Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 52  Volgende

Dubstyle?
Hell Yeah! 28%  28%  [ 88 ]
Is oke 36%  36%  [ 114 ]
Hell No! 36%  36%  [ 114 ]
Totaal aantal stemmen : 316
Bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:55 
 
Hardtraxxer

Hard Twins schreef:
Kryptica schreef:
Luister jij enkel naar UKF Dubstep ? :P

nee xd

En speciaal voor Kryptica non ukf


damn wat is dit een lekker nummer staat vaak op repeat :bomb: :love:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Hard Twins schreef:
Kryptica schreef:
Luister jij enkel naar UKF Dubstep ? :P

nee xd

En speciaal voor Kryptica non ukf


damn wat is dit een lekker nummer staat vaak op repeat :bomb: :love:


Die is echt lekker :love:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

volgens mij moet ik vaker ook andere shit naast ukf neer pleuren xd

UKF
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de één of andere reden weet UKF mij meestal niet echt te bekoren, misschien omdat het tempo wat lager of de sounds wat minder chaotisch zijn..
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Om de één of andere reden weet UKF mij meestal niet echt te bekoren, misschien omdat het tempo wat lager of de sounds wat minder chaotisch zijn..

dat vind ik juist heerlijk :$

btw voor alle mensen die dubstep lekker vinden
DE GEILSTE PLAAT TER WERELD OP DIT MOMENT
:drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



die geiler :$
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:


die geiler :$

Circus Records de Fusion van de dubstep :drool:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
hdhessel schreef:
Flux Pavilion - I can't stop

die geiler :$

Circus Records de Fusion van de dubstep :drool:


Nicon draaide hem op Defqon, wat ging ik los :P waren net een paar vrienden aangekomen die niks met Dubstep hebben en die stonden :huh: haha, maar ik ging lekker door :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:


Hennige plaat!
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
hdhessel schreef:


Hennige plaat!


Hier kun je uren lang sex op hebben. :drool:
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:20 
 
Hardtraxxer

Iemand die de site Dub-level kend? Site is nu gehackt >.<
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
DE GEILSTE PLAAT TER WERELD OP DIT MOMENT
:drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love: :drool: :love:

Nero stelt nooit teleur! :D
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



holy fokking hell :worship: :loving: :woot: :bomb: :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vet nummer :yes:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

UKF :love: :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nieuwe ukf
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:47 
 
Hardtraxxer

haha te vette spacende clip :lol:
hier 1 van mijn favorieten :loving:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DFH schreef:
haha te vette spacende clip :lol:
hier 1 van mijn favorieten :loving:

DnB :innocent:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

drumstep
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfelgevalletje, f*ck de hokjes. Gewoon een ongelooflijk lekker nummertje :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
haha te vette spacende clip :lol:
hier 1 van mijn favorieten :loving:

Zonder twijfel voor mij ook een favoriet. Weet nou alleen niet echt of het nou een dubstep/drum'n'bass/combi -> drumstep track is..

Hij is lekker, en daar gaat het om :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
DFH schreef:
haha te vette spacende clip :lol:
hier 1 van mijn favorieten :loving:

DnB :innocent:

:nono: drum step
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feed Me is ook een koning:




Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:04 
 
Donateur

Feed Me - Jodie & Grand Theft Ecstasy zijn ook echt heel vet! Z'n DnB alias is ook hard (Spor) :)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek