Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Kaarten voor transmission zijn binnen.
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ook tickets voor Transmission binnen :beer:
Eerste trance-feest, verkies deze boven ASOT omdat ik het gevoel heb dat er bij Transmission ook meer aan de show gedacht wordt.

Welke namen hopen jullie op?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 15 hours ago
View on YouTube
Vette set dit!, Weet niet of het helemaal trance is maar is op Asot dus kan wel gok ik :P
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$
Dit ja, Rank 1 of een System F/Gouryella set zou prima passen, en dan bijv. toewerken naar wat nieuwer spul eventueel. Verder een Darren Porter, Giuseppe Ottaviani, Jorn van Deynhoven ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
CRO - trance & hardtrance classics

Nieuw mixje online trancemaatjes!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Nuracore wrote:XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$
XiJaro en Pitch, Markus Schulz en Giuseppe Ottaviani zijn een feit.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vond t niet thuis horen bij Livesets - Hardtrance, dan maar hier :P
Erg lekker setje, al zeg ik het zelf :$
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
View on YouTube
:loving:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 18 hours ago
View on YouTube

Deze set live mee mogen maken :loving:
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
View on Spotify

Dit 2,5 uur durende album van XiJaro en Pitch... :loving: Echt een aanrader om in één zit uit te luisteren.. Koptelefoon op, zon op je bol en 2,5 uur lang heerlijk wegdromen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Nog mensen aanwezig bij Superstrings zaterdag in Vasim? :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
corneelwr wrote:Nog mensen aanwezig bij Superstrings zaterdag in Paradiso? :cool:
Artiest
1973 posts member since 2009
Heb dit jaar veel plezier gehad in het maken van clubtrance bootlegs. Vandaag weer een nieuwe online gezet:

View on SoundCloud

Deze kwamen eerder al voorbij:

View on SoundCloud

View on SoundCloud

Deze zijn allemaal gratis te downloaden via de Hypeddit links op Soundcloud of via de Bandcamp van Ecstatic Motion Therapy: https://ecstaticmotiontherapy.bandcamp.com/

Ook originals in deze richting uitgebracht:

View on SoundCloud

View on SoundCloud

En een mixje gemaakt:

View on SoundCloud

Zou graag meer boekingen in deze richting krijgen ook :) Heel leuk om te maken en te draaien!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Jaaa, dit is echt goud :D
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Heel fijn energiek en vrolijk stijltje. :cool:
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Echt een bizar karige line-up voor een "trance" feest, mocht iemand een kaart zoeken dan hoor ik het graag
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Eerste trance-feest, vooral benieuwd naar of we een Qlimax-achtige productie kunnen verwachten :)
Ook blij dat er toch nog een bus vanuit het zuiden rijdt, had weinig zin om hiervoor te bobben :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Brainweavers wrote:Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..
Hyper is een groot woord. ASOT was mijn eerste echte EDM fest. Dat is nog wat onwennig aangezien ik met deze namen niet altijd weet wat ik kan verwachten (behalve Xijaro & Pitch, waar ik erg zin in heb). Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten en natuurlijk Above & Beyond :love:.

De rest is maar afwachten denk ik. Had eigenlijk gehoopt op wat klassieke trance namen la Rank 1 ofzo maar helaas.
Verwacht eigenlijk halverwege de avond wat meer big room en tech. En dat van Vini Vici als grote headliner... mwah.

Ik zie het wel
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten
Je zult het ongetwijfeld gemist hebben, maar zij komt niet meer :P. Vervanger is Super8 & Tab.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
MelvinFR wrote:
Nuracore wrote:Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten
Je zult het ongetwijfeld gemist hebben, maar zij komt niet meer :P. Vervanger is Super8 & Tab.
Nee dat had ik gemist inderdaad.. :( Ken Super8 & Tab ook helemaal niet. Dus dat word even zoeken zo.
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Nuracore wrote:
Brainweavers wrote:Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..
Hyper is een groot woord. ASOT was mijn eerste echte EDM fest. Dat is nog wat onwennig aangezien ik met deze namen niet altijd weet wat ik kan verwachten (behalve Xijaro & Pitch, waar ik erg zin in heb). Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten en natuurlijk Above & Beyond :love:.

De rest is maar afwachten denk ik. Had eigenlijk gehoopt op wat klassieke trance namen la Rank 1 ofzo maar helaas.
Verwacht eigenlijk halverwege de avond wat meer big room en tech. En dat van Vini Vici als grote headliner... mwah.

Ik zie het wel
Precies dit. Afgelopen jaar ASOT was ook mijn eerste grote feest buiten hardstyle om. Heb daar echt een week na-pret van gehad. Ook ik ben minder bekend met de namen die er staan op XiJaro & Pitch, Giuseppe Ottaviani na. Voor Transmission heb ik, ondanks dat ik trance heel vet vind, helaas nog geen hype.

Hoop persoonlijk dat het halverwege de avond wel ietsjes steviger wordt maar dat kan ik erg lastig inschatten. Voor mij mist er een naam ala Darren Porter, Bryan Kearney of Key4050 die vaak wel wat steviger draaien.

MarLo doet me dan weer niet zoveel tho. In zijn Tech Energy sets draait hij vaak van alles door elkaar. Zo heeft 'ie op ASOT volgens mij ook SZP, Sickmode en DBSTF gedraaid en persoonlijk vind ik dat niet passen op een trance feest.

Iemand enig idee wat we met deze namen kunnen verwachten?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Prima feestje zo. Heerlijk vermaakt.
Above & beyond was wel even terugschakelen maar echt een hele vette eerste editie
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik heb echt bijzonder weinig Trance gehoord voor een Trance feest. Giuseppe en Markus Schulz draaiden alleen maar halve Techno. Het geluid stond voor het grootste gedeelte te zacht (Max 95dB). Bij Giuseppe ging het pas richting 100dB. Xijaro & Pitch waren top, eerste helft van Above & Beyond ook en verassend genoeg Vini Vici. Ik heb me vermaakt met de mensen om me heen, maar als ik had geweten dat er zo weinig Trance werd gedraaid, was ik thuis gebleven en had het me 70 euro gescheeld excl. eten/drinken. Het was gelukkig niet overdreven druk, dus dat was heel fijn.