Zaterdag 28 december 2013
22:00 - 07:00
Westergasfabriek, Gashouder
Amsterdam
Genres: hardtechno, techno
Prijs: € 37,50
Line-up
Daniela Haverbeck
Fatima Hajji
Fernanda Martins & Candy Cox aka Pink Noise
Klaudia Gawlas
Miss Djax
Paula Cazenave

Gashouder is sowieso een vette locatie. Wordt altijd een vette show neergezet daar + dat geluidwrote:Hoorde van meer HTers dat ze (evt) gingen en vind het ook zeker hier passenkans is gister ook weer een stuk groter dat ik ga
fimpjes van de locatie zien er zwaar bruut uit trouwens.
Dat ga je niet trekken omdat de latere editie veel te langzaam qua tempo voor voor je gevoel is.wrote:Lijkt me eigenlijk ook wel een heel dik feest, alleen is de kans groot dat ik drie dagen later ook al in de Gashouder sta.. Even kijken of het uitkan.
Haha dus na Area Z kon jij op Awakefest ook geen andere tent meer in? Drie dagen lijkt me toch wel genoeg om weer even van mindset te switchen. De Straf_Werk closing (deephouse) de 30e is ook een optie, dat zou pas een leuke overgang zijn.wrote:Dat ga je niet trekken omdat de latere editie veel te langzaam qua tempo voor voor je gevoel is.wrote:Lijkt me eigenlijk ook wel een heel dik feest, alleen is de kans groot dat ik drie dagen later ook al in de Gashouder sta.. Even kijken of het uitkan.
Denk nog wel een maand. Awakenings feesten raken meestal pas 2-4 weken van te voren uitverkocht. (op Awake fest na)wrote:Ik wil hier ook graag heen samen met een maat van me. Vorig jaar was het dacht ik niet uitverkocht dacht ik? Hoe lang kan ik wachten?