Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3059, 3060, 3061, 3062, 3063, 3064, 3065 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 10:33 

Artiest

Ze zouden bij streaming platformen ook een soort quality control moeten hebben, tegenwoordig kan iedereen iets op spotify knallen doormiddel van bijvoorbeeld een Distrokid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 11:02 

Hardtraxx Veteran

Retaliation schreef:
Ze zouden bij streaming platformen ook een soort quality control moeten hebben, tegenwoordig kan iedereen iets op spotify knallen doormiddel van bijvoorbeeld een Distrokid.

Ik stel voor dat Hardtraxx solliciteert bij Spotify want of het kwaliteit is of niet: Dat bepalen wij wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 11:41 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Nuracore schreef:
Pipa schreef:
Ik snap ze wel, de scène is kapot geëvolueerd. Voor mijn gevoel is er nog maar een handvol raw artiesten over die nog kunnen meekomen met hun eigen ding te doen.

NIeuwe tijden, nieuwe generatie toch? Dit is niet anders dan 15 jaar geleden.

Er wordt hedendaags VEEL meer gereleaset(mooi woord) dan 15 jaar geleden, en dan vooral veel troep.
Bedoel kijk naar wat alleen vandaag uitgekomen is:

https://releasehardstyle.nl/releases/

Dat zijn bijna 25 platen, zoveel werden er in die tijd bijna per maand released..

Grappig dat mijn site hier gedropt word :lol: en ja eens. Het maken van muziek met de komst van samplepacks en AI is een stuk toegankelijker. Ook is er niet echt meer een curator of een tussenpersoon nodig om je eigen muziek uit te brengen. Nieuwe tijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 12:18 

Hardtraxx Veteran

Muziek waar vraag naar is vind altijd wel zijn weg, dat geldt ook voor wat als meuk wordt bestempeld door gatekeepers. Mensen hebben gewoon niet altijd behoefte aan authentieke, complexe en integere arrangementen, en vinden het prima om mee te zingen dat ze een lamp uit de jaren 70 zijn waarvan de stekker los zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2025 13:20 

Artiest

ErikZ schreef:
Retaliation schreef:

Ik stel voor dat Hardtraxx solliciteert bij Spotify want of het kwaliteit is of niet: Dat bepalen wij wel!

Traag, hard of snel, de kwaliteit die bepalen wij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2025 12:22 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nuracore schreef:
Pipa schreef:
Ik snap ze wel, de scène is kapot geëvolueerd. Voor mijn gevoel is er nog maar een handvol raw artiesten over die nog kunnen meekomen met hun eigen ding te doen.

NIeuwe tijden, nieuwe generatie toch? Dit is niet anders dan 15 jaar geleden.

Er wordt hedendaags VEEL meer gereleaset(mooi woord) dan 15 jaar geleden, en dan vooral veel troep.
Bedoel kijk naar wat alleen vandaag uitgekomen is:

https://releasehardstyle.nl/releases/

Dat zijn bijna 25 platen, zoveel werden er in die tijd bijna per maand released..

Grappig dat mijn site hier gedropt word :lol: en ja eens. Het maken van muziek met de komst van samplepacks en AI is een stuk toegankelijker. Ook is er niet echt meer een curator of een tussenpersoon nodig om je eigen muziek uit te brengen. Nieuwe tijden :P[/quote]

Oh props voor jou bro , overzichtelijke site!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2025 16:40 

Hardtraxx Veteran

Phuture Noize album genaamd 'open heart surgery' komt eind 2025.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2025 22:10 

Hardtraxxer

Als Physika z'n afscheid net zo gaat uitmelken als Frequencerz kunnen we nog mooi 55 setjes van hem meepakken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2025 16:33 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 13:10 

Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Als Physika z'n afscheid net zo gaat uitmelken als Frequencerz kunnen we nog mooi 55 setjes van hem meepakken :thumbsup:

Ik hoop het. Zei vorige week nog tegen een vriend ik heb Physika ook al een tijdje niet zien draaien. En Bam 2 dagen erna dat bericht. :cry: Wel jammer 3 DJs in een week die er mee stoppen die ik juist heel goed vind. (Invector, Physika en Kronoz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 14:43 

Hardtraxx Veteran

Hoe kom je er bij dat Kronos gaat stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 15:01 

Hardtraxxer

Staat niet expliciet dat hij stopt. Maar zo vatte ik het wel op, al helemaal hoe iedereen daar reageert waaronder Rooler en Noiseshock
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... of_kronos/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 15:04 

Hardtraxx Elite

Hoe rooler reageert is juist sarcastisch, denk dat ie AR gaat joinen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 16:34 

Hardtraxxer

Op die manier had ik hem niet gelezen maar nu je het zegt kan je daar wel gelijk in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 19:54 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hoe kom je er bij dat Kronos gaat stoppen?
Kickzaag schreef:
joostmakaay schreef:

Ik hoop het. Zei vorige week nog tegen een vriend ik heb Physika ook al een tijdje niet zien draaien. En Bam 2 dagen erna dat bericht. :cry: Wel jammer 3 DJs in een week die er mee stoppen die ik juist heel goed vind. (Invector, Physika en Kronoz)

https://www.instagram.com/reel/DIg84IMtOu_/?igsh=dXBlOWdjbTlrbHhy

Start zijn eigen label: Kryptonite Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 09:02 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Ik dacht: ik geef het eens een kans. Vervolgens een bouncy uptempo setje aangezet en godver: ik vind het nog leuk ook. Ik schaam me bijna om het toe te geven maar ik heb vanmorgen in de gym gewoon staan feeste op zo'n setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 10:40 

Hardtraxx Veteran

Welkom bij de scene, Reem. Fidens @ de yellow it is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 10:50 

Hardtraxx Veteran

Deal! Als ik de line-up zo eens bekijk (ik ben er dus totaal niet in thuis...) kan ik daar vrijdag wel lekker feeste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 11:16 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Deal! Als ik de line-up zo eens bekijk (ik ben er dus totaal niet in thuis...) kan ik daar vrijdag wel lekker feeste?

Op zaterdag bij onze Unlocked natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2025 07:30 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Remi schreef:

Op zaterdag bij onze Unlocked natuurlijk

We zijn er gab. Oja kom ook ff langs de Orange om de dag te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 10:42 

Hardtraxxer

Was wel aardig chaos geweest zeg bij Gearbox feest in Australië. Gevaarlijk ook wel als ik zo door de reacties lees :huh:

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/1k2wufj/can_anybody_tell_me_whats_happening_at_gearbox/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 14:06 

Hardtraxx Veteran

High Voltage schreef:
To all my fans, fellow artists, and the Hardstyle community. After an incredible journey, I want to officially announce that my Hardstyle act High Voltage will cease to exist.
This hasn’t been an easy decision, but it’s one that feels necessary and honest. Life has become extremely full with other projects and I’ve reached a point where I simply don’t feel the same connection to this project anymore. And if there’s one thing I’ve learned over the years, it’s that music should always come from a place of genuine passion and fire. When that fire changes, it’s time to react. Over the years, I’ve had the privilege of collaborating with some of the biggest names in Hardstyle: Radical Redemption, Warface, D-Block & S-te-Fan, Crypsis, D-Sturb, Chain Reaction, Endymion, Digital Punk, and many others. These artists have not only been collaborators, but inspirations. Together, we created tracks and moments I’ll never forget.
I’ve stood on some of the most legendary stages in our scene: Defqon.1, Supremacy, and so many other unforgettable festivals and events. Every show, every crowd, every blast of bass has been a reminder of how powerful and united this scene is. Those moments on stage, feeling the energy of thousands of you connecting through the music, were truly magic.
To the Hardstyle community: thank you. Your passion and energy have kept me going through it all. Whether you supported me from day one, or discovered my music along the way, you’ve been the fuel behind High Voltage. Your support means more than I can ever express in words.
A special thank you to @minusismore and all the artists connected to the label. You gave me the creative freedom to explore, grow, and push boundaries without compromise and I’ll always be grateful for it. And of course, much love and respect to the amazing team at @mostwanted.dj : thank you for always having my back, and for helping bring High Voltage to the big stages. Your professionalism and passion made a huge difference in my journey.

For now, I’m stepping away from the stage. Who knows, maybe one day, I’ll drop new tunes.

A thank you. For the music, for the memories.

HV ⚡️
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2025 16:03 

Hardtraxxer

Zonde, maar begrijpelijk. Ik had trouwens een dergelijk bericht al veel eerder van Max Enforcer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2025 16:08 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Zonde, maar begrijpelijk. Ik had trouwens een dergelijk bericht al veel eerder van Max Enforcer verwacht.

Vergelijk de Partyflock agenda's eens zou ik zeggen, High Voltage heeft vorig jaar 2 boekingen gehad, 2023 geen, 2022 ook maar 3.

Z'n agenda als Nosferatu staat echter wel lekker vol gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2025 10:24 

Hardtraxxer

True, maar wat doet Max Enforcer nog in de studio dan? Of teert die op setjes met Gold en Lost in Paradise?
Vorige  1 ... 3059, 3060, 3061, 3062, 3063, 3064, 3065 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen