Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 51 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
N
Artiest
277 posts member since 2013
last seen Jul 2026
My new release
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Heel deze set is goud :worship: Ben echt groot fan geworden van Ilan, album Scars luistert echt bizar goed weg :loving:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Kaarten gewonnen voor Pure Trance aankomende zaterdag :D
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Goldenstyle wrote:Heel deze set is goud :worship: Ben echt groot fan geworden van Ilan, album Scars luistert echt bizar goed weg :loving:

View on YouTube
Eens man. Die gast maakt zulke goede muziek he. En dat album is echt heel vet en divers.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
nuttyt wrote:My new release
View on YouTube
:loving: :loving: :drool:
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 2 days ago
View on YouTube
Hardtraxxer
127 posts member since 2012
last seen Oct 2020
Mijn laatste track (Waar ik zelf wel erg trots op ben!) wil ik ook graag hier met jullie delen, een beetje tussen progressive en trance in maar er zijn vast liefhebbers van hier :yes:

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
last seen 4 days ago
View on YouTube
Melodie :love:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
View on YouTube :worship:
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ilse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^
Hetzelfde! Kon via een vriend op de gastenlijst geplaatst worden, dus ik was de beroerdste niet om dit een keer uit te gaan proberen! Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!
Hardtraxxer
127 posts member since 2012
last seen Oct 2020
Ilse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'
PEPii wrote: Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!
Ondanks dat ik al lang een voorliefde voor trance heb ben ikzelf ook vorig jaar pas voor de eerste keer gegaan, en wat was het gaaf :yay: Dit jaar ga ik uiteraard dan ook weer!

Zeker een aanrader! :thumbup:

Ikzelf ben trouwens weer bezig geweest met een warm-up setje, dus voor iedereen die deze zaterdag ook gaat: deze heb ik al ge-upload naar Soundcloud:
View on SoundCloud

(Youtube heeft helaas de video met de mix geblokkeerd at the moment :/ )
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019

Same!

Vast niet zo vet als een technofeest, maargoed.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten. Tenminste dat heb ik ervaren (aantal jaar geleden een paar keer naartoe geweest). Gemiddelde leeftijd ligt ook hoger, is wel leuk! Al vaker gezien dat er ouders met hun kinderen naartoe gaan en de ouders helemaal van de wap zijn. :lol: Hun zoon/dochter moet ze veilig naar huis brengen. Schitterend!

De hele avond trance moet natuurlijk wel je ding zijn, ben er persoonlijk op de helft van de avond wel redelijk klaar mee. Plus de classics zijn fijner dan de huidige trance imo. :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Solis wrote:Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.
Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago

Precies hetzelfde :D Weet totaal niet hoe ik het ga vinden en zie er daarom een beetje 'tegenop'
Wordt vooral een heel gezellige avond en Vini Vici lijkt me tof live na alle Transmission setjes wel 60x bekeken te hebben de afgelopen jaren

Maar van 23:00 tot 04:00 op de main zijn wel echt de namen waar ik naar uit kijk :thumbsup:
A
nuttyt wrote:My new release
View on YouTube
nice an :worship:
I
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Als ik het zo lees gaat het helemaal goedkomen! En als ik het niks blijkt te vinden weten we dat ook weer :thumbup:

Zal sowieso even laten weten hoe ik het ervaren heb!
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Broken Balance wrote:
Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.
Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk. :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Solis wrote:
Broken Balance wrote:
Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk. :P
De vreemde shit die een redelijk aantal vdk mensen op trance feesten doen vind je echt niet terug op harddance feesten.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje :worship:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Vorig jaar geweest en toen heel erg genoten van Jorn van Deynhoven, Roman Messer, NWYR en Gareth Emery. Sfeer daar is inderdaad heel tof. Jaarbeurs is ook echt belachelijk groot kwam ik toen achter. :P
I
Hardtraxxer
last seen Jan 2025
Wigaard wrote:Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje :worship:
Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?
Hardtraxx Beheerder
last seen 4 days ago
Ilse_S wrote:
Wigaard wrote:Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?
Progressive, uplifting, etc. Beetje het 136bpm hoekje.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Lekker op tijd kees