Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trance Energy niet langer alleen Trance.

Dance-event Trance Energy gaat verder onder een nieuwe naam. De wijziging is simpel: alleen Energy blijft over. Volgens de organisator betekent dat niet dat er geen trance meer gedraaid wordt op het evenement, en laat weten dat het doorgaat ’zonder al te veel muzikale concessies te doen’. De eerste editie van Energy wordt gehouden op zaterdag 19 februari 2011, de kaartverkoop begint 9 oktober.
Bron: spits

Afbeelding



Lekker is dat. Trekt eerst Sensation White naar de house toe, dan nu ook Trance Energy.

Het officiële persbericht:
Nieuwe tijdsgeest, nieuwe generatie, nieuwe artiesten.

Er waait een frisse wind door het elektronische muzieklandschap. Trance zoals we de muziekstijl het afgelopen decennium hebben zien groeien, is inmiddels vertakt in allerlei stijlen. Nieuwe artiesten spreken een gloednieuwe generatie aan en de grondleggers hebben inmiddels ook nieuw muzikaal terrein veroverd. Na tien toonaangevende jaren begint voor Trance Energy het nieuwe tijdperk ENERGY.

Om ruimte te bieden aan verbreding en vernieuwing is een simpele naamsverandering onvermijdelijk. Onder de nieuwe noemer wordt de koers ingezet voor de volgende tien jaar. Samen met de toonaangevende artiesten van nu maakt ENERGY de weg vrij voor het geluid van morgen.

De eerste editie vindt plaats op zaterdag 19 februari in de Utrechtse Jaarbeurs. Deze avond wordt in meerdere opzichten een buitengewoon experiment. Met behulp van vooruitstrevende interactieve mogelijkheden wordt de belevenis naar een hoger plan getild. Voor, tijdens en na het evenement wordt kennis gemaakt met het ‘Connect Execute Play’ principe – een revolutionaire manier van feesten.

Log snel in op EnergyTheNetwork.com. Niet alleen om meer te weten te komen over de muziek, de artiesten en de show, maar ook om de interactie aan te gaan.

Samen vormen we de geest van ENERGY – WE ARE THE NETWORK.

Radio 538 is de mediapartner van ENERGY.

De kaartverkoop start zaterdag 9 oktober via EnergyTheNetwork.com

ENERGY WE ARE THE NETWORK
19 februari 2011
Jaarbeurs Utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop van harte dat ze house er buiten laten en iets meer richting Techno gaan, wat op het moment ook wel een hype is. E-norm zonde moet ik zeggen, ik had graag een keer naar TE gewild, zeker omdat ik nu in Utrecht studeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat was er mis met Trance Energy? vond het de afgelopen 2 jaar hele dikke feesten met leuke zalen waar voor iedere trance liefhebber was wils was. Duidelijk is dat ID&T, net zoals ze bij Black hebben gedaan, af willen van feesten die niet genoeg geld opleveren of waar ze niet mee geassocieerd willen worden. Ik houd me hart vast want ik hoef echt geen David Guetta en SHM op me trancefeest te hebben :sick:

aub ID&T hoop zo dat jullie dit niet kapot gaan maken door er house neer te plempen,
er is al een feest wat jullie kapot hebben gemaakt en dit moet geen 2e sensation white gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:36 
 

Verschrikkelijk jammer, wilde volgend jaar naar dit feest toe. Voor de trance.. Kuthouse ook, alsof er niet genoeg house is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien dat ze wel verrassen! House toevoegen zou echt een grootse fail zijn. Maar denk dat ID&T dat ook wel weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
wat was er mis met Trance Energy? vond het de afgelopen 2 jaar hele dikke feesten met leuke zalen waar voor iedere trance liefhebber was wils was. Duidelijk is dat ID&T, net zoals ze bij Black hebben gedaan, af willen van feesten die niet genoeg geld opleveren of waar ze niet mee geassocieerd willen worden. Ik houd me hart vast want ik hoef echt geen David Guetta en SHM op me trancefeest te hebben :sick:

aub ID&T hoop zo dat jullie dit niet kapot gaan maken door er house neer te plempen,
er is al een feest wat jullie kapot hebben gemaakt en dit moet geen 2e sensation white gaan worden

+1 ben afgelopen jaren ook geweest, was een heel vet feestje, maar ze moeten niet kut house gaan draaien. Laat we het positief bekijken, misschien bedoelen ze wel hardstyle, vanwege de toegenomen populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Oxbow schreef:
wat was er mis met Trance Energy? vond het de afgelopen 2 jaar hele dikke feesten met leuke zalen waar voor iedere trance liefhebber was wils was. Duidelijk is dat ID&T, net zoals ze bij Black hebben gedaan, af willen van feesten die niet genoeg geld opleveren of waar ze niet mee geassocieerd willen worden. Ik houd me hart vast want ik hoef echt geen David Guetta en SHM op me trancefeest te hebben :sick:

aub ID&T hoop zo dat jullie dit niet kapot gaan maken door er house neer te plempen,
er is al een feest wat jullie kapot hebben gemaakt en dit moet geen 2e sensation white gaan worden

+1 ben afgelopen jaren ook geweest, was een heel vet feestje, maar ze moeten niet kut house gaan draaien. Laat we het positief bekijken, misschien bedoelen ze wel hardstyle, vanwege de toegenomen populariteit.

hardtrance :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat ze afgelopen jaar afsloten met hardstyle ja! Maar het zou leuk zijn als ze van zachter naar harder gaan in de main zaal. Beetje het Sensation Black idee. (maar dan zonder het black natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik hoorde dat ze afgelopen jaar afsloten met hardstyle ja! Maar het zou leuk zijn als ze van zachter naar harder gaan in de main zaal. Beetje het Sensation Black idee. (maar dan zonder het black natuurlijk)


Alex Kidd draaide inderdaad in de Hardezaal, Frequency van Zany & Organs Donons live 4 pillz.
maar laat die main maar lekker zoals hij is met de grote bekende namen, dat doet me toch vrij weinig
future stage, classic stage & hard stage dat is gewoon geweldig, en ik hoop op een electro/techno zaaltje ofzo want dat zou ik nog wel kunnen waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Verschrikkelijk jammer, wilde volgend jaar naar dit feest toe. Voor de trance.. Kuthouse ook, alsof er niet genoeg house is..


Ik ook, ik ben benieuwd, wie weet wat voor volk er straks komt als er house komt.

Edit: Ook leuk om te lezen.

http://partyflock.nl/topic/1099994:Tran ... _2011.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ID€T >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik nou ergens overheen gelezen ofzo? Waar staat dat ID&T house gaat toevoegen ipv andere stijlen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Heb ik nou ergens overheen gelezen ofzo? Waar staat dat ID&T house gaat toevoegen ipv andere stijlen?


staat ook nergens, maar dat is wel waar de meeste mensen bang voor zijn
als we kijken naar feesten als sensation white, innercity & mysteryland dan zag je daar ook ongeveer wat hier nu gebeurd en je weet hoe dat is afgelopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar als ID&T house toevoegt dan hebben ze echt geen lange-termijn visie.
En wat Daniel zegt, Techno begint echt een hype te worden. Denk dat je dat eerder kan verwachten.
House is over z'n toppunt heen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik kan het me wel voorstellen hoor, maar als ID&T house toevoegt dan hebben ze echt geen lange-termijn visie.
En wat Daniel zegt, Techno begint echt een hype te worden. Denk dat je dat eerder kan verwachten.
House is over z'n toppunt heen denk ik.


vind ik wel raar,
gaan ze een puur trance feest veranderen door er techno bij te doen? is dat omdat de techno op I(L)T langzaam is verdreven door de elektro? en dan proppen ze het maar bij een trance feestje? over een paar jaar is er geen trance meer op Energy en dan proppen ze de trance weer bij een ander feest zodat dat weer kapot gaat enz enz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tja ILT is echt geen Techno meer idd. Dave Clarke draait er dan nog maar het is wel hard verminderd.
Elektro heeft het verdreven idd, dit jaar zelfs 3 dubstep DJ's!

Maar ik denk dat dit initiatief wel eens wat kan hebben :) Kan natuurlijk ook helemaal fout gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde dat ze één van de laatste, grote, bekendste puur trance feesten zo willen 'vernieuwen' maar misschien ligt het ook aan de trance producers (vooral de bekendere dan) die maken allemaal pop/house met hier en daar een trance invloedje misschien. Hierdoor zal het ook moeilijk zijn om zo een grootschalig TRANCE feest in stand te houden als TRANCE feest, trance is gewoon aan zijn eind.. zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Verschrikkelijk jammer, wilde volgend jaar naar dit feest toe. Voor de trance.. Kuthouse ook, alsof er niet genoeg house is..

Dat. Zit/zat in dezelfde situatie, doodzonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Trance Energy wordt ENERGY

Afgelopen week hebben wij veel verbaasde reacties ontvangen en gelezen van een groot aantal trouwe Trance Energy fans als gevolg van de aankondiging dat Trance Energy verder gaat als ENERGY. Blijkbaar is onze boodschap niet helemaal duidelijk aangekomen en hebben wij wat meer uit te leggen!

De zorg komt, na het goed lezen van de verschillende berichten, vooral voort vanuit de gedachte dat met die naamswijziging het evenement volledig zouden veranderen. Die aanname is echter volledig onterecht. Om enige zorg weg te nemen willen wij met dit bericht duidelijk aangeven dat Energy trouw blijft aan haar muzikale roots! Verder heeft het evenement een nieuwe frissere look en sfeer meegekregen van onze ontwerpers.

ENERGY The Network, gaat trance liefhebbers niet teleurstellen. Beoordeel dit vooral zelf als we op 7 oktober de line-up bekend maken.

Mocht je nog vragen hebben of een reactie willen geven stuur dit dan svp naar [email protected] dan reageren wij zo snel mogelijk.


Maar de vraag dan: waarom in godsnaam zo'n gigantisch sterke naam veranderen in iets anders? Trance Energy is werkelijk wereldberoemd! Je moet wel gek zijn om afstand te doen van zo'n naam, of er moet wel iets heel bizar goeds komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAAA ID&T HEEFT HET OFFICIEEL VERNEUKT, DANKJEWEL!!!

line-up:

CONNECT
Ferry Corsten
ATB
Simon Patterson
Jochen Miller
Kutski
Lange
Airbase

EXECUTE
Eddie Halliwell
Marco V
Sander Kleinenberg
Tocadisco
Wolfgang Gartner
AN21
Hardwell

PLAY
Tiësto
Sander van Doorn
Avicii
Moguai

waar de fuck zijn?

Marcus Schossow, W&W, Sied van Riel, Scott Project, Fausto, Artendo Divini, Ernesto vs Bastian, Nic Chagall, Dash Berlin, Arnej, Daniel Wanrooy, John O'Callaghan, Armin van Buuren, JOOP, Marcel Woods, Rank 1, Aly & Fila enz.

:sick:

TE R.I.P :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 21:10 
 

Dus TOCH house, zomg wat een faal. Zal de relaxte trance-sfeer ook wel snel omslaan met al die wat-kijk-je(naar-mijn-chick-mix) gasten, vol van de anabolen die op die House namen afkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor van die artiesten die in de 2de zaal staan is hardwell de enige die peppie en kokkie house draait, en dat eigenlijk alleen doet met commercieel bekende house feesten. Voor dit verwacht ik zeker een tech-house set van hem :)
Vet dat AN21 er staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is ook niet helemaal overgenomen door house ofzo,
maar ik mis gewoon zoveel namen die er voorgaande jaren wel stonden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dus TOCH house, zomg wat een faal. Zal de relaxte trance-sfeer ook wel snel omslaan met al die wat-kijk-je(naar-mijn-chick-mix) gasten, vol van de anabolen die op die House namen afkomen

Gelukkig is het beeld wat mensen van hardstyle hebben beter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 21:21 
 

Guide4U schreef:
Almighty schreef:
Dus TOCH house, zomg wat een faal. Zal de relaxte trance-sfeer ook wel snel omslaan met al die wat-kijk-je(naar-mijn-chick-mix) gasten, vol van de anabolen die op die House namen afkomen

Gelukkig is het beeld wat mensen van hardstyle hebben beter ^^

Dat is uit ervaring :P Paar keer met vrienden mee geweest, sfeer was niet best. (muziek al helemaal niet) en bij hardstylefeesten heb ik altijd een relaxte sfeer gehad
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek