Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Na het Hardwell album goed beluistert te hebben ben ik tot de conclusie dat die plaat met Headhunterz verreweg het best is. Kwalitatief gezien is die plaat zoveel beter dan al die andere Hardwell tracks. Het is allemaal 100%, terwijl ik het idee heb dat de huidige house scene ongeveer qua kwaliteit op 90% zit.

Mee eens, hier merk je dat over het algemeen de kwaliteit boven kwantiteit gaat bij Headhunterz. Of dat zo blijft weet ik niet, hangt er van af wat in zijn creatieve geest omgaat en wat het label verlangt. Veel wat op oa Revealed uitkomt lijkt op elkaar en wordt aan de lopende band uitgepoept. Mensen verwachten veel en snelle releases. Mijn mening is dat je producers niet moet dwingen om te producen. Je hoort meteen of het 'gedwongen' is of 'ontstaan'.
Maar als Heady zo doorgaat verwacht ik hem in no time weer binnen stormen in de top 10 van DJ mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:36 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
iMark schreef:
Na het Hardwell album goed beluistert te hebben ben ik tot de conclusie dat die plaat met Headhunterz verreweg het best is. Kwalitatief gezien is die plaat zoveel beter dan al die andere Hardwell tracks. Het is allemaal 100%, terwijl ik het idee heb dat de huidige house scene ongeveer qua kwaliteit op 90% zit.

Mee eens, hier merk je dat over het algemeen de kwaliteit boven kwantiteit gaat bij Headhunterz. Of dat zo blijft weet ik niet, hangt er van af wat in zijn creatieve geest omgaat en wat het label verlangt. Veel wat op oa Revealed uitkomt lijkt op elkaar en wordt aan de lopende band uitgepoept. Mensen verwachten veel en snelle releases. Mijn mening is dat je producers niet moet dwingen om te producen. Je hoort meteen of het 'gedwongen' is of 'ontstaan'.
Maar als Heady zo doorgaat verwacht ik hem in no time weer binnen stormen in de top 10 van DJ mag.


Helaas is de DJ mag totaal geen goed uitgangspunt. Het meerendeel in de DJ mag is enkel een product van (label etc). Dj mag is eigenlijk niks meer dan een promotie kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj mag is voor 95% een populariteitspoll
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Once Again, jezus wat dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw! :love: Once Again is toch wel heel dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:22 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
With exciting collaborations on the way, including those with Oliver Heldens, Martin Garrix, Hardwell and Skrillex,

Dit staat trouwens op headhunterz zijn site, als iemand het nog niet wist.
Ben wel erg benieuwd naar collabs met skrillex en oliver heldens. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup eens, heldens z'n nieuwe plaat met zeds dead is ook zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm snap niet zo goed waarom iedereen zo enthousiast is.
Eerste gedeelte klinkt precies als zn hardstyle platen van de afgelopen 2 jaar, en t einde is gewoon weer 13 in een dozijn big room house. Had op een nieuwe sound gehoopt.

Die skrillex collab ben ik daarentegen heeeel erg benieuwd naar. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:29 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
en t einde is gewoon weer 13 in een dozijn big room house.


Nou, technisch gezien doet die wel iets anders. Ik heb in big room nooit de kicks horen rollen, zoals Heady hier het wel probeert (wat duidelijk iets van de Hardstyle is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het jammer dat hij niks heeft gedaan net de stijl van Shilo, het nummer foreshadowing staat nog vaak op bij mij. Deze nummers doen mij echt helemaal niks, snap ook niet dat mensen hier lyrisch over zijn. Het is echt 13/12 meuk, wat heel erg jammer is want hij kan zo veel beter.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik vind het jammer dat hij niks heeft gedaan net de stijl van Shilo, het nummer foreshadowing staat nog vaak op bij mij. Deze nummers doen mij echt helemaal niks, snap ook niet dat mensen hier lyrisch over zijn. Het is echt 13/12 meuk, wat heel erg jammer is want hij kan zo veel beter.



Die stukjes melodie erdoor blijven geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Wow, ik was de Shilo project al helemaal vergeten. Maar WOW wat een heerlijke tracks en sound!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youri schreef:
Once Again, jezus wat dik.


Dat is die vertraagde Colors plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit een gesloten topic.

Heeft 'ie nou een Daft Punk remix gemaakt?

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker zeg! Although ik van mening ben dat er over het algemeen van daft punk muziek afgebleven moet worden (mocht het een daft punk remix zijn, sounds klinken wel heel herkenbaar, echter kan ik het verder niet plaatsen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 23:57 
 
Hardtraxx Crew

Wauw. :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wel een collab met Daft Punk :loving: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 00:12 
 

Damnnn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 00:55 
 
Hardtraxx Elite

Die sounds in de break zijn wel heel vet! De drop is alleen weer zo standaard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Die sounds in de break zijn wel heel vet! De drop is alleen weer zo standaard..

Wat is er zo standaard aan? Heeft geen lame-ass anti zoals zo veel platen... de opbouw is wel redelijk standaard, maar voor de rest vind ik het een lekkere plaat met een (vertrouwde) frisse Daft Punk-smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater

Zie Hardwell lekker meetrommelen op de kickrolls @ 1.20 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 13:47 
 
Hardtraxxer

ik las laatst ergens iets over die herbruikte vocal van rate reducer ? oid ? iemand een linkje ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw nothing can hold us down is echt mijn persoonlijke top 5 gekomen qua favoriete nummers. Wat een topproductie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
ik las laatst ergens iets over die herbruikte vocal van rate reducer ? oid ? iemand een linkje ?

iMark schreef:
https://www.facebook.com/video.php?v=10153169006346694&set=vb.62309496693&type=2&theater

Zie Hardwell lekker meetrommelen op de kickrolls @ 1.20 :loving:


:lol: :lol:

Je doet ook niet echt moeite he
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek