Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:58 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Milán schreef:
katamaran schreef:
Ben wel weer benieuwd wat hij maakt. Zatox heeft veel in huis, dat hebben we al wel gezien. :love: Maar hij moet wel varieeren in track-stijl, anders wordt het saai. -.-

Dude wtf?? :huh: Laat hem aub doorgaan met de manier van produceren waarop hij nu bezig is.. alleen maar dikke platen laatste tijd??

Anders wordt het saai...het ongeloof druist nog door mij heen..

Zatox IS ook saai, als ie zo door blijft gaan word het 13 in een dozijn
Poltergeist was nog wel te doen de rest is waardeloos

Raw Style en How Much Can You Take waren ook zeker lekkere tracks maar ze leken wel erg veel op elkaar. En inderdaad, als hij zo doorgaat begint het standaard te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:04 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:05 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
katamaran schreef:
Ben wel weer benieuwd wat hij maakt. Zatox heeft veel in huis, dat hebben we al wel gezien. :love: Maar hij moet wel varieeren in track-stijl, anders wordt het saai. -.-

Dude wtf?? :huh: Laat hem aub doorgaan met de manier van produceren waarop hij nu bezig is.. alleen maar dikke platen laatste tijd??

Anders wordt het saai...het ongeloof druist nog door mij heen..

Het is gewoon zo, Zatox maakt hele leuke platen, maar als hij door gaat met dezelfde type tracks wordt het denk ik wel saai. Ik denk dat ik dat ga vinden iig. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:07 

Hardtraxx Veteran

Vet idee van Alphaverb! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:10 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:

Dit is echt een actie van wererld klasse! Ik heb al een paar idee'tjes in mijn hoofd zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:13 

Donateur

Leuke actie! Origineel! :thumbup:

Alleen z'n uitspraak is een beetje.... vreemd... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:32 

Hardtraxx Addict

San Miquel schreef:
Leuke actie! Origineel! :thumbup:

Alleen z'n uitspraak is een beetje.... vreemd... :P

Vreemd, maar niet slecht :D

Leuk idee. Alleen denk ik dat als HHz dit gedaan had was er heel anders op gereageerd ben ik bang :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:38 

Hardtraxx Addict

Tel schreef:
wootum schreef:

Dit is echt een actie van wererld klasse! Ik heb al een paar idee'tjes in mijn hoofd zitten ;)

Zeker vet van hem, dan gaat er misschien wat minder gezeik zijn over de track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Laten we hem allemaal mailen dat hij een track moeten maken met reversed bass en een early tintje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:02 

Hardtraxx Crew

http://www.ilike.com/artist/Scantraxx/bulletins/683306280
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:22 

Hardtraxx Addict

Leuk idee, kan wel is iets cool uitkomen, of ook helemaal niet natuurlijk!
Heb ook een ideetje ingestuurd, wie weet doet ie der wat mee!

Laat maar komen Alphaverb, ik zal er bij zijn op Q-Base! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:24 

Hardtraxx Elite

Als HHZ het was geweest, had ik niet mee gedaan aan deze actie. Dit alleen omdat HHZ een ander doelgroep is dan Alphaverb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Als HHZ het was geweest, had ik niet mee gedaan aan deze actie. Dit alleen omdat HHZ een ander doelgroep is dan Alphaverb.

Kap nou eens met het onderscheid maken tussen Headhunterz en iemand anders. Dat slaat zo nergens op. Het is gewoon een tof idee, als iemand anders het had gedaan was het net zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:29 

Hardtraxx Veteran

top idee van Alphaverb! want je hoeft hier niet voor te kunnen produceren om samen met hem een track te maken. Ideeën daar het om en dat maakt het al een stuk toegankelijker. Ik ga zeker eens even goed nadenken over mijn ideale track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Khadber schreef:
Tel schreef:

Kap nou eens met het onderscheid maken tussen Headhunterz en iemand anders. Dat slaat zo nergens op. Het is gewoon een tof idee, als iemand anders het had gedaan was het net zo vet.

Helaas word zo'n actie van een HHZ toch anders opgevat door sommige mensen, dat gebeurd altijd al... mja hoge bomen vangen meer wind dusja :P

Ja inderdaad, maar laten we het niet over headhunterz hebben! Alphaverb komt met een top actie, gaan we headhunterz erbij halen.. Willem doet toch ook gewoon zijn ding, en daniel het zijne. Niemand een probleem toch :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:29 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
Khadber schreef:
Tel schreef:

Helaas word zo'n actie van een HHZ toch anders opgevat door sommige mensen, dat gebeurd altijd al... mja hoge bomen vangen meer wind dusja :P

Kom omdat "The Digital Society" bij headhunterz een andere groep mensen is dan bij alphaverb, dus je ook een heel ander resultaat kunt verwachten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Kom omdat "The Digital Society" bij headhunterz een andere groep mensen is dan bij alphaverb, dus je ook een heel ander resultaat kunt verwachten. ;)

Oh ja je hebt gelijk, dan is het idee meteen een stuk minder vet.. Of wacht.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:41 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Lyst schreef:

Oh ja je hebt gelijk, dan is het idee meteen een stuk minder vet.. Of wacht.. :')

Tja, de mensen die fan zijn van headhunterz houden van zijn soort muziek, ofwel veel melodieen, pitchkicks, breaks etc. De dingen die zij zullen aandragen zullen dan ook vaak in die richting zijn, omdat zij dat mooi vinden. Terwijl alphaverb juist meer mensen aantrekt die van het wat hardere werk houden en als die dingen mogen bepalen in een nummer, dan zal het uiteindelijk een harder nummer worden. Dat is hetzelfde als je hardtraxx of GHF een top25 allertijden laat samenstellen, er zit een totaal andere groep leden, dus krijg je ook een totaal ander resultaat. Dan kun je dat wel afdoen met een :') smiley, maar dat lijkt me in dit geval onterecht. Het idee zou van headhunterz ook goed zijn, alleen zal het resultaat zeer waarschijnlijk een stuk minder zijn (naar mijn smaak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:45 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Lyst schreef:

Tja, de mensen die fan zijn van headhunterz houden van zijn soort muziek, ofwel veel melodieen, pitchkicks, breaks etc. De dingen die zij zullen aandragen zullen dan ook vaak in die richting zijn, omdat zij dat mooi vinden. Terwijl alphaverb juist meer mensen aantrekt die van het wat hardere werk houden en als die dingen mogen bepalen in een nummer, dan zal het uiteindelijk een harder nummer worden. Dat is hetzelfde als je hardtraxx of GHF een top25 allertijden laat samenstellen, er zit een totaal andere groep leden, dus krijg je ook een totaal ander resultaat. Dan kun je dat wel afdoen met een :') smiley, maar dat lijkt me in dit geval onterecht.

De muziek die Alphaverb maakt spreekt mij totaal niet aan, en toch hou ik van 'het hardere werk'. Explain that.
Het gaat er helemaal niet om wat voor track het wordt. Het gaat er om dat hij mensen laat participeren in het produceren van een track. Het idee is leuk, maar toch zal Alphaverb de keuzes gaan maken. Voor hem zal het voornamelijk zijn om de inspiratie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:50 

Aan het typen...

Alle schapen hebben 4 poten.
Ik heb ook 4 poten, maar ben toch een paard
Explain that..

Het idee is goed (van wie dan ook) zoals ik in mijn edit al zei, maar het totaalplaatje, dus inclusief verwachtingen van het resultaat, is bij headhunterz heel anders dan bij alphaverb. Daarom is het logisch dat headhunterz dit volgens sommige mensen nooit goed kan doen, omdat de kans zeer klein is dat het resultaat hen zal bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:50 

Hardtraxx Veteran

Nogmaals: Ik word een beetje moe van het feit dat het hetzelfde IDEE (let op de caps op idee) bij artiest A wel vet is en bij artiest B niet. Het is toch gewoon een tof idee, ongeacht de uitkomst? Dat dan artiest A jou niet aantstaat doet geen afbreuk aan het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:53 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Tel schreef:

Dan lees jij de comment van tel nog maar eens, waar jij op comment, want tel heeft het hier overduidelijk ook over de verwachting van het resultaat. Daar verdedigde ik hem op. Ik/hij heb/heeft nooit gezegd dat het idee zelf bij headhunterz minder positief ontvangen zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Daar staat naar mijns inziens: als artiest B het had gedaan had ik niet meegedaan, waarom? Kun je dan je idee ineens niet meer kwijt ofzo?
Wie het organiseert is wat mij betreft compleet irrelevant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 18:59 

Aan het typen...

Daar staat, als artiest B dat had gedaan, had ik niet meegedaan, omdat de doelgroep van de artiest erg verschilt.

Conclusie: daardoor zal het eindresultaat niet binnen mijn smaak vallen, dus heeft het ook geen zin om mee te werken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Daar staat, als artiest B dat had gedaan, had ik niet meegedaan, omdat de doelgroep van de artiest erg verschilt.

Conclusie: daardoor zal het eindresultaat niet binnen mijn smaak vallen, dus heeft het ook geen zin om mee te werken ;)

Want je bent bang dat het eindresultaat je niet bevalt? Weerhoud je dat om dan maar mee te doen, want het word toch niets?
Zou dat juist de drijfveer moeten zijn om mee te doen? Gewoon om te laten zien hoe jij het graag hoort?
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen