View on YouTubeTaxi wrote:Nog meer ukf spam
Related topics
- View the latest post: DUBSTEP - The Ultimate Throwback Mix by Geck-o
- View the latest post: Broken Balance - Large Industrial/Crossbreed Mix #2 (Incl D&B & Dubstep)
- View the latest post: Ran-D & Adaro - In for the Dubstep Kill (Crypsis Mashup)
- View the latest post: 22/11/14-FREAKZ-4 STAGES/TECHNO>DUBSTEP>TRANCE>HARDCORE
- View the latest post: 11/23/2013-Excess Overdrive @ Marseille - 3ROOMS/ ELECTRO ► TECHNO ► DUBSTEP ► DRUM&BASS ►HARDTECHNO ► HARDCORE
Active topics in Andere muziek
Moderators
Vind de originele Ruffneck (Flex) veel vetter, tenminste wat anders van Skrillex 
Op zich vind ik dubstep wel oké maar het gaat zo ongelofelijk snel vervelen omdat er niet echt veel variatie in zit. En dubstyle is gewoon vet. Ik zie het gewoon als Hardstyle waar je niet op kunt dansen 
Iemand nog suggesties voor nummers in dezelfde stijl als onderstaande? Ben er niet 100% van overtuigd dat 't dubstep is, maar zou niet weten waar ik 't anders kwijt moet 
View on YouTube
View on YouTube
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Dubstep geen variatie?
Ik vind dat er vaak meer variatie in zit dan hardstyle
Bananenboot wrote:Op zich vind ik dubstep wel oké maar het gaat zo ongelofelijk snel vervelen omdat er niet echt veel variatie in zit. En dubstyle is gewoon vet. Ik zie het gewoon als Hardstyle waar je niet op kunt dansen
dat is geen drum en bass dat denkt iedereen
Is dubstep met een soort happy hardcore?hdhessel wrote:dat is geen drum en bass dat denkt iedereen
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zou hier eens tussenkijken als ik jouw was:A-maze wrote:Iemand nog suggesties voor nummers in dezelfde stijl als onderstaande? Ben er niet 100% van overtuigd dat 't dubstep is, maar zou niet weten waar ik 't anders kwijt moet
View on YouTube
http://www.foolsforest.com/releases/y/
Nummers zijn gratis te downloaden overigens!
Tsjah, je kunt het ook drumstep noemenhdhessel wrote:dat is geen drum en bass dat denkt iedereen
-
A
Drumstep is ook de shit 
Over het algemeen zijn bij dubstep alle drops vaak hetzelfde. Terwijl je bij hardstyle toch vaak 1 of 2 verschillende intro's, n andere climax, soms n 2e of anticlimax plus n verschillende outtro hebt. Dus hier zit wel degelijk meer variatie in.DFH wrote:Dubstep geen variatie?Ik vind dat er vaak meer variatie in zit dan hardstyle
Bananenboot wrote:Op zich vind ik dubstep wel oké maar het gaat zo ongelofelijk snel vervelen omdat er niet echt veel variatie in zit. En dubstyle is gewoon vet. Ik zie het gewoon als Hardstyle waar je niet op kunt dansen
Daar heb ik 'm ook vandaan. Maar dit nummer vond ik redelijk one-of-a-kind, dus vandaar mijn vraagbRt_ wrote:Zou hier eens tussenkijken als ik jouw was:A-maze wrote:Iemand nog suggesties voor nummers in dezelfde stijl als onderstaande? Ben er niet 100% van overtuigd dat 't dubstep is, maar zou niet weten waar ik 't anders kwijt moet
View on YouTube
http://www.foolsforest.com/releases/y/
Nummers zijn gratis te downloaden overigens!
Ik heb mijn zomerhit te pakkenTaxi wrote:
View on YouTube
Nee.. geen dubstep voor Inemiene 
heb er al vaak geprobeerd naar te luisteren.. maar vind het niets
Ik durf bijna zeggen dat ik het haat
Ik durf bijna zeggen dat ik het haat
deze is zo tering tiefus geil
sorry voor de late ukf spam ik was een week op vakantie
View on YouTube
View on YouTube
UKF
View on YouTube
View on YouTube
Die klinkt wel nice.Hard Twins wrote:UKF
View on YouTube
Alleen volgens mij hoor ik daar samples van n oude hardstyle track.
Wise Guys volgens mij?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Luister jij enkel naar UKF Dubstep ? 
Inemiene wrote:Nee.. geen dubstep voor Inemiene
Ik durf bijna zeggen dat ik het haat![]()
dan ken jij de goeie nummers niet
hater
neeKryptica wrote:Luister jij enkel naar UKF Dubstep ?
UKF
View on YouTube
En speciaal voor Kryptica non ukf
View on YouTube