Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:10 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 21:49 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
freddyadu8 schreef:
Abyss & Judge in de studio met..

http://twitpic.com/2g45yk

lijkt wel brennan met korter haar :huh:

Dit denk ik dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:19 

Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
Timmer schreef:
freddyadu8 schreef:
Abyss & Judge in de studio met..

http://twitpic.com/2g45yk

lijkt wel brennan met korter haar :huh:

Dit denk ik dus ook.

Ja ik dacht ook meteen Brennan Heart (maar heeft volgens mij dikkere kop) of Luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:21 

Hardtraxxer

Ik dacht gelijk Frontliner te zien.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:21 

Hardtraxx Elite

Frontliner?

Edit: Struikrover was me voor... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

Knocker schreef:
Finishing a new Ran-D & Adaro bootleg for saturday, Ran-D will play it at Decibel! Desire.. Fire.. Kill !!!

Van Ran-D zijn twitter. :)
Hij kan anders ook eens wat uitbrengen in plaats van steeds maar nieuwe tracks bij blijven maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:31 

Hardtraxx Veteran

abyssjudge

Citaat:
Working overtime in the studio with @showtekmusic http://twitpic.com/2g97oi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
abyssjudge

Citaat:
Working overtime in the studio with @showtekmusic http://twitpic.com/2g97oi

*Interesse verdwenen*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 02:52 

Hardtraxx Beheerder

tomb schreef:
Knocker schreef:
Finishing a new Ran-D & Adaro bootleg for saturday, Ran-D will play it at Decibel! Desire.. Fire.. Kill !!!

Hij kan anders ook eens wat uitbrengen in plaats van steeds maar nieuwe tracks bij blijven maken.

Beter zorgen de producers gewoon dat goede tracks uitkomen, en niet half gebakken simpele meuk waar iedere keer hetzelfde trucje wordt toegepast :thumbup: Dus ze mogen er best wel een tijdje over doen om het te perfectioneren hoor, niets mis mee ^^

Ik quote even een stukje uit een interview met Promo die de spijker op z'n kop slaat:
Citaat:
Alle rauwheid en hardheid is eruit en het is een soort grote commerciële plastic massa geworden. Je luistert gewoon een uur lang naar dezelfde bassdrum! Dit heeft ook te maken met het verdwijnen van vinyl denk ik, aangezien je toen nog een klapper maakte die de plaat moest verkopen en drie tracks erbij zette om wat anders te laten horen. Nu met de digitale releases lijkt het wel of de producers elke track tot ‘de hit' willen maken met de geijkte ingrediënten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:13 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
tomb schreef:
Knocker schreef:

Beter zorgen de producers gewoon dat goede tracks uitkomen, en niet half gebakken simpele meuk waar iedere keer hetzelfde trucje wordt toegepast :thumbup: Dus ze mogen er best wel een tijdje over doen om het te perfectioneren hoor, niets mis mee ^^

Ik quote even een stukje uit een interview met Promo die de spijker op z'n kop slaat:
Citaat:
Alle rauwheid en hardheid is eruit en het is een soort grote commerciële plastic massa geworden. Je luistert gewoon een uur lang naar dezelfde bassdrum! Dit heeft ook te maken met het verdwijnen van vinyl denk ik, aangezien je toen nog een klapper maakte die de plaat moest verkopen en drie tracks erbij zette om wat anders te laten horen. Nu met de digitale releases lijkt het wel of de producers elke track tot ‘de hit' willen maken met de geijkte ingrediënten.

Maar, omdat de hardstyle van tegenwoordig wat softer is, wil dat meteen zeggen dat je niet meer origineel kunt zijn? Ik bedoel, vroeger was 't niet zo commerciëel als nu, vroeger was 't ook rauwer.. maar is dat niet gewoon toeval?

Ik bedoel, is de hardstyle commercieel geworden omdat het rauwe bij de 'mainstream' er tegenwoordig uit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

Interview Bioweapon, Bitrok and Toneshifterz:
http://www.threedworld.com.au/?p=788
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:32 

Hardtraxx Addict

the prophet & frontliner een track hebben gemaakt:

twitter the prophet
Citaat:
Think the track i've made with @djfrontliner will be a massive floorfiller! :D Keep you updated! _
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:33 

Hardtraxx Veteran

Spanjer schreef:
Ik bedoel, is de hardstyle commercieel geworden omdat het rauwe bij de 'mainstream' er tegenwoordig uit is?

Dat sowieso.

Daarom

:worship: Raw Hardstyle :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:39 

Hardtraxxer

Twitter Zatox:

So my new E.p. Is almost ready..4 tracks again!!! Its Time to' sleep for me!! Notteeeeee
about 12 hours ago via Ping.fm

Hoelang zal het deze keer duren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:54 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Twitter Zatox:

So my new E.p. Is almost ready..4 tracks again!!! Its Time to' sleep for me!! Notteeeeee
about 12 hours ago via Ping.fm

Hoelang zal het deze keer duren :D

Alweer Zatox. Laat hem weer is een keer wat onder Ironblood maken. Revolver en Scenticts (hoe je het ook schrijft:P) of Sound. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:25 

Hardtraxx Veteran

Die vent pompt er aardig wat tracks doorheen dit jaar.. hopelijk wordt het niet te veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:31 

Hardtraxx Veteran

Ben wel weer benieuwd wat hij maakt. Zatox heeft veel in huis, dat hebben we al wel gezien. :love: Maar hij moet wel varieeren in track-stijl, anders wordt het saai. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:42 

Hardtraxx Veteran

DoubleDutch schreef:
Ja, maar hoe die van da tweekaz bekken trekken en die bewegingetjes maken bij sommige deuntjes in hun tracks, die gekheid hoor je ook terugkomen in de tracks en dat vind ik geweldig aan die 2 xd

200% mee eens, toffe gasten ook, tijd mee staan praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:46 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, die Tweekaz gasten zijn geniaal. Vooral die Tweeka-TV afleveringen. Overal waar ze komen verstoppen ze Maltesers xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 12:49 

ff vraag tussendoor;
is er al meer bekend over; Angerfist - Yes ( Drokz Remix )
en over TOPDROP - achtung ( angerfist remix )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:00 

Donateur

katamaran schreef:
Ben wel weer benieuwd wat hij maakt. Zatox heeft veel in huis, dat hebben we al wel gezien. :love: Maar hij moet wel varieeren in track-stijl, anders wordt het saai. -.-

Dude wtf?? :huh: Laat hem aub doorgaan met de manier van produceren waarop hij nu bezig is.. alleen maar dikke platen laatste tijd??

Anders wordt het saai...het ongeloof druist nog door mij heen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:07 

Donateur

DarkSymphony schreef:
ff vraag tussendoor;

Nee, denk dat er binnenkort wel een remix-release komt, ook met Maniac Killa (Hellsystem remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DarkSymphony schreef:
ff vraag tussendoor;

Nee, denk dat er binnenkort wel een remix-release komt, ook met Maniac Killa (Hellsystem remix)

Nice, zijn samenwerking met T-Junction was trouwens ook wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:52 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
Interview Bioweapon, Bitrok and Toneshifterz:
http://www.threedworld.com.au/?p=788

Jezus wat een lap tekst. Als het netter was opgemaakt had ik het wel gelezen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:54 

Donateur

Milán schreef:
katamaran schreef:

Dude wtf?? :huh: Laat hem aub doorgaan met de manier van produceren waarop hij nu bezig is.. alleen maar dikke platen laatste tijd??

Anders wordt het saai...het ongeloof druist nog door mij heen..

Zatox IS ook saai, als ie zo door blijft gaan word het 13 in een dozijn
Poltergeist was nog wel te doen de rest is waardeloos
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen