Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 00:51 
 
Artiest

My new release
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel deze set is goud :worship: Ben echt groot fan geworden van Ilan, album Scars luistert echt bizar goed weg :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2018 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen voor Pure Trance aankomende zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Heel deze set is goud :worship: Ben echt groot fan geworden van Ilan, album Scars luistert echt bizar goed weg :loving:



Eens man. Die gast maakt zulke goede muziek he. En dat album is echt heel vet en divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2018 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nuttyt schreef:
My new release

:loving: :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn laatste track (Waar ik zelf wel erg trots op ben!) wil ik ook graag hier met jullie delen, een beetje tussen progressive en trance in maar er zijn vast liefhebbers van hier :yes:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2019 21:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker


Melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2019 17:40 
 
Hardtraxxer

Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^


Hetzelfde! Kon via een vriend op de gastenlijst geplaatst worden, dus ik was de beroerdste niet om dit een keer uit te gaan proberen! Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

PEPii schreef:
Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!


Ondanks dat ik al lang een voorliefde voor trance heb ben ikzelf ook vorig jaar pas voor de eerste keer gegaan, en wat was het gaaf :yay: Dit jaar ga ik uiteraard dan ook weer!

Zeker een aanrader! :thumbup:

Ikzelf ben trouwens weer bezig geweest met een warm-up setje, dus voor iedereen die deze zaterdag ook gaat: deze heb ik al ge-upload naar Soundcloud:


(Youtube heeft helaas de video met de mix geblokkeerd at the moment :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^


Same!

Vast niet zo vet als een technofeest, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten. Tenminste dat heb ik ervaren (aantal jaar geleden een paar keer naartoe geweest). Gemiddelde leeftijd ligt ook hoger, is wel leuk! Al vaker gezien dat er ouders met hun kinderen naartoe gaan en de ouders helemaal van de wap zijn. :lol: Hun zoon/dochter moet ze veilig naar huis brengen. Schitterend!

De hele avond trance moet natuurlijk wel je ding zijn, ben er persoonlijk op de helft van de avond wel redelijk klaar mee. Plus de classics zijn fijner dan de huidige trance imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.


Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ilse_S schreef:
Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'

Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is ^^


Precies hetzelfde :D Weet totaal niet hoe ik het ga vinden en zie er daarom een beetje 'tegenop'
Wordt vooral een heel gezellige avond en Vini Vici lijkt me tof live na alle Transmission setjes wel 60x bekeken te hebben de afgelopen jaren

Maar van 23:00 tot 04:00 op de main zijn wel echt de namen waar ik naar uit kijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

nuttyt schreef:
My new release


nice an :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 13:51 
 
Hardtraxxer

Als ik het zo lees gaat het helemaal goedkomen! En als ik het niks blijkt te vinden weten we dat ook weer :thumbup:

Zal sowieso even laten weten hoe ik het ervaren heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.


Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.

Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2019 18:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Broken Balance schreef:
Solis schreef:
Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.


Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.

Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk. :P


De vreemde shit die een redelijk aantal vdk mensen op trance feesten doen vind je echt niet terug op harddance feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar geweest en toen heel erg genoten van Jorn van Deynhoven, Roman Messer, NWYR en Gareth Emery. Sfeer daar is inderdaad heel tof. Jaarbeurs is ook echt belachelijk groot kwam ik toen achter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 17:41 
 
Hardtraxxer

Wigaard schreef:
Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje :worship:

Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 13:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Wigaard schreef:
Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.

Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje :worship:

Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?


Progressive, uplifting, etc. Beetje het 136bpm hoekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker op tijd kees
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek