View on YouTube
Ik kan er niet over uit hoe vet ik deze melodie vind.
Related topics
- View the latest post: Trance X Hardstyle | Elektrifying Remixes of popular Trance Classics
- View the latest post: Leon Artez - Dark Euphoria Mix (Techno/Trance/Hard Trance)
- View the latest post: Remnis @ Vibe FM UK 02-12-2015 (oldschool trance & hard trance)
- View the latest post: Trance Energy niet langer alleen Trance
- View the latest post: [Trance] 72-hour A State Of Trance 400!!
Active topics in Andere muziek
Moderators
kom feeste kom rokeThe ASOT Celebration weekend is nearly upon us and we can't wait to see all of you in just a few short months.
But before we can dance together again, we have a super special A State of Trance episode to get through tonight. Only 8 hours to go before we share the line-up of the A State of Trance Celebration Weekend with you along with some other very exciting surprises.
A State of Trance Episode 1104 will be live on January 19th, 20:00 PM CET.
We will live stream the radio show at the Youtube & Facebook channels
of Armin van Buuren!
-
S
- 5 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Gaat lekker op ticketswap voor asot... Vanmorgen open gezet, ondertussen 1700 kaarten aangeboden... 
Ik heb mijn schade gelukkig beperkt weten te houden, niet heel veel verlies.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 1 day ago
Zaterdagtickets nu voor 30 eu, dan wordt het ineens interessant om even te gaan buurten.
Hier ook, relatief beperkt weten te houden. Vooral de mensen met weekendtickets die niet meer willen gaan zijn echt fucked hierdoor. Ze gaan voor minder haast dan losse dagen.Norther66 wrote:Gaat lekker op ticketswap voor asot... Vanmorgen open gezet, ondertussen 1700 kaarten aangeboden...
Slechter dan dit had het haast niet kunnen lopen
Midden in de verbouwing met m'n huis dus noodgedwongen m'n weekendkaart moeten verkopen. Optie was nog om vrijdag te gaan, maar nu stikken ze er helemaal maar in, wat een naaierij om die verkoop pas zo laat open te gooien pff. Dik verlies moeten maken.
Ik ga nog wel beide dagen maar ik had ook een weekendkaart over, toen ik de tickets maandag iets na middernacht binnen kreeg wilde ik hem er meteen opzetten omdat ik dit scenario al zag aankomen. Echter kreeg ik een foutmelding op TicketSwap dat de kaart niet geldig was bij het bijhorende evenement, een fout vanuit TicketSwap. Toen ik de s'ochtends wakker werd stond TicketSwap al helemaal vol en heb ik mijn ticket ook met dik verlies moeten verkopen...
Wel ontzettend veel zin in dit feest! De zaterdag line-up is voor mij nog steeds erg goed, met name de Sphere kan ik de hele nacht prima vertoeven. Alleen een uitstapje naar ARTBAT en XiJaro & Pitch gok ik, maar mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag!
Wel ontzettend veel zin in dit feest! De zaterdag line-up is voor mij nog steeds erg goed, met name de Sphere kan ik de hele nacht prima vertoeven. Alleen een uitstapje naar ARTBAT en XiJaro & Pitch gok ik, maar mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag!
View on SoundCloud
Download knopje staat uiteraard aan
1. Cyclone - Salobre
2. Riva - Stringer
3. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
4. David Forbes - Questions Must Be Asked (Kayestone Mix)
5. Faithless Feat. Boy George - Why Go (Ferry Corsten Remix)
6. DJ Sakin - Protect Your Mind (Lange Remix)
7. Koala - Australia (Club Version)
8. Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed Remix)
9. Matti Laamanen - Flakes
10. Airwave - Another Dimension (Original Remastered Mix)
11. Future Breeze - Temple Of Dreams (Club Mix)
12. Novacane vs No One Driving - Playa Sol (Atlantis Mix)
13. Apollo - Dance (Extended Vocal Mix)
14. Spoiled & Zigo - More & More (Instrumental)
15. Giuseppe Ottaviani - Linking People
16. Yoji Biomehanika - Monochroma (Scot Project Remix)
Download knopje staat uiteraard aan
1. Cyclone - Salobre
2. Riva - Stringer
3. Modulation - Spirits (Cosmicman Remix)
4. David Forbes - Questions Must Be Asked (Kayestone Mix)
5. Faithless Feat. Boy George - Why Go (Ferry Corsten Remix)
6. DJ Sakin - Protect Your Mind (Lange Remix)
7. Koala - Australia (Club Version)
8. Aly & Fila - Eye of Horus (Ronski Speed Remix)
9. Matti Laamanen - Flakes
10. Airwave - Another Dimension (Original Remastered Mix)
11. Future Breeze - Temple Of Dreams (Club Mix)
12. Novacane vs No One Driving - Playa Sol (Atlantis Mix)
13. Apollo - Dance (Extended Vocal Mix)
14. Spoiled & Zigo - More & More (Instrumental)
15. Giuseppe Ottaviani - Linking People
16. Yoji Biomehanika - Monochroma (Scot Project Remix)
Dit was heerlijk om bij te zijn
Oh zeg dat! Hele set met een big smile staan genieten. Heerlijke vibe ook in het publiek waar wij toen stondenNuracore wrote:Dit was heerlijk om bij te zijn
@XiJaro & Pitch set
Was echt een fenomenaal uur ja, geweldige set en sfeer
Was echt een fenomenaal uur ja, geweldige set en sfeer
View on YouTube
Buitenaards.
Buitenaards.
Transmission dat op 2 december (overdag) naar het GelreDome komt.
Nooit gedacht ooit een Trance feest mee te gaan maken in het GelreDome, 1000% aanwezig
Nooit gedacht ooit een Trance feest mee te gaan maken in het GelreDome, 1000% aanwezig
Ben benieuwd naar de namen, dit zou best wel eens vet kunnen wordenMelvinFR wrote:Transmission dat op 2 december (overdag) naar het GelreDome komt.![]()
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Lijkt me heel vet, al helemaal na het missen van ASOT. In ieder geval aangemeld voor de pre sale, volgende week al kaart verkoop? Dan zullen vast nog geen namen bekend gemaakt zijnhurricane wrote:Ben benieuwd naar de namen, dit zou best wel eens vet kunnen wordenMelvinFR wrote:Transmission dat op 2 december (overdag) naar het GelreDome komt.![]()
Wat vet, heb ook even een pre-register gedaan
Pre-sale voor de pre-registratie is van start gegaan! Tickets binnen voor Transmission hier 
Yes, wij ook met de groepSL5961 wrote:Pre-sale voor de pre-registratie is van start gegaan! Tickets binnen voor Transmission hier