Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:45 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Ik snap Tiesto wel, het nieuwe Daft Punk album is toch wel het meest overhypte stukje muziek van de afgelopen 10 jaar. Het is overduidelijk dat als een andere artiest hetzelfde album had gereleased er maar weinig mensen naar hadden omgekeken. Heb nu zelfs vrienden die het zogenaamd een dik album vinden puur omdat het van Daft Punk is (terwijl ze normaal niets luisteren dat in de buurt komt van RAM).

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

nieuwe dvlm wel dik :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:24 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 15:49 

Hardtraxxer

Ondanks het feit dat het album van Daft Punk vernieuwend is vind ik er geen bal aan. Ik vind alleen Get Lucky wel lekker. Ook moet ik Tiësto gelijk geven. Het is opzich wel koel als je Daft Punk luistert, dat merk ik ook aan vrienden van me.

Desondanks vind ik Alive 2007 nog steeds het beste album ooit uitgebracht. Ik had daarom ook echt gehoopt dat ze op deze tour verdere gingen. Helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:22 

Hardtraxxer

Duke schreef:
Ik snap je wel, maar het argument van 'je produceert zelf alleen maar crap' vind ik een beetje makkelijk. Als je zo gaat redeneren kan je net zo goed heel het Hardtraxx forum wegdoen aangezien 98% van de leden hier ook minder produceert dan de dj's waar we allen kritiek op hebben.

Makkelijk zou ik het zelf niet noemen. Het is gewoon een feit dat sinds zijn trance periode over is, de kwaliteit van zijn producties met grote schreden achteruit is gegaan. De diepgang van zijn vroegere sounds kan ik heden ten dage nergens meer in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:25 

Hardtraxxer

Stinkjanus schreef:
Desondanks vind ik Alive 2007 nog steeds het beste album ooit uitgebracht. Ik had daarom ook echt gehoopt dat ze op deze tour verdere gingen. Helaas...

Ik denk wel dat er enkele remixen zullen volgen van het album. Ik neem aan dat ze op tour gaan dus zullen ze de (geniale) platen van het album wel 'dansbaar' moeten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 14:30 

Hardtraxx Addict

Deenite schreef:
Duke schreef:
Ik snap je wel, maar het argument van 'je produceert zelf alleen maar crap' vind ik een beetje makkelijk. Als je zo gaat redeneren kan je net zo goed heel het Hardtraxx forum wegdoen aangezien 98% van de leden hier ook minder produceert dan de dj's waar we allen kritiek op hebben.

Makkelijk zou ik het zelf niet noemen. Het is gewoon een feit dat sinds zijn trance periode over is, de kwaliteit van zijn producties met grote schreden achteruit is gegaan. De diepgang van zijn vroegere sounds kan ik heden ten dage nergens meer in vinden.

Maar ja je eigen producties moeten geen maatstaaf zijn om je mening te mogen geven lijkt mij. Overigens zegt hij niet dat RAM een kut cd is. Hij zegt alleen dat het nu hip is Daft Punk goed te vinden en dat de cd dus overhyped is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:08 

Hardtraxxer

@Deenite ook grappig dat tiesto net doet alsof hij zelf wel goede muziek maakt. Zelf maakt hij niet eens muziek.. hij laat de meeste crap van hem door andere producers maken. De paar goeie nummers van de laatste tijd heeft showtek gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:22 

Hardtraxx Addict

Skyscraper schreef:
@Deenite ook grappig dat tiesto net doet alsof hij zelf wel goede muziek maakt. Zelf maakt hij niet eens muziek.. hij laat de meeste crap van hem door andere producers maken. De paar goeie nummers van de laatste tijd heeft showtek gemaakt.

Tiësto heeft bijna altijd gebruikt gemaakt van co-producers. Ook in zijn trancetijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:31 

Hardtraxxer

weet ik, ken persoonlijk iemand die voor hem produceerde in zijn trance tijd. Maar toen deed hij zelf ook nog iets. Nu laat hij het helemaal aan andere over
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:11 

Hardtraxx Elite

Namen een beginnende producer heb ik een vraag: weet iemand van jullie toevallig een label voor beginnende producers?

Hier de Soundcloud-pagina van de desbetreffende producer: https://soundcloud.com/djhighaltitude

Bijvoorbaat dank!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

ik zou het niet weten, maar wat ik wel weet is dat dit natuurlijk niet release waardig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:38 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
Namen een beginnende producer heb ik een vraag: weet iemand van jullie toevallig een label voor beginnende producers?

Hier de Soundcloud-pagina van de desbetreffende producer: https://soundcloud.com/djhighaltitude

Bijvoorbaat dank!

Dit is inderdaad nog niet releasewaardig zoals Teupie zegt. Verder is labels voor beginners onzin. Als je track goed is maakt het niet uit als je nog niet bekend bent voor een groot label. Als het label potentie in je ziet releasen ze het.

Aan een onbekend label heb je ook niet veel. Je moet bekendheid krijgen door middel van je producties, maar dat schiet niet op als niemand je producties hoort als ze op een onbekend label zijn uitgebracht.

Skyscraper schreef:
weet ik, ken persoonlijk iemand die voor hem produceerde in zijn trance tijd. Maar toen deed hij zelf ook nog iets. Nu laat hij het helemaal aan andere over

Ja, je had het magik groepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:13 

Hardtraxx Addict

Eigenlijk trance maar goed wel erg lekkere release op het label van W&W

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:37 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Ja, je had het magik groepje.

Ja die bedoel ik niet, die ik ken is nog voor de tijd van magik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:38 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 18:04 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
ik zou het niet weten, maar wat ik wel weet is dat dit natuurlijk niet release waardig is.

Vergeleken met dit: http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/ymeth-everywhere-feat-ly-rics-official-video-t37198.html, vind ik dat van de desbetreffende beginnende producer wel releasewaardig. Om maar even een vergelijking te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 20:38 

Hardtraxx Veteran

nee het is beide ver ondermaats. Als je dat zelf niet hoort moet je gewoon stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:32 

Hardtraxx Addict

JeftaElachouri schreef:
teupie schreef:

Vergeleken met dit: http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/ymeth-everywhere-feat-ly-rics-official-video-t37198.html, vind ik dat van de desbetreffende beginnende producer wel releasewaardig. Om maar even een vergelijking te maken.

Een plaat is dus release waardig omdat er nog slechtere platen zijn uitgebracht? Dat gaat nergens over natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

Die paris blohm is me toch een schijf, heerlijk!

Bij wish is die plaat van: "ten nine eight seven six five four three two are you ready?" wel 3 keer gedraaid dit weekend, weet iemand hoe die plaat heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

jaaa en ik heb m even zoeken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 19:47 

Hardtraxx Veteran

nieuwe plaat op het nieuwe label van joeysuki

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 21:20 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Bij wish is die plaat van: "ten nine eight seven six five four three two are you ready?" wel 3 keer gedraaid dit weekend, weet iemand hoe die plaat heet?

http://vimeo.com/56672075 vanaf 2:27

Nicky Romero draait de vocals daar vaker van samen met Nicky Romero feat. Krewella – Legacy (Save My Life) (misschien zoek je die wel?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

in t house nummer zegt ie toch... 'so come on, are u ready'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

heeft ff geduurd maar hier nu ook info over

krijgen een lekker dagje 15 juli.

Deze, nieuwe m-3ox, nieuwe henry fong
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek