Nuracore schreef:
Brainweavers schreef:
Iedereen hyped voor Transmission zaterdag? Voor ons weer eens Gelredome in hele lange tijd, ben benieuwd..
Hyper is een groot woord. ASOT was mijn eerste echte EDM fest. Dat is nog wat onwennig aangezien ik met deze namen niet altijd weet wat ik kan verwachten (behalve Xijaro & Pitch, waar ik erg zin in heb). Ben ook wel benieuwd naar wat Cristiana Novelli neer gaat zetten en natuurlijk Above & Beyond
.
De rest is maar afwachten denk ik. Had eigenlijk gehoopt op wat klassieke trance namen la Rank 1 ofzo maar helaas.
Verwacht eigenlijk halverwege de avond wat meer big room en tech. En dat van Vini Vici als grote headliner... mwah.
Ik zie het wel
Precies dit. Afgelopen jaar ASOT was ook mijn eerste grote feest buiten hardstyle om. Heb daar echt een week na-pret van gehad. Ook ik ben minder bekend met de namen die er staan op XiJaro & Pitch, Giuseppe Ottaviani na. Voor Transmission heb ik, ondanks dat ik trance heel vet vind, helaas nog geen hype.
Hoop persoonlijk dat het halverwege de avond wel ietsjes steviger wordt maar dat kan ik erg lastig inschatten. Voor mij mist er een naam ala Darren Porter, Bryan Kearney of Key4050 die vaak wel wat steviger draaien.
MarLo doet me dan weer niet zoveel tho. In zijn Tech Energy sets draait hij vaak van alles door elkaar. Zo heeft 'ie op ASOT volgens mij ook SZP, Sickmode en DBSTF gedraaid en persoonlijk vind ik dat niet passen op een trance feest.
Iemand enig idee wat we met deze namen kunnen verwachten?