Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 52  Volgende

Dubstyle?
Hell Yeah! 28%  28%  [ 88 ]
Is oke 36%  36%  [ 114 ]
Hell No! 36%  36%  [ 114 ]
Totaal aantal stemmen : 316
Bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkstep is een subgenre van Drum & Bass(Niet van Dubstep zoals de naam doet vernoemen). Is vaak de hardere/duisterdere kant van D&B.

Voorbeelden van artiesten:

Switch Technique
Forbidden Society
Donny
Current Value
Gancher
Ruin
Hidden
Eye-D
Etc.
Bericht Geplaatst op 21 jul 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

het word ook vaak in industrial frenchcore setjes gestopt !
Bericht Geplaatst op 22 jul 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Lekker hoor! :D
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:
[youtube][/youtube]

Lekker hoor! :D


Lekkere platen bij UKF heb de 2010 lijst helemaal kapot gedraaid. ^^
Bericht Geplaatst op 23 jul 2011 22:33 
 
Donateur

Bericht Geplaatst op 24 jul 2011 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

back with ukf

Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track van die app van de telefoongids.. DAMN! :love:

(L)
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 16:55 
 

Die is idd vet ja!
Bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat je naar deze eentonige pauperherrie kan luisteren hoor, mja ieder zijn smaak :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 jul 2011 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 00:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

skrillex dump






:drool: :love: :loving: (L)
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

skrillex rock n roll is geen dubstep.
deze man maakt namelijk ook electro, en daar valt die track onder.
maar maakt verder ook niet uit, die tracks is gewoon lekker
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij stond het origineel er nog niet eens op:

Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb het wel een beetje gehad met skrillex



:worship:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker







Stenchman is echt een held
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
heb het wel een beetje gehad met skrillex



:worship:

:loving:

Echte originele Dubstep + Gorestep boven alles. Begin het een beetje zat te worden de Filth step..
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:drool:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dropstep :drool:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W5WxZNIpszs
[/youtube]





vooral die laatste is echt pure sickness :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jul 2011 23:29 
 
Donateur

Damn die nummers van Shekel zijn echt vet :D Zieke shit wel wat hij maakt :P
Bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb This is Our Planet ooit eens gedraaid op een dubstep feestje. Ik heb nog nooit mensen zo hard zien gaan :P
Bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 31 jul 2011 02:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EpicMealTime dubstep

Bericht Geplaatst op 01 aug 2011 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was vrijdag bij dubdust, 2 uurtjes maar, ging wel hard.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ukf
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek