Fucking kut nieuws man... 
mcRuffian
Looking forward to do the #QlubTempo parade. The genesis of @Q_dance! And to give people a taste of an era filled with a million memories
mcRuffian
Looking forward to do the #QlubTempo parade. The genesis of @Q_dance! And to give people a taste of an era filled with a million memories
Zo, ja zeg, dat is zeker snel.. Scantraxx verkocht idd tot niet zo lang geleden alleen vinyl (tot ongeveer 1,5 jaar geleden, als ik het goed heb). Scantraxx Italy gaat volgens geruchten ook Digital Only worden, maar op dat sublabel is al ongeveer een jaar niks uitgebracht. Ik zou er ook niet van staan te kijken als A2 Records ook Digital Only gaat.. Atrocious was ook al alleen digitaal (toch?) en zo hebben ze er al meer releases gehad.wrote:Zie je hoe snel het gaat he. Scantraxx verkocht nog niet lang geleden alleen maar vinyl.wrote:Wow..!wrote:Wist je dat...Fusion stopt met vinyls persen? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/fusion-s ... inyls.html![]()
Echt niet verwacht! Ben benieuwd hoe lang Scantraxx door gaat met vinyl verkopen..
Niet dat dit mij zelf zal raken, aangezien ik toch niet met vinyl draai, maar toch..
Nu hebben ze zelfs al een digital only label (Silver) en ook Evolutionz gaat nu digitaal.
Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
hij had het over een label dat het momenteel behoorlijk druk heeft. ben benieuwd welke het gaat worden
Euh.... Scantraxx?wrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
hij had het over een label dat het momenteel behoorlijk druk heeft. ben benieuwd welke het gaat worden
Valt best tegen hoor, steeds maar 1 bekende dj op een avond.wrote:.. als je dicht bij de Time-Out woont je gebakken zit deze vakantie :O
http://partyflock.nl/location/55:Time_Out.html
Wat een programma de komende 2 maanden![]()
hoop het niet.wrote:Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
Als je pitjoen het even bevestigd?wrote:hoop het niet.wrote:Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
Kan ook DWX zijn.wrote:Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
Ja, maar wel erg toffe dj's en elke week weer van 10 tot 5.wrote:
Valt best tegen hoor, steeds maar 1 bekende dj op een avond.wrote:.. als je dicht bij de Time-Out woont je gebakken zit deze vakantie :O
Het blijft een club en geen feestwrote:Euh.... Scantraxx?wrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
Nee dat is niet zo. Daar draait een DJ ongeveer van half 1 tot half 3 volgensmij.wrote:Ja, maar wel erg toffe dj's en elke week weer van 10 tot 5.wrote:
meestal van 1 uur of half 2 tot 3 uur half 4.wrote:Nee dat is niet zo. Daar draait een DJ ongeveer van half 1 tot half 3 volgensmij.
Daar voor en er na draait DJ Pato maar die draait vooral de hitjesparade en het mixen in niet bijzonder.
Begin 2009 hoorde ik dat shockerz bij scantraxx zou gaan... lang geleden inmiddels, vraag me af of dat nog doorgaatwrote:Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
ik zet er 90% op dat ie daar heen gaatwrote:Begin 2009 hoorde ik dat shockerz bij scantraxx zou gaan... lang geleden inmiddels, vraag me af of dat nog doorgaatwrote:Scantraxxwrote:... shockerz een bekend label te pakken heeft, zo liet hij mij weten via youtube.
DMW is ook digitaalwrote:Alleen Scantraxx main label, Scantraxx Reloaded, MIDIFY zijn nog vinyl bij Scantraxx, en ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt. Italian Hardstyle gedeeltelijk vinyl dus. Verder blijven alleen de italiaanse labels, Q-dance, Hardcopy en DMW over zowat - misschien ook sommige Avio releases? Minus Is More?
Aan de andere kant bespaart het me wel wat geld :')
als je wat geld over hebt (of op mijn TU zit) kun je nieuwsgroepen nemen. dat werkt ook supergoed. genoeg om daar te vinden van alle genres...
maar als ik nummers ECHT goed vind koop ik ze ook. (euphoria pas aangeschaft)
Alleen gedeeltelijk. De meeste releases komen nog op vinyl (iig t/m Abyss & Judge - To Connect). Tenzij dat de laatste non-digital release is natuurlijk.wrote:DMW is ook digitaal
Is daar iets mis mee?wrote:Wist je dat Khadber ook aan illegaal downloaden heeft gedaan![]()
![]()
![]()
als je wat geld over hebt (of op mijn TU zit) kun je nieuwsgroepen nemen. dat werkt ook supergoed. genoeg om daar te vinden van alle genres...
maar als ik nummers ECHT goed vind koop ik ze ook. (euphoria pas aangeschaft)