My new release
View on YouTube
View on YouTube
Eens man. Die gast maakt zulke goede muziek he. En dat album is echt heel vet en divers.Goldenstyle wrote:Heel deze set is goudBen echt groot fan geworden van Ilan, album Scars luistert echt bizar goed weg
View on YouTube
Hetzelfde! Kon via een vriend op de gastenlijst geplaatst worden, dus ik was de beroerdste niet om dit een keer uit te gaan proberen! Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!Ilse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'
Ontzettend benieuwd hoe ik het ga ervaren en of het voor herhaling vatbaar is
Ilse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'
Ondanks dat ik al lang een voorliefde voor trance heb ben ikzelf ook vorig jaar pas voor de eerste keer gegaan, en wat was het gaafPEPii wrote: Nooit echt naar trance geluisterd, dus laat me verrassen zaterdagnacht! Onwijs benieuwd!
Same!Ilse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'
Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.Solis wrote:Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.
Precies hetzelfdeIlse_S wrote:Meer mensen die zaterdag naar ASOT gaan? Wordt voor mij de eerste keer, onder het mom 'een keer wat anders!'
nice annuttyt wrote:My new release
View on YouTube
Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk.Broken Balance wrote:Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.Solis wrote:Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.
De vreemde shit die een redelijk aantal vdk mensen op trance feesten doen vind je echt niet terug op harddance feesten.Solis wrote:Mensen die van de kaart zijn heb je wel bij elk genre. Behalve bij een concert natuurlijk.Broken Balance wrote:Ik hoor juist gemixte verhalen van ASOT, als je bij hardstyle feesten al last hebt van VDK mensen moet je zeker hier niet heen. Ook een beetje appels met peren vergelijken.Solis wrote:Qua sfeer is het wel beter dan bij hardstyle feesten.
Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?Wigaard wrote:Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.
Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje
Progressive, uplifting, etc. Beetje het 136bpm hoekje.Ilse_S wrote:Wat voor soort muziek kan ik verwachen bij de Road To 1000?Wigaard wrote:Nu 2x naar ASOT geweest, dit jaar niet aanwezig omdat de line up me niet zo aanspreekt.
Sfeer bij ASOT is altijd top! vooral bij de WAO138. Sfeer in de road to 1000 vorig jaar was echt schitterend, tijdens Roman Messer met 50 man staan beuken in een klein huiskamertje