Welke track komt er in op ongeveer 27.50 minuten? Ik hoor die zo vaak he.
Eeeeeeeeeeeeeeeeen
View on SoundCloud
Sodetering inderdaad, sowieso dat stukje van 33 minutenSTAN- wrote:Ik weet nog zoo goed hoe ik me ter plekke heb verbaasd over die kicks op 33:46 toenMachtig mooi.
Iemand enig idee hoe deze track heet??STAN- wrote:Ik weet nog zoo goed hoe ik me ter plekke heb verbaasd over die kicks op 33:46 toenMachtig mooi
Dit net een heel stuk op gehad, toch maar es wat meer in gaan verdiepen. Dat stuk vanaf 28 minuten klinkt ook heel gaaf.
Inderdaad geweldige plaat.The Constructor wrote:![]()
In de beschrijving staat dat dit een free-release is, heeft iemand deze toevallig? Ik kan hem nergens vinden.
Deze komt op het lijstje van de meest stompzinnige uitspraken van jou.Nerazzurro93 wrote:Toch maar aan de hardtechno/schranz ondanks dat het zo mainstream is hier.
Dat durf ik serieus te betwijfelenNerazzurro93 wrote:
Ik vond m trouwens wel leuk dat setje, maar is mij te eentonig en (naar mijn mening) weinig uitschieters. Leuk om af en toe op te zetten, maar doe mij maar industrial hardcore. Veel meer sfeer en variatie en een stuk harder uiteraard.
Heb ik inderdaad ook, vooral als ik het thuis luister. Op het feest zelf is het stukken minder hinderlijk gok ik en is 't heerlijk doorbeuken.Nerazzurro93 wrote:Ik vond m trouwens wel leuk dat setje, maar is mij te eentonig en (naar mijn mening) weinig uitschieters.
Serieus?El Mare wrote:Cubbo podcasts zijn gaaf, staan ook bij een aantal podcasts de tracklists bij
Niet bij alles overigens hoor.ExoBassTix wrote:Serieus?El Mare wrote:Cubbo podcasts zijn gaaf, staan ook bij een aantal podcasts de tracklists bij
Ik ben dol op de Cubbo podcasts, maar tracklists heb ik nog niet gezien.