wow thanks!
Apart dat deze geteased werd als zijnde HHZ track..
nummer is ook al een tijdje uitPunthoofd wrote:wow thanks!
Haha nou halfjaartje geleden ongeveer (?) toen kwam deze online als Headhunterz & Hardwell track..AniThing wrote:nummer is ook al een tijdje uitPunthoofd wrote:wow thanks!
Apart dat deze geteased werd als zijnde HHZ track..![]()
welke noob kwam met t id dat dit een track van heady was?
Bas wrote:Zit net een filmpje te kijken van Heady van een van z'n optredens de laatste periode.
Ik was erg benieuwd wat ie ging brengen met z'n nieuwe stijl...
View on YouTube
Hoop toch niet dat dit zijn nieuwe stijl wordtBeetje hardstyle plaatjes afgaan op 145bpm...
[M'n avatar is 150bpm haha]
Rebourne - Trigger, maar dan een edit ofzo??p-stylez wrote:Track op 1:03:00.
Klinkt als een nieuwe Headhunterz, wel op 140/145 bpm oid.
Showtek - Here we fucking go (id) remix daarna?
Na Trigger komt Digital Playground van TBY & Isaac.p-stylez wrote:Track op 1:03:00.
Klinkt als een nieuwe Headhunterz, wel op 140/145 bpm oid.
Showtek - Here we fucking go (id) remix daarna?
De edits die hij gemaakt heeft, waren speciaal voor qlimax. Dit gaf hij iig zelf aan, omdat hij dacht dat de ''house'' muziek die hij maakt niet echt paste op qlimax. Verder de opmerking dat je het geen hardstyle mag noemen vind ik een beetje raar. Want hardstyle mag wel harder- en sneller, maar mag niet minder hard en minder snel ..? Beetje apart terwijl de formule voor hedendaagse hardstyle en HHZ tracks toch wel het zelfde is..DVPRO wrote:Gezien de edits die Willem heeft gemaakt voor Qlimax van Shocker, Dragonborn en Colors kunnen we nu denk ik wel raden wat zijn nieuwe stijl gaat worden. Eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo slecht, maar hardstyle mag je het uiteraard niet meer noemen. Hij zweeft een beetje tussen een aantal stijlen in volgens mij. Waarvan de meeste invloeden toch wel uit de Hardstyle, Bigroom en Electro-scene lijken te komen.
tijntjuh120 wrote:Headhunterz nu dus met Hardwell in de studio: https://www.facebook.com/djheadhunterz/ ... =1&theater
b-plan wrote:https://www.youtube.com/watch?list&v=lDBZhK1X1PM
Together with Headhunterz I made the track Nothing Can Hold Us Down (feat. Haris)! It'll be on my debut album #UnitedWeAre! -> unitedweare.djhardwell.com
View on YouTubeKepro wrote:b-plan wrote:View on YouTube
Dat volk wat er loopten Headhunterz die denkt dat hij DJ Chuckie is.
Basxt wrote:View on YouTubeKepro wrote:b-plan wrote:View on YouTube
Dat volk wat er loopten Headhunterz die denkt dat hij DJ Chuckie is.
Deze meid dacht vast hetzelfde
Hoorde m ja, vette track.jonah_psvfan wrote:Die met Hardwell is echt vet! Hij zit in de nieuwe Hardwell on Air voor de mensen die ook benieuwd zijn