ken je veel sites van professionele dj's die niet door qreative zijn gemaakt dan?wrote:vind de sites van Qreative toch nog altijd een van de beste looks hebben.
ik niet
ken je veel sites van professionele dj's die niet door qreative zijn gemaakt dan?wrote:vind de sites van Qreative toch nog altijd een van de beste looks hebben.
Stuur anders even een PM naar Brt_.wrote:De hardstyle releases lijst 2010 al niet meer is geupdate sinds mei.
Heeft iemand een goede up-to-date lijst? Mis volgens mij best wat releases tussen mei en nu...
Ik wel, volgens mij moet je jezelf wat beter verdiepen danwrote:ken je veel sites van professionele dj's die niet door qreative zijn gemaakt dan?wrote:vind de sites van Qreative toch nog altijd een van de beste looks hebben.
ik niet
Dat is geen Luna - Destroy maar Solutio (ik dus) - Devastator
Gister zijn alle 6 de finalisten op Qdance kantoor geweest. Goede presentatie gehouden maar er zaten ook andere goede en minder goede bij dus het wordt zeer spannend! Vrijdag komt de uitslag...wrote:Ik benieuwd ben of Insomnia nou al op Q-kantoor is geweest en of ze de terechte winnaar nou eindelijk eens zijn?
wrote:Dat is geen Luna - Destroy maar Solutio (ik dus) - Devastator
Maar snap wel dat je dat denkt haha
Nee nog niet, daar is nog even geduld voor hebbenwrote:En is die al gereleased? Kan niks vinden op discogs.
Wilde net zeggenwrote:Dat is geen Luna - Destroy maar Solutio (ik dus) - Devastator
Oe spannendwrote:Gister zijn alle 6 de finalisten op Qdance kantoor geweest. Goede presentatie gehouden maar er zaten ook andere goede en minder goede bij dus het wordt zeer spannend! Vrijdag komt de uitslag...
DBSTFB-Front - Inner creativity allmost done![]()
Yeah! The new DBSTF is almost finished! Reallly happy with it! We'll play it on mysteryland for the first time! Are you ready?!
De Fransen waren heel erg goed, die zijn een van de belangrijkste kanshebbers. We hebben zelf wel een goede indruk achter gelaten bij Q, hopelijk hebben we ze kunnen overtuigen dat wij de juiste mensen zijn om de stage in te vullenwrote:Gister zijn alle 6 de finalisten op Qdance kantoor geweest. Goede presentatie gehouden maar er zaten ook andere goede en minder goede bij dus het wordt zeer spannend! Vrijdag komt de uitslag...wrote:Ik benieuwd ben of Insomnia nou al op Q-kantoor is geweest en of ze de terechte winnaar nou eindelijk eens zijn?
Laat maar is snel komen die track!!! Wat een BAASwrote:Dat is geen Luna - Destroy maar Solutio (ik dus) - Devastator
Maar snap wel dat je dat denkt haha
Oké, doei!wrote:FCUTRECHT DEIS!!!!
Helemaal leip hier!!!!!
wrote:FCUTRECHT DEIS!!!!
Helemaal leip hier!!!!!
Iknow, wat een strijd in die wedstrijd heeerlijkwrote:FCUTRECHT DEIS!!!!
Helemaal leip hier!!!!!
Haha dan ben jij nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest! één groot feest hier gek!wrote:wrote:FCUTRECHT DEIS!!!!
Helemaal leip hier!!!!!
Weet jij wat echt leip zijn is?
Denk namelijk niet dat een middelmatige voetbalclub je naar zo'n niveau van extase kan tillen
Heerlijkheid!
ik vind het echt super voor fc utrecht! erg knappe overwinning!wrote:
Haha dan ben jij nog nooit naar een voetbalwedstrijd geweest! één groot feest hier gek!
Wij winnen met strijden, en zonder jodengoaltjes (neem aan dat je ajax aanhang ben, aangezien je 'middelmatige voetbalclub' in de mond durft te nemen) magoed de ajax droom is tog voorbij met deze loting, die kenne net zo goed gelijk gaan douchen...
ma idd off-topic, ma moest wel ff reageren of zo'n belachelijke comment, dus this is the end!