Related topics
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #36
- View the latest post: [ELECTRO & PROGRESSIVE HOUSE] Mr. Solis - Mixxed Up #35
- View the latest post: [House/Electro/Techhouse]Clubbin'- House Yearmix 2008
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: [Progressive House] Inclusive. presented by VAIMH (Latest: 001)
Active topics in Andere muziek
Moderators
Tomorrowworld line up is ook bekend.
En heet True!teupie wrote:Avicii album 17 september. kusjes
-
S
Klote dat Wake Me Up al als single uitgebracht is, plaat wordt nu al vaak gedraaid op de nationale radio in België, ga je weer kotsbeu zijn binnenkort
...
Ja, hij is hier ook prima op dreef hoor. 
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Sinds kort helemaal weg van W&W. Wat een bazen!
Iemand die een soortgelijke artiest kent. Of een artiest met een hele aparte stijl?
Iemand die een soortgelijke artiest kent. Of een artiest met een hele aparte stijl?
ummet ozcanAndromeda wrote:Sinds kort helemaal weg van W&W. Wat een bazen!![]()
carnage is wel erg apart
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Escape is ook uit 
Wat een verkrachting zeg, hele gevoel uit het origineel is weg.
De Brennan Heart versie heeft dat wel weten te behouden imo.
Fijn dat Shogun het origineel draaide op ASOT600
-
J
Iemand een site om dit soort releases makkelijk bij te houden?
Junkenlul wrote:Iemand een site om dit soort releases makkelijk bij te houden?
http://Www.beatport.com en dan de progressive house/electro house sectie
die nieuwere? blasterjaxx - crackin klapt er goed op trouwens
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
-
J
Tering, alleen vandaag al bijna 50 nieuwe releases in de electro house sectie. Zal wel veel meuk tussen zitten.Duke wrote:Junkenlul wrote:Iemand een site om dit soort releases makkelijk bij te houden?
http://Www.beatport.com en dan de progressive house/electro house sectie.
Is er niks anders waar enkel de lekkere/kwalitatief goeie nummers worden gepost? Dit is bijna niet te doen.
-
J
Ja de nieuwe/recente plaatjes. Oudere nummers mogen natuurlijk ook.teupie wrote:die nieuwere? blasterjaxx - crackin klapt er goed op trouwens
De onbekendere nummers zijn juist vaak de betere nummers. De bekende nummers kom je vanzelf wel tegen in de top.
-
J
Maar het einde is zoek als je op 1 dag 50 releases moet luisteren waarvan er misschien 1 of 2 goed zijn.
is ook niet te doen.. ik zal j even pm sturen met wat leuk spul van de laatste 2 weken... moet je maar ff kijken wat je leuk vind! Misschien dat ik dit elke maand wel paar x doeJunkenlul wrote:Maar het einde is zoek als je op 1 dag 50 releases moet luisteren waarvan er misschien 1 of 2 goed zijn.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Als je dat doet, dan mag je het ook wel naar mij sturen. Ik zit voornamelijk bij de bovenste 20 te kijken en daar houd ik het bij. Dat terwijl er hele leuke plaatjes in de rest van die lijst staan.teupie wrote:is ook niet te doen.. ik zal j even pm sturen met wat leuk spul van de laatste 2 weken... moet je maar ff kijken wat je leuk vind! Misschien dat ik dit elke maand wel paar x doeJunkenlul wrote:Maar het einde is zoek als je op 1 dag 50 releases moet luisteren waarvan er misschien 1 of 2 goed zijn.
-
J
Bedankt man, ik zo even checken en luisteren.teupie wrote:is ook niet te doen.. ik zal j even pm sturen met wat leuk spul van de laatste 2 weken... moet je maar ff kijken wat je leuk vind! Misschien dat ik dit elke maand wel paar x doeJunkenlul wrote:Maar het einde is zoek als je op 1 dag 50 releases moet luisteren waarvan er misschien 1 of 2 goed zijn.
Dat klinkt wel als een vet idee. Elke week/2 weken een pack samenstellen met alle tracks erin die de moeite waard zijn. Misschien samen met alle housers hier zo doen door middel van een poll oid?
-
S
goed