Dat zeg ik niet, maar aangezien hij op deze site wel fel tegen illegaal downloaden is 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.
dit +1wrote:Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.
Daar heb je helemaal gelijk inwrote:Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.
Maar is het niet zo dat illegaal downloaden voor je zelf dan weer niet strafbaar is
Maar die nummers dan draaien weerwel ?
K probeer ook ff wat leuks neer te zetten, was niet om serieus uit te halen richting Khadber... :')wrote:Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.
Ik download ook heel veel illegaal, denk je dat ik echt het geld heb om al die nummers te kopen...
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Is hij er niet gewoon op deze site tegen omdat ze Hardtraxx anders offline kunnen halen?wrote:Dat zeg ik niet, maar aangezien hij op deze site wel fel tegen illegaal downloaden is
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
Morgen om 13:00 uur de laatste kans om alsnog kaartjes voor Decibel te bemachtigen. Lees het hele bericht op www.b2s.nl
moest dat direct 3 keer gepost worden?
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
klein foutje.wrote:moest dat direct 3 keer gepost worden?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Zo anders ik wel!wrote:Heel lekker nummer, ging er hard op!
dat weet ik niet precies, maar als hij hun geholpen heeft, dan niet bij my musicwrote:ik zet er 90% op dat ie daar heen gaatwrote:Begin 2009 hoorde ik dat shockerz bij scantraxx zou gaan... lang geleden inmiddels, vraag me af of dat nog doorgaatwrote:Scantraxx
Frontliner had hem toch ook al geholpen met een nummer?
had ik namelijk ook al gevraagd
Toneshifterz & Nitrouz een nieuwe track af hebben of is dat oud nieuws 
... Music made me do it van Ran-d wel uit komt?
maar Thorn word niet gereleased.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ran-D mag ook wel eens opschieten met Fanatics, Better on the otherside, feel my fire, under attack en struggle for existence anders.
Under Attack en Struggle moest al een tijd uit zijn, maar door gekende vertragingen etc. is die er dus nog niet. Ook is hij nog druk bezig met afstuderen, dit zou nog een 2-tal weken duren en daarna stort hij zich volledig op muziek en zullen de releases waarschijnlijk wel komen 
GEEN THORN?wrote:... Music made me do it van Ran-d wel uit komt?![]()
nu ga ik huilen...
hij zei van niet op partyflock.

Maar dus ook 2 nieuwe tracks van hun 2Hallo Joran,
the music made me do it gaan we waarschijnlijk wat aanpassen, maar het
is wel de bedoeling deze nog te releasen. Torn niet, na mijn afstuderen
ga ik met Bob weer de studio in en maken we 2 nieuwe tracks.
Grt Randy
Bob = B-Front?wrote:hij zei van niet op partyflock.Maar dus ook 2 nieuwe tracks van hun 2Hallo Joran,
Grt Randy
Helemaal correct!wrote:Bob = B-Front?wrote:hij zei van niet op partyflock.Maar dus ook 2 nieuwe tracks van hun 2Hallo Joran,
Grt Randy
Dat dus. Ik koop nu zo'n 2 jaar legaal en heb eigenlijk alle meuk van daarvoor weggedaan.wrote:Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.
oke, dat maakt het wel weer goedwrote:Maar dus ook 2 nieuwe tracks van hun 2
maar Thorn is echt een heldentrack. Echt jammer
Thorn
nouja, youtube doet ook wonderen
nouja, youtube doet ook wonderen
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
me to,, nou heb je teminste een fatsoenlijke muziek lijst staan wat echt je style is.. Bij mij dus vrijwel alleen maar harde trackswrote:Dat dus. Ik koop nu zo'n 2 jaar legaal en heb eigenlijk alle meuk van daarvoor weggedaan.wrote:Je zegt het zelf, aan illegaal downloaden heeft gedaan. Iedereen heeft toch ooit al wel is iets illegaal gedownload ? Ik kan me niet voorstellen dat al je voor het eerst op een pc kon werken en toen direct al op legale downloadsites gaat zitten en nummers kopen.