Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 22:20 

Iets in de trant van track of the week/month, maar hoe kunnen we dit realistisch maken? Omdat er ook zoveel meuk uitkomt. Tenzij iemand hier zit die zeer veel verstand van labels/artiesten in de house wereld en een beetje de meuk kan ontwijken, maar dat is dan weer subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 07:03 

Hardtraxx Veteran

beide pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 10:34 

Hardtraxx Addict

Misschien is een magazine achtig iets wel beter dan? Dat je met een paar genodigden gewoon een X aantal tracks per maand er uit pakt, en deze in een .PDFje of iets dergelijks online publiceerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 11:31 

Magazine achtig iets in de vorm van 1 keer in de zoveel tijd een topic met een opsomming van vette tracks uit een periode (+poll?)?

Zie dat mensen als teupie, mrazura, Solis en Spablauw hier regelmatig posten, dus als hun het ook een vet idee vinden kan het nog best leuk uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Opzich wel een goed plan, elke laatste week van de maand ofzo een klein overzicht met wat updates ej een pm met uitsluitend eigen tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:59 

Hardtraxx Elite

Junkenlul schreef:
teupie schreef:
Junkenlul schreef:
Maar het einde is zoek als je op 1 dag 50 releases moet luisteren waarvan er misschien 1 of 2 goed zijn.

is ook niet te doen.. ik zal j even pm sturen met wat leuk spul van de laatste 2 weken... moet je maar ff kijken wat je leuk vind! Misschien dat ik dit elke maand wel paar x doe ;)

Bedankt man, ik zo even checken en luisteren. :)

Dat klinkt wel als een vet idee. Elke week/2 weken een pack samenstellen met alle tracks erin die de moeite waard zijn. Misschien samen met alle housers hier zo doen door middel van een poll oid?

Of je kijkt een keer per maand hier :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:33 

Hardtraxxer

Rick Mitchells - JinXed
Salvatore Ganacci - Rocket Science
Fenech Soler - Magnetic (Jakob Liedholm Remix)
Ashley Wallbridge - Yin Yang

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:36 

Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
Rick Mitchells - JinXed
Salvatore Ganacci - Rocket Science
Fenech Soler - Magnetic (Jakob Liedholm Remix)
Ashley Wallbridge - Yin Yang

kende de middelste 2 niet... leuke plaatjes :thumbup:

zelf onwijs fan van bass kleph&jimi frew - gum
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 23:21 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Opzich wel een goed plan, elke laatste week van de maand ofzo een klein overzicht met wat updates ej een pm met uitsluitend eigen tracks

Ik kan ook wel helpen met overzicht. Ik volg de house en trance scene al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:28 

teupie
mrazura
Solis
Spablauw
Phase 2
(...)

Ik heb even wat mensen op een rijtje gezet die ik hier regelmatig wat zie posten. Zouden jullie het een vet idee vinden om zoiets (samen) te doen? Elke week/maand een overzicht maken (in de vorm van een topic) van alle vette house tracks van die periode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:19 

Hardtraxxer

Kan zelf ook meehelpen, ben nieuw hier maar ken bijna de gehele progressive house scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:17 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand ook of er een forum is waar house sectie groter is dan hier? En dan bedoel ik niet alleen met releases, maar ook discussies etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:24 

Hardtraxxer

teupie schreef:
Weet iemand ook of er een forum is waar house sectie groter is dan hier? En dan bedoel ik niet alleen met releases, maar ook discussies etc etc.

Ben er ook al jaar en dag op aan't wachten maar ik denk het niet; in ieder geval toch niet kwalitatief zo sterk als Hardtraxx. Misschien een suggestie aan Jor-D? Al zie ik dat eerlijk gezegd, jammer genoeg, niet snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:38 

Hardtraxxer

Persoonlijke favorieten van het moment:

En dé topper:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:12 

Hardtraxx Veteran

nee jor-d wil daar niet aan beginnen, heeft ie al vaker meegedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:32 

Hardtraxx Addict

Deenite schreef:
teupie schreef:

Ben er ook al jaar en dag op aan't wachten maar ik denk het niet; in ieder geval toch niet kwalitatief zo sterk als Hardtraxx. Misschien een suggestie aan Jor-D? Al zie ik dat eerlijk gezegd, jammer genoeg, niet snel gebeuren.

Ik zoek al jaar en dag naar een Nederlands forum over house, of iets breder: EDM. Maar ik sta er versteld van, dat het grootste EDM land (of iig house), Nederland, niet eens een 'eigen' forum heeft wat actief is en iets vergelijkbaars met Hardtraxx is. Ik geloof zeker dat hier echt wel een soort van 'markt' voor is. Misschien is het wel een idee om met een paar leden van Hardtraxx een forum op te gaan zetten? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:39 

Hardtraxxer

wvd schreef:
Deenite schreef:
teupie schreef:

Ik zoek al jaar en dag naar een Nederlands forum over house, of iets breder: EDM. Maar ik sta er versteld van, dat het grootste EDM land (of iig house), Nederland, niet eens een 'eigen' forum heeft wat actief is en iets vergelijkbaars met Hardtraxx is. Ik geloof zeker dat hier echt wel een soort van 'markt' voor is. Misschien is het wel een idee om met een paar leden van Hardtraxx een forum op te gaan zetten? ;)

Dat zal een heel lang proces worden vrees ik. Hardtraxx is er ook niet zomaar gekomen. Ik heb zelf geen tijd hiervoor, maar ik zal zeker een account aanmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:49 

Hardtraxx Addict

Stinkjanus schreef:
Dat zal een heel lang proces worden vrees ik. Hardtraxx is er ook niet zomaar gekomen. Ik heb zelf geen tijd hiervoor, maar ik zal zeker een account aanmaken.

Klopt, maar wanneer er hier genoeg belangstelling is en je het meerdere op kunt zetten is het misschien wel het proberen waard. We kunnen ook zeer klein beginnen. Het was slechts een idee, wie weet als er animo voor is heeft het misschien wel een kans tot slagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:30 

Hardtraxxer

Klinkt mij als een prima idee ,zou er ook wel aan mee willen werken. Heb alleen de kennis niet om een forum op te zetten :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:31 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Klinkt mij als een prima idee ,zou er ook wel aan mee willen werken. Heb alleen de kennis niet om een forum op te zetten :p.

same here... ou hejt niet erg vinden om donateur te worden ofzo, maar heb er geen verstand van -.-

ot. Nieuwe fedde le grand & tommy trash

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 19:56 

Hardtraxx Veteran

tiesto doet stoer over daft punk... ben het redelijk mee eens, alleen hoort het niet op deze manier

http://www.edmtunes.com/2013/06/tiesto- ... a-pioneer/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:28 

Hardtraxxer

teupie schreef:
tiesto doet stoer over daft punk... ben het redelijk mee eens, alleen hoort het niet op deze manier

http://www.edmtunes.com/2013/06/tiesto- ... a-pioneer/

@DJ_Deenite: @tiesto Try to talk to people who really understand music and ask them why they like the new daft punk album. Seriously, your last great track dates from the period of Adagio For Strings. They re-invented how music has supposed to be, not the same EDM shit over & over again.

Mijn reply op twitter. Hij heeft totaal geen recht van spreken met al die crap die hij nu uitbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat hij ineens een held is ofzo hoor(vind een track als shocker erg dik)

Toch vind ik RAM wel overrated. Het is ook gewoon een hele andere stijl dan wat tegenwoordig gezien als EDM heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:25 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Duke schreef:

same here... ou hejt niet erg vinden om donateur te worden ofzo, maar heb er geen verstand van -.-

ot. Nieuwe fedde le grand & tommy trash

Ik heb vrij veel ervaring met forum software/programmeren, dus ik zou het eventueel wel kunnen doen. Maar het liefst zou ik er nog 1 iemand bij willen hebben die ook wat taken op zich kan nemen qua forum achtergrond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:32 

Hardtraxxer

Ik snap Tiesto wel, het nieuwe Daft Punk album is toch wel het meest overhypte stukje muziek van de afgelopen 10 jaar. Het is overduidelijk dat als een andere artiest hetzelfde album had gereleased er maar weinig mensen naar hadden omgekeken. Heb nu zelfs vrienden die het zogenaamd een dik album vinden puur omdat het van Daft Punk is (terwijl ze normaal niets luisteren dat in de buurt komt van RAM).

@Deenite: Ik snap je wel, maar het argument van 'je produceert zelf alleen maar crap' vind ik een beetje makkelijk. Als je zo gaat redeneren kan je net zo goed heel het Hardtraxx forum wegdoen aangezien 98% van de leden hier ook minder produceert dan de dj's waar we allen kritiek op hebben.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek