zou je inderdaad niet je hart kunnen volgen als je voor een populairdere muziekstijl kiest... jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 23:42 

Hardtraxx Newbie

Willem terwijl hij naar zijn bankrekening kijkt:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 01:03 

Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:
The Skribbler schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 01:08 

Hardtraxx Veteran

DVPRO schreef:
Willem terwijl hij naar zijn bankrekening kijkt:
Afbeelding

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 08:38 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
wololo schreef:

lolz

ik las laatst ergens dat fb op de achtergrond inactieve account aan t verwijderen is...zou ook daar mee te maken kunnen hebben

Facebook hield inderdaad een Purge rond de week van 14 maart.
Alle inactieve accounts of dubbele accounts en dergelijke werden verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
maar waarom wordt er alleen maar geklaagd over dj's als ze overstappen naar de house (wat idd populair is) en zo goed als nooit als er een hc overstapt naar de hs of andersom? mag dat wel omdat het beide 'hardere stijlen' zijn?

Ik zie je vaker zulke reacties plaatsen als er iets te zeuren valt over iets dat met House te maken heeft. Altijd gelijk een vergelijk maken naar de Hardstyle waar een soortgelijk iets gebeurd is, maar je zit er altijd zó ver naast. Kijk naar bijv. Endymion of Day-Mar. Beide een alias in de Hardstyle, misschien eerstgenoemde wel helemaal overgestapt (Weet ik niet zeker, volg ze niet), en daar is ook de nodige kritiek op gekomen.

Vervolgens als iemand je er op wijst dat het wel gebeurd, kom je meestal met een reactie van het niveau 'Ja dat wist ik niet. Ik kijk niet in dergelijke topics.', maar waarom roep je die dingen dan, als je eigenlijk geen idee hebt of het er commentaar op wordt gegeven in de HS?

Naja, vrolijk pasen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
AniThing schreef:

Ik zie je vaker zulke reacties plaatsen als er iets te zeuren valt over iets dat met House te maken heeft. Altijd gelijk een vergelijk maken naar de Hardstyle waar een soortgelijk iets gebeurd is, maar je zit er altijd zó ver naast. Kijk naar bijv. Endymion of Day-Mar. Beide een alias in de Hardstyle, misschien eerstgenoemde wel helemaal overgestapt (Weet ik niet zeker, volg ze niet), en daar is ook de nodige kritiek op gekomen.

Vervolgens als iemand je er op wijst dat het wel gebeurd, kom je meestal met een reactie van het niveau 'Ja dat wist ik niet. Ik kijk niet in dergelijke topics.', maar waarom roep je die dingen dan, als je eigenlijk geen idee hebt of het er commentaar op wordt gegeven in de HS?

Naja, vrolijk pasen!

in de hs/hc scene is het 1 dag kritiek daarna is het over......in de house vinden mensen het leuk om er steeds maar weer op terug te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 09:00 

Hardtraxxer

Ik vind Heady's nieuwe tracks niks. Geen idee, maar het voelt gewoon te sloom aan.. :s. maarja. ieder zijn smaak.

iemand al opgevallen hoe hij verhipstert is? xd xd xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:51 

Hardtraxx Veteran

Re-amp schreef:
Ik vind Heady's nieuwe tracks niks. Geen idee, maar het voelt gewoon te sloom aan.. :s. maarja. ieder zijn smaak.

nee, leg uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Re-amp schreef:

nee, leg uit

Nou hij is dus echt knakerverhipstert zeg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: WHAHAHAHAHAHA...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

JA KUT NOU HEB IK WEER EEN PAGINA KAPOT GEMAAKT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:40 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
JA KUT NOU HEB IK WEER EEN PAGINA KAPOT GEMAAKT

ja stop er nou maar mee....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:42 

jezus en ook niet een klein beetje hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 03:30 

Hardtraxxer