Ja hij heeft aardig vette nummers. To The Stars en Green Bottle zijn ook zo lekker 
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
ukf
View on YouTube
View on YouTube
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
GVD ik was naar mijn vriendin en toen naar de kermis in oisterwijk wilde hem net postenKryptica wrote:Yes! Een nieuwe UKF Dubstep gepost voor Hard Twins![]()
dan post ik wel een keer iets anders
View on YouTube
Weet niet of hij al vaker genoemd is hier, volg het niet, maar deze vind ik wel leuk:
View on YouTube
Die bass
View on YouTube
Die bass
sorry maar die track doet mij niet veel iets te eentonig voor mij
Hier dit is geile zooi
View on YouTube
Hier dit is geile zooi
View on YouTube
UKF
View on YouTube
View on YouTube
dat is een goeie om je sub mee uit te testenkatamaran wrote:Weet niet of hij al vaker genoemd is hier, volg het niet, maar deze vind ik wel leuk:
View on YouTube
Die bass
View on YouTube
beetje dubstyle
sjonge jonge jonge.. wat een kansloze, gevoelloze, onnozele.. trieste muziek.. ik zal echt nooit dubstep gaan luisteren.. 
Daarom zullen wij dus ook nooit naar jou luisterenQnalQut wrote:sjonge jonge jonge.. wat een kansloze, gevoelloze, onnozele.. trieste muziek.. ik zal echt nooit dubstep gaan luisteren..
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat zei ik ook een half jaar geleden....QnalQut wrote:sjonge jonge jonge.. wat een kansloze, gevoelloze, onnozele.. trieste muziek.. ik zal echt nooit dubstep gaan luisteren..
In bijv. TnT - Utta Wanka vind ik het er wel lekker inzitten, is beter dan een jankbreak
. Verder ga ik op Q-base denk ik wel even langs bij de dubstep, is wel lekker vaag iig
.
dat is DnB... is ook een topic van hier.
-
A
^Drumstep...
oh zal wel, vind het gewoon een vet plaatje 
helemaal mee eensPommer wrote:oh zal wel, vind het gewoon een vet plaatje
en het is idd drumstep
Weet jij wel wat Darkstep is? Wat Oxbow post is Drumstep.Hard Twins wrote:dat is darkstep
nog nooooit van darkstep gehoord is meet industrial schranz achtig