Jup dat was hem. Bizar.
copypaste van partyflock:
het was mijn eerste keer gashouder/awakenings/überhaupt een techno feest, maar wat heb ik genten zeg. Nog nooit in mijn "feestcarrière" zulke epische visuals waar mogen nemen. Ook het feit dat het opbouwde, en dat er ongeveer elk uur een nieuw element bijkwam was heel vet. Dit in combinatie met bizarre setjes was magnifiek. DVS1 ramde al vrij vlot door en de dj's die volgde gingen daar allemaal in mee. Jammer van het mixwerk van nina, de platenkeuze was wel tof. Wat al eerder gezegd is, Len faki die Tessela - Rough 2 draaide, met wat er toen met de stage en visuals gebeurde behoord tot een van mijn hoogtepunten qua feestmomenten ooit.
Puur naar het muzieke aspect gekeken spande Karenn de troon. Wat die allemaal live creeërde was heel uniek om mee te maken. AnD was gewoon sloopwerk. Na een kwartier al op 142 bpm draaien

Toen eigenlijk al te gesloopt om nog los te gaan. Daarom kwartier voor tijd weggegaan.
Heb me echt verbaast van de hardheid van deze muziek. Ik weet, dit is wel op het randje van het genre maar had me dit live niet voor kunnen stellen. Keer op keer met open mond en handen in het haren geluisterd wat voor dikke kicks er om mijn oren vlogen. Ben helemaal verkocht van deze muziek en locatie. Wat een nacht