Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3028, 3029, 3030, 3031, 3032, 3033, 3034 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 18:13 
 
Donateur

Ik vraag me af waarom het alles of niets moet zijn. Waarom zou je het aantal optredens niet kunnen halveren of maar een kwart ervan gaan doen? Er zijn zoveel artiesten die het leven zwaar vinden door het optreden en reizen. Waarom niet de touwtjes in eigen handen nemen en de hoeveelheid/belasting afstemmen op je draagkracht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 20:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat boekingskantoren vaak alles uit je willen trekken, anders werken ze ook niet met je. Ook als je voor jezelf bezig gaat zijn feesten minder geneigd je te boeken, zeker voor feesten die gelieerd zijn met bepaalde boekingsagencies.

Nu is Headhunterz groot zat, maar er zijn meerdere namen compleet geblockt doordat ze anders of minder wouden, Dark Pact, Radical, Frontliner, Brennan Heart en genoeg anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 20:53 
 
Hardtraxxer

Headhunterz heeft mijn leven bepaald. Door zijn muziek ben ik naar al die hardstyle feesten gegaan sinds 2008.
Daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Laatste jaren kon zijn muziek mij niet meer bekoren en daardoor ben ik hier minder rouwig om.

Ik wens hem al het beste en als dat over 4 naar weer een comeback is dan sta ik weer vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem ook aan dat Heady zijn schaapjes wel aardig op het droge heeft, want in principe gaat die natuurlijk een soort van met pensioen. Er even van uitgaande dat je met boekingen de meeste knaakjes pakt.
Leuk om muziek uit te brengen, maar je moet toch aardig wat Spotify hits binnen harken wil dit rendabel zijn lijkt mij? En van de digitale verkoop wordt je ook niet rijk in een downloadgeneratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, als je zag dat zijn nieuwe track met Vertile als 500.000 streams had gepakt dan verdien je daar alsnog een leuk zakcentje mee. Als ik het even opzoek op Google verdien je met 1.000.000 streams 3 a 4 duizend euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 11:48 
 
Donateur

Broken Balance schreef:
Omdat boekingskantoren vaak alles uit je willen trekken, anders werken ze ook niet met je. Ook als je voor jezelf bezig gaat zijn feesten minder geneigd je te boeken, zeker voor feesten die gelieerd zijn met bepaalde boekingsagencies.

Nu is Headhunterz groot zat, maar er zijn meerdere namen compleet geblockt doordat ze anders of minder wouden, Dark Pact, Radical, Frontliner, Brennan Heart en genoeg anderen.


Ja, die snap ik. Thanks! Ik denk inderdaad ook dat HHZ groot genoeg is om het meer zelf te bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nou, als je zag dat zijn nieuwe track met Vertile als 500.000 streams had gepakt dan verdien je daar alsnog een leuk zakcentje mee. Als ik het even opzoek op Google verdien je met 1.000.000 streams 3 a 4 duizend euro.

True, maar ik denk dat hij per boeking wel iets meer pakt dan 3 a 4 duizend euro :x

Anyway, hij zal het vast goed uit kunnen zingen, het is hem gegund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nou, als je zag dat zijn nieuwe track met Vertile als 500.000 streams had gepakt dan verdien je daar alsnog een leuk zakcentje mee. Als ik het even opzoek op Google verdien je met 1.000.000 streams 3 a 4 duizend euro.


4 duizend euro wat onder 4 partijen verdeeld moet worden bij een plaat als Lost Without You. (Q-Dance, Vertile, Sian Evans, HHZ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duizendje voor een plaat is alsnog niet mis hoor.
En de verdeling zal wel anders liggen en niet 25%
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar er zijn meerdere namen compleet geblockt doordat ze anders of minder wouden, Dark Pact, Radical, Frontliner, Brennan Heart en genoeg anderen.


DBSTF 10 jaar terug.

roy_ schreef:
4 duizend euro wat onder 4 partijen verdeeld moet worden bij een plaat als Lost Without You. (Q-Dance, Vertile, Sian Evans, HHZ)


Wat je krijgt uitgekeerd is ook weer afhankelijk van waar je streams vandaan komen. Als je vooral veel streams hebt uit landen waar ze minder betalen voor een streaming abonnement krijg je ook minder uitgekeerd. Lijkt me bij internationale artiesten als een HHZ wel aan de orde.

Dat en de belasting die er nog af gaat natuurlijk mocht je het naar jezelf uit willen keren?

Nuracore schreef:
Duizendje voor een plaat is alsnog niet mis hoor.


Massa is kassa!


Maar ik neem aan dat hiermee begrepen wordt waarom jan en alleman zijn eigen label begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Headhunterz zichzelf al jaren geleden financieel onafhankelijk heeft gewerkt.

Denk alleen al dat korte uitstapje naar EDM in die paar jaar al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat Headhunterz zichzelf al jaren geleden financieel onafhankelijk heeft gewerkt.

Denk alleen al dat korte uitstapje naar EDM in die paar jaar al :lol:


Grappig dat veel mensen dit denken maar je gaat er ook naar leven he. Kijk maar naar die villa van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker toch, als je destijds lekker geboerd hebt zodat je nu rustig aan kan doen. Pensioentje veilig stellen. Doen de meeste voetballers nu ook in de zandbak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 12:22 
 
Hardtraxxer

Wat zouden die gasten krijgen per show/DJ set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat Headhunterz zichzelf al jaren geleden financieel onafhankelijk heeft gewerkt.

Denk alleen al dat korte uitstapje naar EDM in die paar jaar al :lol:


Grappig dat veel mensen dit denken maar je gaat er ook naar leven he. Kijk maar naar die villa van hem :P


Of hij het geld nou in z'n huis heeft zitten of op z'n bankrekening, financieel onafhankelijk is hij 100%.

Als jij zonder hypotheek een villa van een paar miljoen kan kopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat Headhunterz zichzelf al jaren geleden financieel onafhankelijk heeft gewerkt.

Denk alleen al dat korte uitstapje naar EDM in die paar jaar al :lol:


Grappig dat veel mensen dit denken maar je gaat er ook naar leven he. Kijk maar naar die villa van hem :P


Of hij het geld nou in z'n huis heeft zitten of op z'n bankrekening, financieel onafhankelijk is hij 100%.

Als jij zonder hypotheek een villa van een paar miljoen kan kopen :lol:

Ohja, dan heb je natuurlijk geen kosten meer aan het huis of andere dingen. Natuurlijk ook geen belastingen die je moet betalen, onderhoud dat je moet plegen. En dat geldt natuurlijk ook niet voor zijn andere assets.

Was ik vergeten. Mooi leven dat miljoenairschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja idd nu je het zegt, wordt nog lastig de eindjes aan elkaar te knopen voor Headhunterz. ik ga meteen een gofundme voor hem op poten zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Wat zouden die gasten krijgen per show/DJ set?

Denk dat HHZ zeker op minimaal 20k zit. Als je naar buitenland kijkt misschien wel 30k. Heady was aantal jaar terug ook de dj met meeste buitenlandse boekingen in een jaar. Die gozer is sowieso wel dik miljonair. Die gast hoeft echt niet meer te werken. En gaat lekker ghosproducen denk. House plaatjes maken en dan stroomt het geld ook binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
The Z. schreef:
Wat zouden die gasten krijgen per show/DJ set?

Denk dat HHZ zeker op minimaal 20k zit. Als je naar buitenland kijkt misschien wel 30k.

Wil het best van hem overnemen en dan 18k per optreden vangen hoor. Misschien wel voor 17 maar dat is altijd bespreekbaar met mijn agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Wat zouden die gasten krijgen per show/DJ set?


Zeg het maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2023 07:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
The Z. schreef:
Wat zouden die gasten krijgen per show/DJ set?


Zeg het maar.

Nee jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2023 17:44 
 
Hardtraxx Crew

mirror-society schreef:
you win some, you lose some. after founding the black mirror society brand and music label at the end of 2019, as a team, we did not expect to receive a letter in the mail from a huge law firm, after almost 3 and a half years. having our brand lawyer on our side we tried to keep our rights to release music and sell clothing/other products under our black mirror society brand name. unfortunately, being a small independent label and company we couldn’t secure the rights to keep selling physical products with this specific brand name, although arguing we are a small music company and have no involvement in the business endeavors of endemol and their netflix-series black mirror.

therefore we decided to rename the brand to mirror-society, this way we can keep selling our clothing and physical music releases. all the music under the black mirror society name (the albums etc.) will still exist as is and as far as we are aware of, there will be no issues in the future after changing the original brand name. this new name is also already officially submitted and registered.

next to that, we are excited about what the future will bring. we have already lined up a whole new clothing collection and are working very hard to sign new artists in the future. this is only the beginning.


TLDR: black mirror society nu mirror-society
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envine zijn eigen label is gestart genaamd : True Identity Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 19:08 
 
Hardtraxxer

Mensen die veel geld verdienen investeren 9 van de 10 keer een groot deel van hun geld. Investeringen die meestal geld opleveren. Dat moet je ook niet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2023 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Headhunterz heeft mijn leven bepaald.


oke :/
Vorige  1 ... 3028, 3029, 3030, 3031, 3032, 3033, 3034 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen