Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 16:02 
 
Hardtraxxer

We hebben het met onze groep super gezellig gehad, maar met name op muzikaal gebied was het niet voor mij weggelegd. Ik vond de muziek overall echt te soft naar mijn smaak.

Wat ik ook echt miste is het met z'n allen kei hard los gaan, dat gevoel van saamhorigheid en samen los willen gaan. Het was hier naar mijn idee meer ieder voor zich.

Plus- en minpunten:
+ de omvang van de mainstage met de aankleding is indrukwekkend
+ afwisseling in genres met verschillende stages. Van mainstream tot hard trance

- drukte op de main, dat was tot aan Armin van Buuren echt absurd
- lang wachten bij de bar (goedkoopste feestje ooit qua munten wel)

Ik vond het tof om een keer meegemaakt te hebben, maar daar zal het ook bij blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 22:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Lekker op tijd kees

Dankjewel, kan alsnog handig zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ervaring ASOT: Hele leuke en gezellig avond gehad maar het was voor 1x en niet vaker.

Lekker tussen 22:15 en 04:00 dagjesmens geweest op de mainstage met voor mij Above & Beyond als grootste uitschieter. Heel tof om bij Cosmic Gate Fire Wire en Exploration of Space te horen :drool:

A&B dus al mijn favo set, hele chille stijl Trance met een paar stevige knallers. Vond het eigenlijk sowieso wel steviger dan ik had verwacht. Armin leuke set maar ging echt alle kanten, zelf een remix gehoord van Ran-D - Zombie (ja echt die, overduidelijk die mannenvocals).

Keek het meeste uit naar Vini Vici maar vond ik erg tegenvallen helaas :( Net als de stage zelf, die was echt mega saai.

Na Vini Vici bij 138 en de PSY stage geweest, White Noise op de PSY was super tof en 138 een leuke stijl. Terug naar de main gegaan om met ze alle af te sluiten maar wat een snooze fest was Futurecore zeg >.<

Super gezellig gehad, was een relaxte sfeer qua mensen (VDK gehalte echt tering hoog, vooral achterin de main), barren niet best vooral veel onervaren personeel. Dus eens maar voor mij niet vaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was dus mijn eerste keer ASOT, hier een kort verslagje.

Was met mijn vrienden rond 11 uur binnen. Wat meteen opviel was dat de kluisjes voor de security stonden gepositioneerd. Dit betekende dat je eerst je spullen in de kluis kon doen voor je langs de security moest. Meteen naar de main gegaan om daar te blijven tot het eind van de set van Armin. Bij het binnenkomen van de mainstage viel mij meteen de omvang van de zaal op, echt indrukwekkend groot. De zaal is vooral erg lang, maar niet onwijs breed. Dit merkte je dan ook toen je een plekje wil zoeken. Bij hardstyle ga ik altijd redelijk vooraan staan omdat daar de sfeer en ruimte het best zijn. Dat bleek hier wel even anders te zijn, er was letterlijk geen doorkomen aan. We zijn dus ergens middenin gestrand, waar we pas na een halfuur echt een beetje op ons plek stonden. Nadat we eindelijk een plekje hadden, begon ik wat meer in de sfeer te komen en begon ik de muziek ook meer te waarderen. We hebben nog verrassend veel mensen gesproken, ook veel buitenlanders. Want ja dat viel wel op: veel oudere mensen en veel buitenlanders. Maar omdat al deze buitenlanders echt voor de muziek komen, heb ik mij niet tot nauwelijks aan ze gestoord. Einde van Cosmic Gate meegepakt, om daarna een van de vetste setjes van de avond aan te horen: Above & Beyond. Zij draaiden echt een enorm vette set, chapeau :loving: :worship: Toen ze Northern Soul draaide hoorde je iedereen meezingen, echt een kippenvel momentje. Daarna kwam de man himself, Armin van Buuren. En hij stelde zeker niet teleur, wat een ongelooflijke sfeer hing er tijdens zijn set. Heb van alles voorbij horen komen, waarvan ik sommige nummers herkende aan de melodie. Vooral de classics vond ik erg fijn om te horen. Na Armin van Buuren vonden we het wel eens tijd om ook wat andere stages op te zoeken met wat meer ruimte om los te gaan. We zijn toen naar de WAF138 stage gegaan, op aanraden van een vriend. Daar werd wat meer hard trance gedraaid. Dit vond ik persoonlijk erg vet. Daar hebben we Will Atkinson, Allen Watts en Sneijder meegepakt. We wilden eigenlijk nog naar de Road to 1000 stage, maar omdat de muziek op de WAF138 stage zo lekker was zijn we daar gebleven. Het tempo lag lekker hoog. Allen Watts draaide nog een enorm vet stukje zweverige trance muziek, dit duurde zo'n 4 minuten :loving: Al met al enorm genoten, wellicht dat ik er volgend jaar weer bij ben.

+ en -

++ Above & Beyond :worship:
+ Armin van Buuren, Will Atkinson, Allen Watts en Sneijder
+ De locatie
+ Goede temperatuur bij de WAF138 stage
+ Doorstroming bij de binnenkomst was goed geregeld

+- Het geluid (stond loeihard, zelfs met oortjes in)

- De drukte bij de mainstage (goed dat deze na een tijdje dicht ging)
- Het soms lang moeten wachten op je consumptie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 12:43 
 
Artiest

Deze maand een trance classics special van The Funky Cat radio show :D


https://soundcloud.com/the-funky-cat/episode-43

Tracklist:
01. Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix)
02. Tiësto - Lethal Industry
03. The Thrillseekers - Dreaming of You (Flutlicht Remix)
04. Ferry Corsten - Punk
05. Tiësto - Just Be (ft. Kirsty Hawkshaw)
06. Ron van den Beuken pres. Clockx - Overdrive
07. Driftwood - Freeloader
08. Andain - Beautiful Things (Photon Project Remix)
09. System F - Dance Valley Theme 2001
10. Jurgen Vries - The Theme
11. 4 Strings - Take Me Away
12. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
13. Tiësto - Urban Train
14. Tiësto - Flight 643
15. Geck-o - Trance Legacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker! Fijn gemixt ook zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 14:57 
 
Hardtraxx Addict

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trance classics! Altijd goed! :cool: Jammer dat nummer 8 niet de Gabriel & Dresden mix is, die is echt goud! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
09. System F - Dance Valley Theme 2001
10. Jurgen Vries - The Theme
11. 4 Strings - Take Me Away
12. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
13. Tiësto - Urban Train
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Trance classics! Altijd goed! :cool: Jammer dat nummer 8 niet de Gabriel & Dresden mix is, die is echt goud! :innocent:

Hahaha vind ik denk ik de vetste trance plaat die ik ken. Leren kennen tijdens een oude call of duty aftermovie volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk dat jij wel te veel afters hebt gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze set :worship: :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben de laatste dagen ook weer wat meer trance aan het luisteren. Zeer fijn die Tomorrowland setjes die online komen. Bovenstaande zo dadelijk maar eens aan slingeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Inmiddels al wat ouder, maar denk dat de meeste mensen hier het wel kunnen waarderen :) Mix nummer drie ga ik vanavond of morgen opnemen.

1. Push - Strange World (2000 Remake)
2. Art of Trance - Madagascar (Ferry Corsten Remix)
3. Svenson - Sunlight Theory (O-Zone Mix)
4. Ultra - Free (Svenson & Gielen Remix)
5. The Quest - C Sharp
6. DJ Quicksilver - Ameno (Club Mix)
7. Cosmic Gate - Melt To The Ocean
8. Binary Finary - 2000 (Jam X & De Leon's DuMonde Remix)
9. Veracocha - Carte Blanche
10. Saltwater - The Legacy (Alphazone Remix)
11. 4 Strings - Jewel
12. Arome - Visions of Paradise (DJ Scot Project Remix)
13. Andrea Montorsi - Complicated (Club Mix)
14. Pacific Link - Contatto (Luca Antolini Mix)
15. Hennes & Cold - First Session
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2019 14:14 
 
Hardtraxx Newbie

A-Lusion gooit het over een andere boeg

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 15:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

A State Of Trance ticket 2020 binnen, vorig jaar geskipt (wel ticket gekocht, maar later besloten niet te gaan). Wel weer zin in, blijft een magisch feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wellicht ook wel aanwezig op ASOT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2019 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
A State Of Trance ticket 2020 binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2019 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe snel verkoopt ASOT ongeveer uit, of kan ik nog wel even wachten met de beslissing of ik ga of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zag vanmorgen de post van Trance Energy waar Push 'Till we meet again' live speelde :worship:

Moest meteen aan het volgende denken:
Weet iemand welke plaat Armin van Buuren hier draait?
Heb ik in Juni opgenomen, nog niet gevonden...

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2019 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hoe snel verkoopt ASOT ongeveer uit, of kan ik nog wel even wachten met de beslissing of ik ga of niet?

Valt wel mee, vorig jaar volgens mij 1,5 maand van tevoren ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2019 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister besloten om een ticket te halen voor ASOT 950. Dit keer ga ik met een grote groep vrienden waarmee ik altijd naar hardstylefeesten ga. Heb ze weten over te halen na wat filmpjes van afgelopen jaar. Van die groep is ook nog nooit iemand naar een trancefeest geweest, dus ben benieuwd wat ze ervan vinden. Nu al zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, ze zijn al bijna bij de 1000! Moet wel een speciale editie worden. Daar wil ik sowieso naartoe. Deze sla ik denk ik over. Laatste keer was 600 of 550 geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2019 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sensation White 2003 cd van m’n ouders weer teruggevonden in een doos. Helemaal grijs gedraaid vroegâh toen ik nog een 11-jarig schattig meisje was, en deze pareltjes staan er ook op. Die eerste past eigenlijk ook wel in het psytrance topic trouwens.




Vind de hedendaagse mainstream trance niet zo geweldig, maar ga toch een kaartje kopen voor ASOT denk ik. Lekker beetje bij de psy en who’s afraid of 138 hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Vind de hedendaagse mainstream trance niet zo geweldig, maar ga toch een kaartje kopen voor ASOT denk ik. Lekker beetje bij de psy en who’s afraid of 138 hangen.

Dit heb ik ook.. Twijfel daarom over ASOT aangezien de groep wel wil gaan.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek