Jor-D schreef:
tomb schreef:
Knocker schreef:
Finishing a new Ran-D & Adaro bootleg for saturday, Ran-D will play it at Decibel! Desire.. Fire.. Kill !!!
Van Ran-D zijn twitter.

Hij kan anders ook eens wat uitbrengen in plaats van steeds maar nieuwe tracks bij blijven maken.
Beter zorgen de producers gewoon dat goede tracks uitkomen, en niet half gebakken simpele meuk waar iedere keer hetzelfde trucje wordt toegepast

Dus ze mogen er best wel een tijdje over doen om het te perfectioneren hoor, niets mis mee
Ik quote even een stukje uit een interview met Promo die de spijker op z'n kop slaat:
Citaat:
Alle rauwheid en hardheid is eruit en het is een soort grote commerciële plastic massa geworden. Je luistert gewoon een uur lang naar dezelfde bassdrum! Dit heeft ook te maken met het verdwijnen van vinyl denk ik, aangezien je toen nog een klapper maakte die de plaat moest verkopen en drie tracks erbij zette om wat anders te laten horen. Nu met de digitale releases lijkt het wel of de producers elke track tot ‘de hit' willen maken met de geijkte ingrediënten.
Maar, omdat de hardstyle van tegenwoordig wat softer is, wil dat meteen zeggen dat je niet meer origineel kunt zijn? Ik bedoel, vroeger was 't niet zo commerciëel als nu, vroeger was 't ook rauwer.. maar is dat niet gewoon toeval?
Ik bedoel, is de hardstyle commercieel geworden omdat het rauwe bij de 'mainstream' er tegenwoordig uit is?