Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten voor transmission zijn binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook tickets voor Transmission binnen :beer:
Eerste trance-feest, verkies deze boven ASOT omdat ik het gevoel heb dat er bij Transmission ook meer aan de show gedacht wordt.

Welke namen hopen jullie op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Vette set dit!, Weet niet of het helemaal trance is maar is op Asot dus kan wel gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$

Dit ja, Rank 1 of een System F/Gouryella set zou prima passen, en dan bijv. toewerken naar wat nieuwer spul eventueel. Verder een Darren Porter, Giuseppe Ottaviani, Jorn van Deynhoven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

andere-muziek/cro-trance-hardtrance-classics-t69141.html

Nieuw mixje online trancemaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2023 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
XiJaro & Pitch sowiezo :drool: maar heel stiekem eigenlijk ook wel iets van Rank 1 ofzo, gewoon voor de classics :$

XiJaro en Pitch, Markus Schulz en Giuseppe Ottaviani zijn een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2023 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond t niet thuis horen bij Livesets - Hardtrance, dan maar hier :P
Erg lekker setje, al zeg ik het zelf :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Deze set live mee mogen maken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2023 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/0Xs6IKLB ... lNtkMxKBBg

Dit 2,5 uur durende album van XiJaro en Pitch... :loving: Echt een aanrader om in één zit uit te luisteren.. Koptelefoon op, zon op je bol en 2,5 uur lang heerlijk wegdromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen aanwezig bij Superstrings zaterdag in Vasim? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Nog mensen aanwezig bij Superstrings zaterdag in Paradiso? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 13:44 
 
Artiest

Heb dit jaar veel plezier gehad in het maken van clubtrance bootlegs. Vandaag weer een nieuwe online gezet:



Deze kwamen eerder al voorbij:





Deze zijn allemaal gratis te downloaden via de Hypeddit links op Soundcloud of via de Bandcamp van Ecstatic Motion Therapy: https://ecstaticmotiontherapy.bandcamp.com/

Ook originals in deze richting uitgebracht:





En een mixje gemaakt:



Zou graag meer boekingen in deze richting krijgen ook :) Heel leuk om te maken en te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa, dit is echt goud :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel fijn energiek en vrolijk stijltje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een bizar karige line-up voor een "trance" feest, mocht iemand een kaart zoeken dan hoor ik het graag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste trance-feest, vooral benieuwd naar of we een Qlimax-achtige productie kunnen verwachten :)
Ook blij dat er toch nog een bus vanuit het zuiden rijdt, had weinig zin om hiervoor te bobben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..

Hyper is een groot woord. ASOT was mijn eerste echte EDM fest. Dat is nog wat onwennig aangezien ik met deze namen niet altijd weet wat ik kan verwachten (behalve Xijaro & Pitch, waar ik erg zin in heb). Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten en natuurlijk Above & Beyond :love:.

De rest is maar afwachten denk ik. Had eigenlijk gehoopt op wat klassieke trance namen la Rank 1 ofzo maar helaas.
Verwacht eigenlijk halverwege de avond wat meer big room en tech. En dat van Vini Vici als grote headliner... mwah.

Ik zie het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten


Je zult het ongetwijfeld gemist hebben, maar zij komt niet meer :P. Vervanger is Super8 & Tab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2023 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten


Je zult het ongetwijfeld gemist hebben, maar zij komt niet meer :P. Vervanger is Super8 & Tab.


Nee dat had ik gemist inderdaad.. :( Ken Super8 & Tab ook helemaal niet. Dus dat word even zoeken zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 07:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Brainweavers schreef:
Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..

Hyper is een groot woord. ASOT was mijn eerste echte EDM fest. Dat is nog wat onwennig aangezien ik met deze namen niet altijd weet wat ik kan verwachten (behalve Xijaro & Pitch, waar ik erg zin in heb). Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten en natuurlijk Above & Beyond :love:.

De rest is maar afwachten denk ik. Had eigenlijk gehoopt op wat klassieke trance namen la Rank 1 ofzo maar helaas.
Verwacht eigenlijk halverwege de avond wat meer big room en tech. En dat van Vini Vici als grote headliner... mwah.

Ik zie het wel


Precies dit. Afgelopen jaar ASOT was ook mijn eerste grote feest buiten hardstyle om. Heb daar echt een week na-pret van gehad. Ook ik ben minder bekend met de namen die er staan op XiJaro & Pitch, Giuseppe Ottaviani na. Voor Transmission heb ik, ondanks dat ik trance heel vet vind, helaas nog geen hype.

Hoop persoonlijk dat het halverwege de avond wel ietsjes steviger wordt maar dat kan ik erg lastig inschatten. Voor mij mist er een naam ala Darren Porter, Bryan Kearney of Key4050 die vaak wel wat steviger draaien.

MarLo doet me dan weer niet zoveel tho. In zijn Tech Energy sets draait hij vaak van alles door elkaar. Zo heeft 'ie op ASOT volgens mij ook SZP, Sickmode en DBSTF gedraaid en persoonlijk vind ik dat niet passen op een trance feest.

Iemand enig idee wat we met deze namen kunnen verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2023 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feestje zo. Heerlijk vermaakt.
Above & beyond was wel even terugschakelen maar echt een hele vette eerste editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt bijzonder weinig Trance gehoord voor een Trance feest. Giuseppe en Markus Schulz draaiden alleen maar halve Techno. Het geluid stond voor het grootste gedeelte te zacht (Max 95dB). Bij Giuseppe ging het pas richting 100dB. Xijaro & Pitch waren top, eerste helft van Above & Beyond ook en verassend genoeg Vini Vici. Ik heb me vermaakt met de mensen om me heen, maar als ik had geweten dat er zo weinig Trance werd gedraaid, was ik thuis gebleven en had het me 70 euro gescheeld excl. eten/drinken. Het was gelukkig niet overdreven druk, dus dat was heel fijn.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek