Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:54 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Punthoofd schreef:
ik las laatst ergens iets over die herbruikte vocal van rate reducer ? oid ? iemand een linkje ?

iMark schreef:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153169006346694&set=vb.62309496693&type=2&theater

Zie Hardwell lekker meetrommelen op de kickrolls @ 1.20 :loving:

:lol: :lol:

Je doet ook niet echt moeite he

doel je op die vocal van once again of ? K heb namelijk geen geluid vandaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 15:24 

Hardtraxxer

zijn die shilo platen gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 16:10 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Volgens mij niet.

Net als het house alias van Audiofreq - BRK3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

BRK3 is geen house maar tech trance ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 17:00 

Hardtraxx Addict

ben zelf nog niet echt overtuigd van zijn nieuwe producties, ook die collab met Hardwell doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 12:50 

Hardtraxx Newbie

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=j5gqYsCAXBg[/youtube]

Nieuwe hhz. Beetje daft punk style in de melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

Vorige pagina..

Also: van https http maken bij het insluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 21:16 

Hardtraxx Elite

Meph0 schreef:
Uit een gesloten topic.

Heeft 'ie nou een Daft Punk remix gemaakt?

Zo dan dit klinkt lekker. Ik vind het wel wat hebben die kant die op is gegaan :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:59 

Hardtraxxer

Damn lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 19:52 

Hardtraxx Veteran

Once Again is een lekkere track. Als HHZ hier zijn plezier uit haalt. Prima wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 11:37 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Meph0 schreef:
Uit een gesloten topic.

Zo dan dit klinkt lekker. Ik vind het wel wat hebben die kant die op is gegaan :thumbup:.

Toch mis ik die pitch kick in de drop :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

@Dyro ·
This project i'm working on with @djheadhunterz is turning out insane. probably one of my best track yet.

Ik ben benieuwd, Dyro heeft genoeg parels gemaakt, als zijn woorden waarheid zijn verwacht ik hier heel veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 18:37 

Hardtraxx Veteran

Heb er nu nog hogere verwachtingen van xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 18:40 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Meph0 schreef:
Uit een gesloten topic.

Klinkt vet, ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 00:10 

Hardtraxx Elite

Langere versie, maar met een iets mindere geluidskwaliteit :P But it's something.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:26 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:22 

Hardtraxx Newbie

Dit schijnt de collab met Oliver Heldens te zijn, stiekem toch wel erg chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:25 

Hardtraxx Elite

Kan dr niet veel uit opmaken.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:32 

voor zover ik het horen kan klinkt dit heel erg als een olivier heldens tracks, oftewel het lijkt allemaal heel erg op elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 23:11 

Hardtraxxer

De nieuwe track van headhunterz (zijn daft punk remix) zit in de W&W liveset van ultra miami, hij wordt nu gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 23:46 

Hardtraxxer

"Ill be on stage premiering the first draft of my new collab with steve aokli at ultra music festival on the mainstage, today at 06:50pm EST (11:50 onze tijd :P )"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 01:00 

Hardtraxx Veteran

Steve Aoki & Headhunterz - ID:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 15:59 

Hardtraxxer

Pat B:
Citaat:
Jongens! Stop maar met die Headhunterz discussie… Ik ben er namelijk helemaal aan uit! Ik weet hoe het nu zit dus we kunnen vanaf vandaag rustig gaan slapen. Headhunterz is namelijk een sell out maar dat is helemaal niet erg! Al helemaal niet voor hemzelf want terwijl ik dit stukje aan het typen ben steekt hij met een 100 dollar briefje een sigaar aan… (zijn 3e al van de dag)
Tijdens mijn dj “carrière” heb ik heel wat gasten zien switchen van stijl. Op een enkeling na is dit eigenlijk altijd mislukt. Het is blijkbaar heel moeilijk om volledig opnieuw te beginnen in een genre. Bij onze vriend heady gaat het al iets voortvarender! Hij stond afgelopen weekend samen met die taartenbakker house te draaien in Miami op een of ander lokaal festivalletje.
Voor wie niet op de hoogte is: Headhunterz was de koning van de Hardstyle scene. Jarenlang stond hij aan de top en was hij een gerespecteerd persoon binnen dat wereldje. Blijkbaar toch ergens tegen zijn goesting want hij wilde iets “anders”. Hij omschreef het vaak als een gevoel wat bij hem van binnen kwam. Zijn hart vertelde hem een ander pad te bewandelen. Hij was hardstyle niet beu maar het was tijd om zijn vleugels uit te slaan.
En dat beste mensen… kan ik ergens begrijpen! Niet dat dit bij mij van toepassing is maar als je dag en nacht in de studio zit kan het wel eens lekker zijn om uit die kooi te mogen ontsnappen waarbij de tralies de beperkingen van hardstyle voorstellen. Bevrijdend! Tegelijkertijd ook wel risicovol maar een betere gemoedstoestand zou dat het allemaal waard zijn.
Maar nu komt de grap! “Toevallig” (en let op die aanhalingstekens) kiest Headhunterz voor een stijl die “toevallig” (wederom aanhalingstekens) op dit moment het meest populair is in heel de wereld! Dus “toevallig” (staan ze weer) kun je in dat genre de meeste roem vergaren en “toevallig” (ik zal ermee stoppen) valt er ook veel geld op te harken! Dat is allemaal wel erg toevallig vind je niet?
Als Headhunterz had besloten om een genre te gaan maken wat überhaupt nog uitgevonden moest worden dan was het een heel ander verhaal. Als hij b.v. een zwaar geschifte mix van speedcore en r&b ging produceren (inclusief klassieke invloeden) dan was ik voor zijn voeten gevallen en hem geprezen voor zijn moedige beslissing! Dat is pas je hart volgen….
Maar nu kiest hij overduidelijk voor andere beweegreden en moet hij eigenlijk niet lullen over wat zijn hart wil maar eerder zijn ego en bankrekening. Zijn hele act afgelopen wekend op Ultra bevestigd dat nog maar eens…. Het kapsel, de kleren, de manier van dansen of alleen al die kus op de wang van Oaki. ‪#‎AWKWARD‬!!
Maar dan nog… Het is Headhunterz zijn keuze en ik zal daar verder niet wakker van liggen. Hij vast ook niet trouwens maar ik denk wel dat hij moet beseffen dat hij heel veel fans tegen het zere been stoot. Ik vind het gewoon jammer. Dat dit een SHITLOAD aan haat teweegbrengt moet hij dan ook maar voor lief nemen… (Wanneer hij zijn 4e sigaar aansteekt met wederom een briefje van 100)

Beetje trieste reactie dit :/
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek