Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:55 
 

dawasiknie schreef:
Dit was voorlopig het laatste indoor techno feest voor mij, hoe in godsnaam kunnen mensen dit nog leuk vinden na zoveel uur. Ik heb tussen 1 en 6 letterlijk 5 uur lang het zelfde nummer gehoord...

Locatie is wel heel vet, maar ik werd helemaal gestoord van die monotone en inhoudsloze muziek. Alleen Karenn vond ik nog wel leuk, dat was net ff wat anders dan de rest.


Dakpan, ik bedoel natuurlijk jouw dawasiknie.

Maar het vdk gehalte lag echt torenhoog. Nog nooit een evenement meegemaakt waar ik het idee van heb dat werkelijk iedereen van de bak af was. Hitte was eigenlijk ook niet te harden, werd na een tijdje gelukkig wel minder.

Len Faki was leuk ja, werd vanaf het begin al retehard gedraaid, wat opbouw was welkom geweest.

Kepro schreef:
The Skribbler schreef:
Ja ik las het. Het vdk gehalte was deze editie wel echt veel hoger dan op mijn voorgaande awake/technofeesten trouwens. Heeft met ADE te maken, denk ik...?

En ik bedoel idd Rough 2. OMG wat een plaat zeg... :loving:


Iedereen is met techno van de kaart. Maakt niet uit wanneer of waar je bent.


Dat bordje "HARD DRUGS ZIJN VERBODEN" bij de ingang deed't 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
The Skribbler schreef:
Ja ik las het. Het vdk gehalte was deze editie wel echt veel hoger dan op mijn voorgaande awake/technofeesten trouwens. Heeft met ADE te maken, denk ik...?

En ik bedoel idd Rough 2. OMG wat een plaat zeg... :loving:


Iedereen is met techno van de kaart. Maakt niet uit wanneer of waar je bent.

Weet ik wel, maar meestal zijn de meeste mensen gewoon 'beetje' van de kaart, maar nu zaterdag zag ik echt veel mensen die volledig de weg kwijt waren, extreme kaakschaatsers, extreem grote ogen, hele tijd over hun lippen likken, dat soort werk. Bij de meeste technofeestjes (waar ik ben geweest tenminste) was dat niet zo extreem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Moment van Rough 2 :D

Goed feestje gehad, Karenn set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het duidelijk minder als op hardstyle / raw hardstyle evenemten. Niet zozeer in procenten wel/niet maar meer recreatief of gewoon alleen voor de pillen naar een feest. Echt een enkeling was ver heen, waar een hangar op q-base 80% mee gevuld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:


Moment van Rough 2 :D

Goed feestje gehad, Karenn set van de avond.


Wat een plaat zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Vond het duidelijk minder als op hardstyle / raw hardstyle evenemten. Niet zozeer in procenten wel/niet maar meer recreatief of gewoon alleen voor de pillen naar een feest. Echt een enkeling was ver heen, waar een hangar op q-base 80% mee gevuld is.

Moet je nagaan, dat ik het voor een technofeest echt bizar vond. Normaal zijn het voor mij gevoel meer mensen die er wel een beetje maat in weten te houden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het echt een heel tof feest, met name door de locatie en de show. Vet om die filmpjes terug te zien :D . De muziek deed het 'm helaas niet voor mij, was er na een tijdje ook wel klaar mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jordi schreef:
Vond het duidelijk minder als op hardstyle / raw hardstyle evenemten. Niet zozeer in procenten wel/niet maar meer recreatief of gewoon alleen voor de pillen naar een feest. Echt een enkeling was ver heen, waar een hangar op q-base 80% mee gevuld is.

Moet je nagaan, dat ik het voor een technofeest echt bizar vond. Normaal zijn het voor mij gevoel meer mensen die er wel een beetje maat in weten te houden...

Voor mij was dit de tweede Awakenings op een rij (UK special) waarbij ik het gevoel had de enige nuchtere persoon in de zaal te zijn :P Overigens is dat inderdaad bij Techno een stuk beter te doen gezien minder mensen zo hard naar de klote zijn, maar Awakenings springt er toch iedere keer wel bovenuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donderdag op drumcode was het ook echt erg qua vdk-gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja.. Eerlijk is eerlijk. Gashouder is gewoon een super trip locatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Tja.. Eerlijk is eerlijk. Gashouder is gewoon een super trip locatie :P


Zeg dat wel :woot:

Lijkt me zelf alleen niet fijn voor pillen, waar iedereen ook aan zit, omdat het zo verdomd heet is. Maakt het ook meteen veel en veel slechter voor je helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is waar, ik had het met trippend al tyfusheet, moet je nagaan als je xtc op hebt... :/
Jordi schreef:
Tja.. Eerlijk is eerlijk. Gashouder is gewoon een super trip locatie :P

Jij bedoelt iets anders met trippen dan James volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:24 
 
Hardtraxx Elite

Was vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja. Ik wil terug :( DVS1, Len Faki, Karenn en AnD eindbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 19:59 
 

The Skribbler schreef:
Ja dat is waar, ik had het met trippend al tyfusheet, moet je nagaan als je xtc op hebt... :/


Met XTC op heb je het wel heet, maar voel je het niet hé :).

Dus na een tijdje vond ik het met de temperatuur gevoelsmatig wel meevallen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Met XTC op heb je het wel heet, maar voel je het niet hé :).


Sloopt wel je hersenen en achteraf voel je dat denk ik wel. Er is een sterk vermoeden dat het overgrote deel van de schade van MDMA te danken is aan de hoge hersentemperatuur tijdens het gebruik. Koel je je hoofd goed af, zou je de schade kunnen minimaliseren. Sta je in de gashouder, naja, je raadt het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wist niet dat hier een topic voor was, maar wat een vet feest was dit! Speedy J was wel beetje inkakkertje zo midden in de nacht.... Ik vond Nina juist best wel fijn om er in te komen, alleen was het technisch niet echt hoogstaand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt incidenteel. Nina kan normaal wel supergoed draaien. Had begrepen dat de gewichtjes van haar turntables niet goed stonden ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Dit was echt incidenteel. Nina kan normaal wel supergoed draaien. Had begrepen dat de gewichtjes van haar turntables niet goed stonden ofzo?

Ja dat had ik ook begrepen, maar ik had ook begrepen dat je dan dus echt een pannenkoek bent aangezien je die gewichtjes zelf kan/moet verstellen zodat de arm een gewicht heeft wat jij fijn vindt. Dat hoor je te weten als je met vinyl draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Dit was echt incidenteel. Nina kan normaal wel supergoed draaien. Had begrepen dat de gewichtjes van haar turntables niet goed stonden ofzo?


3 keer meegemaakt, 3 keer kut.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek