P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
wow thanks!

Apart dat deze geteased werd als zijnde HHZ track.. :x
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Punthoofd wrote:wow thanks!

nummer is ook al een tijdje uit :D

welke noob kwam met t id dat dit een track van heady was? :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Volgens mij heb ik ook zoiets gelezen ergens. Maar daar werd gesproken dat Hhz een bootleg ging maken van die track, dus wellicht daardoor de verwarring.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
AniThing wrote:
Punthoofd wrote:wow thanks!

nummer is ook al een tijdje uit :D

welke noob kwam met t id dat dit een track van heady was? :D
Haha nou halfjaartje geleden ongeveer (?) toen kwam deze online als Headhunterz & Hardwell track..
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
toen k m voor t eerst hoorde dacht k dat dat die nieuwe HHZ & W&W was...maar toen bleek al vrij snel dat het niet zo was
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Hij "stapt" over richting de house meteen zijn haar weer laten groeien viel me wel op haha. Staat hem ook wel beter vind ik! Voor de rest ja ik vind die we control the sound wel een vette plaat. In een hardstyle jasje is ie ook wel echt dik!
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Schaamteloze dubbelpost:
Bas wrote:Zit net een filmpje te kijken van Heady van een van z'n optredens de laatste periode.
Ik was erg benieuwd wat ie ging brengen met z'n nieuwe stijl...

View on YouTube

Hoop toch niet dat dit zijn nieuwe stijl wordt :/ Beetje hardstyle plaatjes afgaan op 145bpm...

[M'n avatar is 150bpm haha]
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Track op 1:03:00.
Klinkt als een nieuwe Headhunterz, wel op 140/145 bpm oid.
Showtek - Here we fucking go (id) remix daarna?
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
p-stylez wrote:Track op 1:03:00.
Rebourne - Trigger, maar dan een edit ofzo??
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
p-stylez wrote:Track op 1:03:00.
Na Trigger komt Digital Playground van TBY & Isaac.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
View on YouTube
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
39:35 toch even kippenvel :x jammer van die gaye vocal vlak voor de drop :thumbdown:
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Ik heb het idee dat headhunterz met de crossover tracks van 2 genres gaat plukken. Zowel de hardstyle (commercieel/bootleg/mainstream als van de bigroom / electro kant. Natuurlijk zit daar een keerzijde aan dat Hardstyle fans hiervan niet gediend zijn, en misschien sommige bigroom/electro niet geassocieerd willen worden met hardstyle.

Headhunterz creeerd voor zicht zelf denk ik wel een plaats voor 1 van de afsluiters van een groot electro/bigroom/house feest. Zoals we gewend zijn bij hardstyle dat er een Hardcore afsluiter is.

Daarnaast denk ik ook dat hij zijn creatieve vrijheid wil doorzetten en de crossover tot een nieuwe genre wil gaan brengen. Als ik dan een voorbeeld zou moeten noemen van zijn crossovertracks zou ik zeggen: Big style of Hard Room muziek.

We zullen zien. Hij zal ongetwijfeld een breed publiek over de hele wereld aan trekken met deze koers. Er zijn namelijk altijd hardstyle liefhebbers die ook wel van die dikke electro/club houden.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Headhunterz nu dus met Hardwell in de studio: https://www.facebook.com/djheadhunterz/ ... =1&theater
D
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Gezien de edits die Willem heeft gemaakt voor Qlimax van Shocker, Dragonborn en Colors kunnen we nu denk ik wel raden wat zijn nieuwe stijl gaat worden. Eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo slecht, maar hardstyle mag je het uiteraard niet meer noemen. Hij zweeft een beetje tussen een aantal stijlen in volgens mij. Waarvan de meeste invloeden toch wel uit de Hardstyle, Bigroom en Electro-scene lijken te komen.
P
Hardtraxxer
last seen Feb 2016
DVPRO wrote:Gezien de edits die Willem heeft gemaakt voor Qlimax van Shocker, Dragonborn en Colors kunnen we nu denk ik wel raden wat zijn nieuwe stijl gaat worden. Eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo slecht, maar hardstyle mag je het uiteraard niet meer noemen. Hij zweeft een beetje tussen een aantal stijlen in volgens mij. Waarvan de meeste invloeden toch wel uit de Hardstyle, Bigroom en Electro-scene lijken te komen.
De edits die hij gemaakt heeft, waren speciaal voor qlimax. Dit gaf hij iig zelf aan, omdat hij dacht dat de ''house'' muziek die hij maakt niet echt paste op qlimax. Verder de opmerking dat je het geen hardstyle mag noemen vind ik een beetje raar. Want hardstyle mag wel harder- en sneller, maar mag niet minder hard en minder snel ..? Beetje apart terwijl de formule voor hedendaagse hardstyle en HHZ tracks toch wel het zelfde is..
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 17 minutes ago
tijntjuh120 wrote:Headhunterz nu dus met Hardwell in de studio: https://www.facebook.com/djheadhunterz/ ... =1&theater

die track staat op het aankomende album van hardwell

http://unitedweare.djhardwell.com/album
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 5 days ago
b-plan wrote:https://www.youtube.com/watch?list&v=lDBZhK1X1PM

Dat volk wat er looptImage en Headhunterz die denkt dat hij DJ Chuckie is.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
FB Hardwell
Together with Headhunterz I made the track Nothing Can Hold Us Down (feat. Haris)! It'll be on my debut album ‪#‎UnitedWeAre‬! -> unitedweare.djhardwell.com
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Kepro wrote:
b-plan wrote:View on YouTube

View on YouTube
Deze meid dacht vast hetzelfde xd
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 19 hours ago
Basxt wrote:
Kepro wrote:
b-plan wrote:View on YouTube

View on YouTube
Deze meid dacht vast hetzelfde xd
:lol:
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
Die met Hardwell is echt vet! Hij zit in de nieuwe Hardwell on Air voor de mensen die ook benieuwd zijn
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
jonah_psvfan wrote:Die met Hardwell is echt vet! Hij zit in de nieuwe Hardwell on Air voor de mensen die ook benieuwd zijn
Hoorde m ja, vette track. :worship:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Godver wat een track. Kippenvel. Ik was bang voor een anti, gelukkig was die er niet. DIE MELODIE! :woot: