Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3027, 3028, 3029, 3030, 3031, 3032, 3033 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Het is bij deze man ook altijd alles of niets xd

Ik voorspel toch dat hij dit niet lang zal volhouden en na aanzienlijke tijd weer ergens het podia op klimt. Gewoon stoppen met de wereld over te vliegen en een selectief aantal shows doen op de grote podia van Nederland had ook prima gewerkt imo.


Laatste helemaal mee eens!
Zeker omdat je wensen/dromen/behoeftes enorm kunnen veranderen na een jaar bijvoorbeeld. Als je dan nog weer wilt gaan optreden dan verlies je enorm je geloofwaardigheid, zeker na deze video.

Maar uiteindelijk moeten we zijn keuze natuurlijk respecteren.
Ook kijkend naar zijn mental health issues toendertijd.
Hij is nu happy, dus wil er alles aandoen om dat te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Hij leek juist enorm op zijn plek achter de draaitafels.


Denk ook niet dat het draaien an sich het probleem is, alleen het feit dat je er zo'n pleuris eind voor moet reizen dat hem opbreekt.

IMO doet hij gewoon een Hardwell, ff wat gas terug, volle bak bezig met muziek en dan tzt weer eens wat showtjes uitkiezen om te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zouden meer artiesten mogen doen. Focussen op de kwaliteit van de muziek kan je als fan toch alleen maar toejuichen :thumbsup:

Boekingen zullen daarna vast wel weer volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 19:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

IMO doet hij gewoon een Hardwell, ff wat gas terug, volle bak bezig met muziek en dan tzt weer eens wat showtjes uitkiezen om te gaan doen.


Dit, maar stoppen en dat later aankondigen dat zorgt natuurlijk voor wat meer heisa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje dit moet ik toch even verwerken :oh:
Voor het eerst Heady zien optreden op Q-base in 2006 en vanaf dat moment fan :$
Zijn manier van draaien is toch echt iets bijzonders, daar straalt altijd zoveel aanstekelijke energie van af.
Dat in combinatie met zijn tracks bezorgde mij altijd bakken kippevel en soms waterige oogjes :cry:
Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat ik met dit nieuws moet xd
Beseffen dat het gaat stoppen :(
Of toch niet? Zoals eerder..... We zullen het zien. Maar heb iig jaren van zijn optredens mogen genieten :worship: (L)
Edit: dan wss ook exit P1 SAD
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het werd ook wel weer tijd om een nieuwe comeback te plannen natuurlijk.

Defqon.1 2025: Heady is back
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al begrijp ik zijn keuze blijft dit natuurlijk jammer al is dit wel een logisch vervolg als producer. Wat ik mij wel af vraag is of hij niet voor andere gaat produceren. Waarom? Nou, als je tegenwoordig de tracklists kijkt van dj's zijn het voornamelijk eigen platen en denk ik niet dat je zijn platen gauw ergens anders zal horen behalve van natuurlijk zijn label artiesten. Maar laten we eerlijk zijn, dat loopt nou ook niet bepaald lekker op de big stages.

Dus ik vraag mij af wat, waar en waarvoor hij gaat produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2023 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dus ik vraag mij af wat, waar en waarvoor hij gaat produceren.


Nah dat zie ik 'm niet doen. Headhunterz is z'n identiteit en dat leeft ook een prima leven als hij niet draait. Om dezelfde reden gaat hij de nummers niet onder iemand anders z'n naam uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest even terugdenken aan I Love Hardstyle (2009 ergens) in (voormalig) Hollywood in Rotterdam waar hij draaide op dezelfde avond als Zany. Je stond op die feestjes praktisch mee te kijken met hoe ze draaide en dat was voor toen natuurlijk fantastisch. Zany was toen nog een reus binnen de scene. Die rol nam Headhunterz na die periode wel over. Iemand die dat concept nog kent? Mooie feestjes waren dat.

Headhunterz is misschien wel het grootste talent binnen de scene. Hij is altijd erg impulsief en gevoelig geweest dus ga er ook vanuit dat dit een tijdelijke stap is. Ik hoop dat dit betekent dat we meer releases krijgen en dat er weer grenzen verlegd gaan worden binnen de hardstyle op euforisch gebied. Er zijn een hoop acts bezig om de euphoric weer op de kaart te zetten, echt super, maar imo zijn er maar een paar die daadwerkelijk latten hoger kunnen leggen. I know, fanboy van t eerste uur, maar deze man zit op muziek maken. Hij draaide altijd lekker met originele trackkeuze ook, dat is wel zonde, want lang niet alle a-namen kunnen dat.

Overigens niet echt fan van z'n samenwerking met Vertile, maar dat is meer smaak. Misschien ook eindelijk het nieuwe Project 1 album...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Juized weer terug komt met nieuwe muziek en een eigen onafhankelijk label.
Bron: https://www.instagram.com/juized/ en https://www.instagram.com/juizedmusic/


Op 7 september komt zijn track "Blackhole" uit. Bron: Insta
https://push.fm/ps/juized-blackhole
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Headhunterz stopt met optredens vanaf 2024. Blijft wel produceren, en komt binnenkort met een EP waarvan de eerste release op 15 september uitkomt.


En er komt een eind event aan, ook niet onbelangrijk om te melden.

Pfoe, ik vind het wel jammer dat hij dit aankondigt. Voelt voor mij als zo'n vertrouwde naam op iedere line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 22:36 
 
Hardtraxxer

Heb niks meer met de hedendaagse ‘hardstyle’…nu stopt nog 1 van mijn favoriete djs met draaien. De proppert met pensioen. Nee….het wordt er (voor mij persoonlijk) niet beter op. Headhunterz was toch altijd wel die het vuurtje weer in mij ‘wakker’ maakte voor deze mooie scene. (Laatste releases daargelaten). Maar snap hem volledig, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begrijpare keuze, al ben ik benieuwd of hij het over een half jaar niet alweer mist. Uiteindelijk moet je doen waar je hart sneller van gaat kloppen. Ik hoop dat het iig teweeg gaat brengen dat er meer kwalitatief hoogwaardige muziek de scene in wordt gebracht. Ondanks dat niet alles mijn smaak is, heb ik hem wat dat betreft wel hoog zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.
Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe hij dit gaat vinden na laten we zeggen een jaar.
Is hij dan nog zo overtuigt dat dit het beste is?
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap. Hopelijk zien we hem over een tijd toch weer ergens draaien zo af en toe in Nederland. Een mens mag hopen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het een levensstijl keuze is, zijn er gelukkig veel manieren om een middenweg te vinden. Bijv. door het aantal buitenlandse en nachtelijke boekingen te beperken. Zijn fee is toch wel hoog genoeg om rond te komen van af en toe draaien. Vraag me wel af hoe die het rond gaat krijgen van 0 boekingen. Al genoeg gespaard om financieel onafhankelijk te zijn?

Zou trouwens zelf ook helemaal gek worden van zo’n leven, dus ik snap zijn keuze heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2023 23:03 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.
Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe hij dit gaat vinden na laten we zeggen een jaar.
Is hij dan nog zo overtuigt dat dit het beste is?
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap. Hopelijk zien we hem over een tijd toch weer ergens draaien zo af en toe in Nederland. Een mens mag hopen....


Dit inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.


Niet te vergelijken imo. Corona kwam ineens uit de lucht vallen. Dit is een keuze met voorbedachte rade. Een keuze mét de ervaring van 2 jaar amper kunnen draaien.

hurricane schreef:
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.


Dat producers niet performen is eigenlijk meer norm dan uitzondering als je de gehele muziek industrie beschouwd. In hardstyle land wordt daar min of meer toch nog altijd vreemd tegen aan gekeken als dat niet zo is en producer en performer gescheiden zijn. Waarom?

hurricane schreef:
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap.


Vind ik nogal een gelimiteerde conclusie waarin je HHZ alleen als artiest beschouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.
Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe hij dit gaat vinden na laten we zeggen een jaar.
Is hij dan nog zo overtuigt dat dit het beste is?
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap. Hopelijk zien we hem over een tijd toch weer ergens draaien zo af en toe in Nederland. Een mens mag hopen....


Dat geldt wel voor vrijwel iedere producer. Maar dit zag ik niet bij HHZ. Hij was zichtbaar erg gelukkig tijdens de lockdowns. Hij had namelijk eindelijk tijd voor zichzelf. Het zou mij niks verbazen als die tijd hem heeft doen beseffen wat hem echt gelukkig maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
hurricane schreef:
Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.
Daarom ben ik wel erg benieuwd hoe hij dit gaat vinden na laten we zeggen een jaar.
Is hij dan nog zo overtuigt dat dit het beste is?
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap. Hopelijk zien we hem over een tijd toch weer ergens draaien zo af en toe in Nederland. Een mens mag hopen....


Dat geldt wel voor vrijwel iedere producer. Maar dit zag ik niet bij HHZ. Hij was zichtbaar erg gelukkig tijdens de lockdowns. Hij had namelijk eindelijk tijd voor zichzelf. Het zou mij niks verbazen als die tijd hem heeft doen beseffen wat hem echt gelukkig maakt.


Ff de tekst van Time to Dance Again checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd hoe lang dat niet-performen stand gaat houden. Natuurlijk is even gas terug prima, zeker als je dat zelf aanvoelt, maar zoals hierboven al vaker vermeld leek hij mij toch aardig in the zone op het podium. Op een gegeven moment lijkt het mij toch dat je de fysieke reactie wilt zien op een nieuwe plaat.
Goed, dat hij dan volle bak gaat produceren is dan wel weer lekker voor de luisteraar, want volgens mij ligt er genoeg op de plank en ben benieuwd waaruit die EP gaat bestaan.

Wat ik mij ook afvraag is waar we die nieuwe platen dan gaan horen, want er zijn op Wildstylez na erg weinig (tot geen?) artiesten welke nieuwe Heady platen draaien en het lijkt mij ook niet dat hij Wildstylez op gaat dragen om dat toch voor hem te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vertile
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check onderstaand van 2:15 tot 3:10. Daar zegt hij volgens mij letterlijk wat ik bedoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 08:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Wat ik mij ook afvraag is waar we die nieuwe platen dan gaan horen, want er zijn op Wildstylez na erg weinig (tot geen?) artiesten welke nieuwe Heady platen draaien en het lijkt mij ook niet dat hij Wildstylez op gaat dragen om dat toch voor hem te doen.

Wildstylez, DBSTF, Sound Rush, Vertile, Aftershock en Atmozfears lijken me wel kanshebbers.
Heb je nog redelijk wat diversiteit qua euforisch en raw, waar de verschillende soorten HHz platen dan ook wel weer ergens passen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez en Vertile zie ik inderdaad nog wel gebeuren, maar de rest? Die draaiden hiervoor ook al nagenoeg geen Headhunterz platen (op een classic na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aversion wil ook nog wel eens wat van Heady of MYST draaien.
Als een plaat het goed doet op de dansvloer wordt die vast wel door verschillende artiesten opgepakt.
Vorige  1 ... 3027, 3028, 3029, 3030, 3031, 3032, 3033 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen