Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3060, 3061, 3062, 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 10:29 

Hardtraxx Veteran

Ja, die krijgt gewoon lekker classics boekingen binnen, maar zo zijn er wel meer toch, die niks meer produceren?

Een keertje Pulse Protraction, Bring It Down, Bitcrusher, Mani-X, Nuclear Reaction, The Underground, Catchin' Up en Got To Be There naast de gebruikelijke Gold en Lost In Paradise zou leuk zijn trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2025 08:59 

Hardtraxx Veteran

^ Mogen d'r meer doen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2025 20:10 

Hardtraxx Elite

..de Code Black & The Purge collab eraan gaat komen..? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2025 14:46 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:

Is dit zo speciaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2025 15:01 

Hardtraxx Veteran

Erikk schreef:
Zaagkick schreef:

Is dit zo speciaal?

Ja die plaat is oprecht heel nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2025 18:34 

Hardtraxxer

D-Block & S-te-Fan best of 20 years vinyl https://merchandise.hardstyle.com/d-block-s-te-fan-the-best-of-vinyl-pre-order.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2025 10:10 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 21:45 

Hardtraxx Elite

y
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 08:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ben positief verrast. Leuk interview en leuke gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 11:48 

Hardtraxxer

Man teased gewoon ff een nieuw album in de laatste minuut
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2025 20:17 

Hardtraxx Veteran

The Prophet op de foto met Thomas Duddridge aka The Anarchist (RIP)
Citaat:
djtheprophet #OUTOFTHEBOX For years, Thom and me spent countless hours in the studio together, driven by the passion for music and shared love for The Harder Styles. We've created endless tracks together - some released, other shelved for various reasons. In May 2023, we unexpectedly had to say goodbye to Thom - a man of incredible talent and with a true heart for music. His influence on my sound has been undeniable. Now that I've closed the chapter of my career as a DJ and performer, the time feels right to finally share the music we made together - unreleased tracks that have stayed on the shelf for too long. There's more to come...so keep an eye out on my socials for more!

Zou In Circles o.a. dan toch nog ooit uitkomen? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 00:15 

Hardtraxx Elite

Citaat:
“TIMELESS PODCAST” Tomorrow 12:00h CEST I will launch my monthly podcast (Spotify & YouTube): TIMELESS! In this show I'll be inviting guests from the music-industry for unfiltered, honest talks about music, their career and life. No politically correct b*llshit, real talk. Expect personal anecdotes, real opinions and bold statements. TIMELESS offers listeners a unique peek behind the scenes. We won't shy away from any topic or statement.
Tomorrow we will kick off with my buddies Headhunterz and Villain! The podcast will be in Dutch, but English subs will be available as well!”

https://youtube.com/shorts/v2_3T00foqw? ... y4QVg-qoa9
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 11:19 

Hardtraxx Veteran

De droge humor van deze man :lol: Mooie vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 16:51 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Vond het heel leuk om te luisteren, heel organisch gesprek met leuke vragen vanuit Villain. Wel benieuwd hoe leuk/lang dit wordt want ik zie in Wildstylez niet echt een interviewer

En nog steeds bizar hoe 1 van de top 10 HS albums ooit (al dan niet top 5) een spontaan idee was en in 1,5 week klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 09:08 

Hardtraxx Veteran

Erg leuk om te kijken. Mooi om te zien dat Plafonddienst weer actief is, Hardstyle Gekkenhuis is een leuke podcast, en dit kan ook wel een mooie reeks worden!

Fijn dat het gewoon in het Nederlands is. Om te luisteren maar ook vooral omdat daardoor de gesprekken wat opener zijn.

Villain wil weer terug naar vroeger heb ik het idee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 10:30 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:

Vond het heel leuk om te luisteren, heel organisch gesprek met leuke vragen vanuit Villain. Wel benieuwd hoe leuk/lang dit wordt want ik zie in Wildstylez niet echt een interviewer

En nog steeds bizar hoe 1 van de top 10 HS albums ooit (al dan niet top 5) een spontaan idee was en in 1,5 week klaar

Ja vond het ook een hele boeiende podcast, vind de kijk van Headhunterz po de huidige scene ook wel heel verfrissend. Niet doen alsof er van alles mis is maar het gewoon zien voor wat het is.

Maar gok wel dat je hem binnen nu en een jaar of 2 wel weer op het podium gaat zien.

@Parvuz Dat is niet helemaal wat ik er uit opmaakte wbt Villain, hij benoemde juist meermaals dat hij alles dat nu gebeurt ook gewoon dik vind, alleen dat hij een beetje een bepaalde stijl mist die minder vertegenwoordigd is. Vind dat een prima manier om het te bekijken. Vind genoeg dingen vet wat er nu gedaan wordt, maar er is zeker ruimte voor meer "zoals vroeger".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2025 14:18 

Hardtraxx Veteran

https://open.spotify.com/playlist/4FDBW ... 9e08aQXO2A

Spotify lijstje als warm-up richting de Orange op Defqon ^^

Ohja, als je dit vet vindt: hardtrance/defqon-orange-tributes-t83607.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 11:48 

Hardtraxxer

De Limitless podcast, hier kan ik uren naar luisteren naar die gasten! Mooie verhalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2025 13:07 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
De Limitless podcast, hier kan ik uren naar luisteren naar die gasten! Mooie verhalen :worship:

Ik gok dat je Timeless bedoelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2025 12:49 

Hardtraxx Veteran

Mad Dog volgende week weer met een Downtempo achtige 7-tracker EP komt :thumbsup:
En de 22e iets met een korte film wordt uitgebracht die zich afspeelt in een club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2025 16:20 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
HardDB schreef:

Ik gok dat je Timeless bedoelt ;)

Die ja! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 01:43 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2025 23:10 

Hardtraxxer

Partij die o.a Defqon, zwarte cross, mystery land etc heeft overgenomen komt slecht in het nieuws….

dj’s boycotten de partij al op sommige Engelse festivals: https://nos.nl/l/2568121
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 08:38 

Hardtraxxer

HardDB schreef:
dj’s boycotten de partij al op sommige Engelse festivals

"Ook hebben enkele dj's hun optreden op het festival geannuleerd. Het Rotterdamse dj-duo Animistic Beliefs en Jeisson Drenth was een van de eersten die zich terugtrokken van Sónar."

Ja precies ja, grote namen! :P Maar nee gekheid snap de eventuele ophef wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 14:49 

Hardtraxx Veteran

Aha, hadden we hier eerder al niet gezegd dat het bij KKR enkel om de $$$ gaat en dat er vroeg of laat altijd gezeik ontstaat. Zie hier. Best bijzonder dat de afzonderlijke bedrijfsonderdelen zich uitspreken tegen de eigenaar.
Vorige  1 ... 3060, 3061, 3062, 3063, 3064, 3065, 3066, 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen