Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jawel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig t/m Karenn denk, anders wordt het wel heeeeul laat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes dansen :yay: Enorm veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaat er als after meenaar https://partyflock.nl/party/273864:sub-Merged-ADE-2014 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, ik heb hier toch wel zo godsgruwelijk veel zin in... Vanaf Len Faki wordt het echt zo 1000% genieten, en dat is eigenlijk alleen omdat ik weinig ken van Nina Kraviz en DVS1, met een beetje mazzel wordt dat al helemaal geweldig. Godverdomme 2e keer Karenn live zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AnD wordt raggen ! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin begint toch wel te komen, maar er echt op verheugen, nee dat (nog) niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste techno feest. Volgens mij wel een goeie gekozen als ik alles zo lees :D Heb er ook zin in! Wordt gezellig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij nader inzien heb ik mijn ticket te koop gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even een uurtje tukken, brocolli met fruitsalade eten (en visje) , richting Amsterdam en gassen maar ! Zin in :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Bij nader inzien heb ik mijn ticket te koop gezet.


Najaaaaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:38 
 

Leuke nieuwe ervaring. Dakpan nog tegen het lijf gelopen, je zag er genietend uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal :worship: !

DVS1 , Karenn en AnD, wat een sets !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HOLY SHIT WAT EEN FEEST :loving: Enige echte nadeel imo was toch wel de warmte. DVS1 beukte al verrassend hard, tijdens Kraviz even in de chill out gezeten, Len Faki wist ik niet goed wat ik moest verwachten maar ook dat ging gewoon kneiterhard, Speedy was gewoon Speedy, Karenn zoals verwacht gewoon echt echat echt heel erg vet, en heerlijk af mogen sluiten met het keiharde geweld van AnD. Gruwelijk :love:
stefaneke schreef:
Leuke nieuwe ervaring. Dakpan nog tegen het lijf gelopen

Was die er dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een fucking bruut feest zeg :love: . Eerste keer Gashouder, dikke locatie. Alleen was de hitte wel echt teveel van het goede, tering. Karenn, Faki en AnD!­ Man man wat een geweld.­ Speedy vond ik op sommige momenten tegenvallen helaas, nog nooit eerder gehad bij deze baas.­ Wel dikke plus voor hem dat ie UVB - Mixtion draaide, dikkkk. Nina snapte niet waar ze mee bezig was, aanfluiting van een set. Ja dit is er een voor in de boeken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:48 
 

Dakpan schreef:
Haha nope.


Ah correctie dan, iig een hardtraxx'er ofzo. Ik houd t allemaal niet meer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Speedy vond ik op sommige momenten tegenvallen helaas, nog nooit eerder gehad bij deze baas.­ Nina snapte niet waar ze mee bezig was, aanfluiting van een set. Ja dit is er een voor in de boeken. :D

Mee eens. Ik las dat Nina met alleen vinyl draaide, en dat ze dus de gewichtjes van de 'armen' niet goed had ingesteld... sorry, maar dit weet je toch als je met vinyl draait?

Bij Speedy J had ik af en toe wel het gevoel dat er iets meer variatie in mocht. Was zeker een leuke set, maar heb beter van hem gehoord... Len Faki was echt 1000% genieten (die ene rare, experimentele plaat op 10 minuten voor het einde, nog nooit zo'n ziek samenspel van beeld en geluid gezien op een feest... samen met Jeroen goed van genoten <3 ) Karenn was echt bizar, gunde het publiek geen moment van rust, gewoon keihard doorraggen. Heerlijk feest gehad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Karenn echt m'n verwachtingen waargemaakt inderdaad, pfoeeee. En met die experimentele plaat van Faki, bedoel je toevallig deze?



Draaide Faki tegen het einde van zijn set en met de visuals et cetera was dit echt genieten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup dat was hem. Bizar.
copypaste van partyflock:
het was mijn eerste keer gashouder/awakenings/überhaupt een techno feest, maar wat heb ik genten zeg. Nog nooit in mijn "feestcarrière" zulke epische visuals waar mogen nemen. Ook het feit dat het opbouwde, en dat er ongeveer elk uur een nieuw element bijkwam was heel vet. Dit in combinatie met bizarre setjes was magnifiek. DVS1 ramde al vrij vlot door en de dj's die volgde gingen daar allemaal in mee. Jammer van het mixwerk van nina, de platenkeuze was wel tof. Wat al eerder gezegd is, Len faki die Tessela - Rough 2 draaide, met wat er toen met de stage en visuals gebeurde behoord tot een van mijn hoogtepunten qua feestmomenten ooit.
Puur naar het muzieke aspect gekeken spande Karenn de troon. Wat die allemaal live creeërde was heel uniek om mee te maken. AnD was gewoon sloopwerk. Na een kwartier al op 142 bpm draaien :lol: Toen eigenlijk al te gesloopt om nog los te gaan. Daarom kwartier voor tijd weggegaan.
Heb me echt verbaast van de hardheid van deze muziek. Ik weet, dit is wel op het randje van het genre maar had me dit live niet voor kunnen stellen. Keer op keer met open mond en handen in het haren geluisterd wat voor dikke kicks er om mijn oren vlogen. Ben helemaal verkocht van deze muziek en locatie. Wat een nacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit was voorlopig het laatste indoor techno feest voor mij, hoe in godsnaam kunnen mensen dit nog leuk vinden na zoveel uur. Ik heb tussen 1 en 6 letterlijk 5 uur lang het zelfde nummer gehoord...

Locatie is wel heel vet, maar ik werd helemaal gestoord van die monotone en inhoudsloze muziek. Alleen Karenn vond ik nog wel leuk, dat was net ff wat anders dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Der is ook iemand overleden tijdens deze editie van Awake :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik las het. Het vdk gehalte was deze editie wel echt veel hoger dan op mijn voorgaande awake/technofeesten trouwens. Heeft met ADE te maken, denk ik...?

En ik bedoel idd Rough 2. OMG wat een plaat zeg... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja ik las het. Het vdk gehalte was deze editie wel echt veel hoger dan op mijn voorgaande awake/technofeesten trouwens. Heeft met ADE te maken, denk ik...?

En ik bedoel idd Rough 2. OMG wat een plaat zeg... :loving:


Iedereen is met techno van de kaart. Maakt niet uit wanneer of waar je bent.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek