hurricane schreef:
Het bijzondere vind ik wel dat toen de Corona lockdowns veelvuldig waren en er geen evenementen waren, producers waaronder HHZ 'snakten' naar het draaien voor publiek want ze begonnen de feedback en energie van het publiek te missen. Producers wilden graag weer hun nieuwe tracks testen voor publiek en nieuwe inspiratie krijgen.
Niet te vergelijken imo. Corona kwam ineens uit de lucht vallen. Dit is een keuze met voorbedachte rade. Een keuze mét de ervaring van 2 jaar amper kunnen draaien.
hurricane schreef:
Nu moet ik eerlijk zeggen dat er ook voorbeelden zijn van producers die zich opsluiten en nooit voor publiek draaien zoals een Michel Pollen van oa The Pitcher.
Dat producers niet performen is eigenlijk meer norm dan uitzondering als je de gehele muziek industrie beschouwd. In hardstyle land wordt daar min of meer toch nog altijd vreemd tegen aan gekeken als dat niet zo is en producer en performer gescheiden zijn. Waarom?
hurricane schreef:
Maar HHZ is denk ik erg een emotioneel mens en volgens mij heeft hij die feedback nodig van publiek. Daarom was ik eigenlijk wel lichtelijk verbaasd door deze stap.
Vind ik nogal een gelimiteerde conclusie waarin je HHZ alleen als artiest beschouwd.